توییتر پس از مدت‌ها ویژگی bookmark را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

رسانه کلیک - ویژگی bookmark توییتر دست کاربران این شبکه اجتماعی را حسابی بازتر می‌کند، به طوری که اگر کسی فرصت دنبال کردن مطالب مورد علاقه خود را نداشته باشد، می‌تواند با استفاده از این ویژگی مطالب مد نظرش را ذخیره و بعداً بررسی کند.

توییتر پس از مدت‌ها ویژگی bookmark را به پلتفرم خود اضافه می‌کند

ویژگی بوک مارک (bookmark) یکی از ویژگی‌هایی بود که بسیاری از کاربران توییتر خواهان آن بودند به نحوی که در پیام‌های متفاوتی از این شبکه اجتماعی درخواست می‌کردند تا این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کند.

از طریق ویژگی bookmark توییتر کاربرانی که فرصت دنبال کردن مطلبی را ندارند و یا به هر دلیلی دوست دارند آن را ذخیره کنند، می‌توانند این مطالب را در لیست bookmark نگه دارند و هر زمانی که خواستند، آن‌ها را مشاهده کنند.

در حال حاضر کاربران از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا لینک مطالب مورد علاقه خود را ذخیره کنند، اما این روش‌ها کمی وقت‌گیر هستند و یا مطالب ذخیره شده را در تایم‌لاین‌های افرادی که کاربران را دنبال کرده‌اند، ارسال می‌شود؛ به همین دلیل توییتر برای سهولت استفاده از این ویژگی، آن را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

کاربران برای استفاده از این قابلیت کافی است با انتخاب گزینه آپشن در سمت راست گزینه لایک، دکمه «به bookmark اضافه شود» را فشار دهند. از این طریق مطلب مورد نظر ذخیره می‌شود. زمانی هم که کاربران تصمیم بگیرند مطالب ذخیره شده را نگاه کنند، می‌توانند با ضربه روی عکس پروفایل خود، وارد لیست بوک مارک (bookmark) شوند. در این قسمت هر مطلبی که ذخیره شده باشد، به نمایش در می‌آید.

به گفته مدیر تولید توئیتر، ابن رسانه بسیار مشتاق است تا ظرفیت‌های خود را افزایش دهد. به همین منظور از کاربران خود می‌خواهد تا در توییت های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این ویژگی بیان کنند تا به بهبود هر چه بیشتر این ویژگی بپردازند.

ارسال نظر