بی ام دبلیو جدیدترین و ناب ترین محصول خود "iNext" را سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد

جهان در حال پیشروی و  تولید تکنولوژی با سرعت شگفت انگیز در سال ۲۰۱۶ است و هنوز کل این پیشرفت ها ما را به نیمه ی راه تکامل و پیشروی رسانده است، ولی کمپانی BMW در حال برنامه ریزی محصولات خود برای سال ۲۰۲۱ است.

بی ام دبلیو جدیدترین و ناب ترین محصول خود "iNext" را سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد

به گزارش کلیک، در جلسه ملاقات سالانه ای که پنچ شنبه با حضور سهامداران BMW برگزار گردید، رئیس هیئت مدیره و کمپانی "هارالد کروگر" درباره ی آینده ی این برند و نام تجاری صحبت کرد و مخصوصا از بهترین محصول آینده ی این کمپانی "iNext" توضیحاتی ارائه داد. خودرویی که بدون راننده، هوشمند، سبک و نسل آینده ی خودروهای الکتریکی است و اسم "iNext" برای آن انتخاب شده است.

bmw-vision-next-100-5-970x647-c

"iNext" تلفیقی از خودروهای الکتریکی BMW با برند "i" و خودروی کانسپت "Vision Next 100" است که از نام آن مشخص است که با صدمین تولد کمپانی "BMW" مطابقت دارد و از آن زمان شروع به تولید و کار خواهد کرد.

p90212300-highres-970x647-c

احتمال می رود که این ماشین و محصول BMW یک پاسخ و یا جوابیه برای ماشین ها و تکنولوژی های لاکچری و فوق مدرن اتومبیل های جاده ای باشد، همچنین انتظار می رود که موضوعی چالش برانگیز برای BMW مقابل کمپانی تسلا (Tesla) باشد.

bmw-vision-next-100-1-970x647-c

"کروگر" از دیگر محصولات و پیشروی های این کمپانی خبر داد و از مهمترین آن ها خبر رونمایی از بی ام دبلیو آی ۸ رود استر ( BMW i8 Roadster) در سال ۲۰۱۸ بود، البته خاطر نشان است که محصول قبلی این کمپانی لاکچری و مدرن ماشین ساز یعنی BMW i8 Spyder با استقبال بی نظیری روبرو شد.

BMW i8 Spyder:

۲۰۱۵-BMW-i8-404-876x535

همانطور که در بالا ذکر شد، کمپانی BMW در حال پیشروی و سمت و سوق دادن محصولات خود به سوی محصولات الکتریکی است، همچنین علاوه بر محصولات الکتریکی خود در حال گسترش برنامه های کاربردی مربوط به ماشین و اتومبیل های امروزی است. اخیرا این کمپانی یک برنامه ای به نام "Reachnow" منتشر کرده است که برنامه ای کاربردی و مفید در شهر سیاتل است و تا به امروز سیزده هزار نفر در این برنامه ثبت نام کرده اند و از خدمات آن استفاده می کنند. خدماتی که این برنامه ارائه می دهد، اطلاعات مفید و کاربردی برای رانندگی بهتر و همچنین به مالک برنامه اجازه می دهد تا ماشین مورد علاقه خود را براحتی اجاره کند و از آن بهره بگیرد.

p90212303-highres-970x647-c

البته با توجه به توانایی های خودروی نسل جدید BMW یعنی "iNext" هیچ انتظاری نمی رود که به ناوگان این برنامه بپیوندد.

ارسال نظر