تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Bluboo Xwatch لو رفت!

مدتی است که Bluboo  محصولات جذابی را روانه بازار کرده است و ما هم بر این شدیم تا اطلاعات بیشتری از این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Bluboo Xwatch لو رفت!

به گزارش کلیک، این کمپانی که اصالتاً چینی است، محصول بی نظیر Xtouch را چندی پیش معرفی کرد و این در حالی است که ساعت هوشمند Xwatch که یک پوشیدنی اندروید (Android Wear) است را هم مدتی پیش رونمایی کرده است. طبق گفته کمپانی، این محصول یک ساعت هوشمند با سبک اسپرت است، هر چند که اگر رنگ درستی را انتخاب کنید، کاملاً خوش استیل به نظر می‌رسد. تاکنون تعدادی عکس از این محصول به بیرون درز کرده است و امروز برای شما اطلاعات اضافی راجع به آن آورده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

Bluboo-Xwatch_75
این ساعت در رنگ‌های متنوعی ساخته شده است که در زمان فروش موجود خواهند بود. خود ساعت شامل چهار دکمه بیرونی است، دو تا در سمت راست و دو تا در سمت چپ. این ساعت هوشمند از یک نمایشگر On-Cell با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ و ابعاد ۱٫۳ اینچ به همراه یک RAM با فضای ۵۱۲ گیگابایت و یک حافظه داخلی با حجم ۴ گیگابایت برخوردار است. پردازنده SoC دو هسته‌ای MT2601 با فرکانس کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز و محصول MediaTek، قوه محرک این ساعت هوشمند خواهد بود و یک باتری با قدرت ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعت در داخل آن موجود است. این ساعت از جنس فلز خواهد بود و ضخامت آن تنها ۹٫۸ میلی‌متر است. GPS، فشارسنج، سرعت‌سنج و ارتفاع‌سنج مواردی هستند که این ساعت از آن ها برخوردار است و طبق اطلاعاتی که به دست آمده، از اندروید پشتیبانی خواهد کرد، ولی این که کدام نسخه از اندروید باشد معلوم نیست. واسط کاربری آن تا حدودی با دستگاه‌های پوشیدنی عادی اندرویدی تفاوت دارد، ولی ممکن است Bluboo یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند آن‌ها نصب کرده که برای آن‌ها تعدادی لانچر متفرقه و موارد دیگر را ایجاد کرده است. از سوی دیگر، احتمال وجود نسخه کامل اندروید هم می رفت. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این ساعت با سیستم‌عامل Android Wear عرضه خواهد شد، ولی رابط کاربری این ساعت خلاف این امر را ثابت می کند، چرا که این واسط شبیه سیستم‌عامل Android Wear نیست.

Bluboo-Xwatch_77dddd
اکنون با توجه به مشخصاتی که راجع به آن‌ها صحبت شد، می‌دانیم که وقتی این ساعت هوشمند روانه بازار شود، ۹۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین قبلاً گفتیم که این ساعت در فوریه امسال به دست علاقه مندان خواهد رسید، ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است. این تمام چیزی بود که می‌دانستیم و اگر هرگونه اطلاعاتی از این محصول، پیش از ارائه به بازار منتشر شود، به شما اطمینان می‌دهیم که شما را در جریان بگذاریم، پس با کلیک همراه باشید.

منبع : androidheadlines

ارسال نظر