صفحه‌کلید فیزیکی از تلفن‌های هوشمند بلک بری حذف شد

رسانه کلیک - بلک بری اخیراً از جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرده که این مدل برخلاف مدل‌های پیشین این برند، صفحه‌کلید فیزیکی ندارد.

صفحه‌کلید فیزیکی از تلفن‌های هوشمند بلک بری حذف شد

بلک بری در هفته فناوری GITEX در دوبی از Motion، جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد که این مدل صفحه‌نمایش لبه به لبه دارد و هیچ صفحه‌کلیدی در آن به کار نرفته است. این شرکت اوایل سال جاری میلادی، مدل KEYone را به بازار عرضه کرده بود که این مدل نیز همانند مدل‌های قبلی صفحه‌کلید فیزیکی داشت.

گفته می‌شود مدل Motion صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دارد و پردازنده آن اسنپ دراگون ۶۲۵ است. باتری بسیار بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این مدل را شارژ می‌کند. جالب است بدانید باتری مدل +S8 سامسونگ، ۳۵۰۰ میلی‌آمپر است.

بلک بری قصد دارد این مدل را در ابتدا به خاورمیانه و با قیمت ۴۶۰ دلار عرضه کند. مقصد بعدی این تلفن هوشمند، آمریکای شمالی است اما زمان ورود Motion به بازار آمریکا هنوز مشخص نشده است.

بلک بری تصمیم دارد تا بیشتر در حیطه فروش نرم‌افزارهای مختلف فعالیت داشته باشد. البته میزان درآمد این شرکت در سه ماه اخیر سال جاری میلادی نشانگر این است که این شرکت درآمد بسیار خوبی از فروش محصولات خود کسب کرده و می‌تواند فروش خود را نیز توسعه دهد.

بلک بری همچنین اعلام کرد میزان سود ناخالصش از ۶۷ درصد سه ماه گذشته و ۶۲ درصد سال گذشته به ۷۶ درصد رسیده است.

ارسال نظر