BMW هم گوشی هوشمند طراحی کرد

شرکت سازنده گوشی‌ ZTE برای ساخت جدیدترین پرچمدار خود یعنی EXON7، در حال همکاری با شرکت خودروسازی BMW است.

BMW هم گوشی هوشمند طراحی کرد

به گزارش کلیک، در آینده‌ای نه چندان دور، بسته به توانایی شرکت‌های مختلف برای ادغام شدن با یکدیگر و برداشته شدن مرز تجارب، تجارت و کسب و کار موفقیت بسیار بزرگی به دست خواهد آورد.

ZTE به عنوان شرکت زیر مجموعه‌ای شرکت BMW، همکاری با شرکت‌های فعال در صنایع مختلف را تجربه کرده است. افراد فعال در زمینه طراحی در راستای ایجاد تعاملات برتر بین اطلاعات، محصولات و افرادی با راه حل‌های خلاقانه، فعالیت می‌کنند.

ZTE برای طراحی گوشی جدید EXON7، به دنبال بهره گیری از حرفه افراد طراح و تجربه کاربران در زمینه طراحی است.

نتیجه این کار تلفن هوشمندی است که نه تنها یک گوشی با بدنه شگفت انگیز است، بلکه به همان اندازه دربردارنده اطلاعاتی در مورد طراحی است که منجر به نوعی رابط کاری می‌شود که عمل و هنر را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

با توجه به تغییر محل قرار دادن حسگر اثر انگشت در EXON7، این گوشی طراحی اصیل، براق و ساده دارد و هیچ چیزی مانع تجربه لذت بخش استفاده از صفحه نمایش لمسی نیست.

ضخامت این گوشی که به اندازه یک برگه کاغذ است، شگفت انگیز و با شکوه است؛ به راحتی در دست نگه داشته می‌شود و به راحتی در جیب جا می‌شود.

ویژگی‌های طراحی منحصر به فرد EXON7 شامل طراحی بلندگوی دوگانه است که با درپوش‌های مشبک خود که به دقت طراحی شده‌اند، در دو طرف تلفن با قدرت تمام خودنمایی می‌کنند.

BMW-ZTE-smartphone-2

طراحان همچنین سیستم تشخیص هویت‌ را که در اغلب موارد استفاده از آن راحت نیست و خطر افتادن گوشی از دست کاربران را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کرده‌اند.

استفاده از سیستم تشخیص هویت در پرچم دار جدید ZTE بسیار راحت است و کاربران باید انگشت سبابه خود را در قسمت پشت گوشی قرار دهند. دلیل راحت بودن این کار این است که هنگامی که کاربر گوشی را در دست خود می‌گیرد، معمولا انگشت سبابه به صورت طبیعی بر روی همین قسمت از گوشی قرار می‌گیرد.

تو رفتگی اطراف حسگر اثر انگشت موجب می‌شود تا کاربر بدون کثیف کردن لنز دوربین که در کنار حسگر تعبیه شده است، بتواند انگشت سبابه خود را روی حسگر اثر انگشت قرار دهد و از آن استفاده کند.

منبع: .wheels

ارسال نظر