چکمه هایی با قابلیت تنظیم دمای آن با تلفن همراه

سرد شدن پا ناراحت کننده است و پیدا کردن کفشی که برای شرایط هوا مناسب باشد گاهی سخت می شود اما نگران نباشید زیرا تکنولوژی به شما کمک می کند.

چکمه هایی با قابلیت تنظیم دمای آن با تلفن همراه

به گزارش کلیک، لوندی بوتس (Lundi boots)، چکمه هوشمندی است که خانم ها می توانند در هر شرایط آب و هوایی و برای رفتن به هرجایی بپوشند. لوندی بوتس یک پروژه کیک استارتر (Kickstarter) است که ایده آن بعد از سفر کتی لفکویتس به بوستون در یکی پر برف ترین زمستان های اخیر در ذهن او شکل گرفت، زمانی او نمی توانست کفشی که کاملا مطابق نیازش باشد را پیدا کند. بعد از آن سفر کتی به همراهی پدرش تصمیم گرفت چکمه ای طراحی کند که دمای داخل آن از طریق تلفن همراه کنترل شود.

درست است، درست مثل شوفاژ های خانگی چکمه های لوندی بوتس عناصر گرم کننده و کنترل شونده ای دارد که اطمینان حاصل می کند پای شما زیاد گرم یا سرد نشود. این کفش کلاسیک سیاه و چرمی کاری می کند در هر شرایط و هوایی پای شما وضعیت مطلوبی درون آن داشته باشد. کتی در مصاحبه ای اظهار داشت: تا به حال فناوری های پوشیدنی نیاز های زنان را نادیده گرفته و بازار بالقوه بزرگی را از دست داده است. ما می خواهیم با در نظر گرفتن شکل زیبا و کاربرد بالا روی این مسئله کار کنیم.

نتیجه این کار چکمه چرمی است که با دست کارشناسان ایتالیایی ساخته شده و طراحی آن توسط یکی از معروف ترین طراحان کفش صورت گرفته است. هر چکمه حدود یک کیلوگرم وزن دارد که عنصر کنترل دما، باتری و پک الکترونیکی آن تنها نود گرم آن را تشکیل می دهد. چکمه ها چهل و سه سانتی متر طول و سه سانتی متر پاشنه دارند. کتی ادامه می دهد: ما با تصور خود شروع کردیم و سپس طرح را با هزاران مشتری بالقوه آزمایش کردیم و هر چیزی را از خود چکمه گرفته تا چرم و پاشنه آن تغییر دادیم. فرآیند طراحی این چکمه حداقل ده مرحله داشت.

Lundi-App

با استفاده از بلوتوث نسخه ۴ کفش ها با تلفن شما ارتباط برقرار می کنند و با نرم افزار روی گوشی خود می توانید دمای کفش را به میزان لازم و تا حد چهل درجه سانتیگراد بالا ببرید. این نرم افزار برای اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود.

Lundi-Smart-Boot

قرار نیست این چکمه ها پای شما را در محل کار یا وقتی که هوا ناگهان گرم می شود بسوزانند بلکه گرم کننده می تواند کاملا خاموش شود. حالت روشن آن حدود شش تا هفت ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد قابل استفاده است و هر بار شارژ کامل آن حدود یک تا یک و نیم ساعت زمان می برد. سیستم به صورت بی سیم شارژ می شود و سوکت یو اس بی ندارد. کسانی که زودتر از بقیه برای خرید این چکمه ها ثبت نام کنند باید ۲۵۰ دلار بابت آن بپردازند اما هر چقدر بیشتر بگذرد قیمت آن ها بالاتر می رود. قیمت احتمالی بازار ۷۷۵ دلار است و سایز های موجود آن ۳۶ تا ۴۴ است.

منبع : digitaltrends

ارسال نظر