Boxy، صندوق پستی گوگل را به یک برنامه مک تبدیل می کند

از زمانی که پایان دوران صندوق های پستی اعلام شد، من به دنبال یک برنامه ایمیل جدید برای جایگزین کردن آن می گشتم. تا اینکه با باکسی آشنا شدم.

Boxy، صندوق پستی گوگل را به یک برنامه مک تبدیل می کند

به گزارش کلیک، زمانی که من اکثر وقتم را روی کار با صندوق ورودی ایمیل هایم گذاشته بودم، تلاش گوگل برای ساخت یک رابط دقیق برای جیمیل بود. نظرات زیادی درباره ی دوست داشتن - و دوست نداشتن - صندوق ورودی ایمیلها وجود دارد، اما موردی است که یک حرکت نزولی برای من ثابت شده است، این یک واقعیت است که گوگل تا به حال هرگز آن را تبدیل به یک برنامه دسکتاپ نکرده است. صندوق ورودی ایمیل در وهله اول یک اپلیکیشن تحت وب است پس چرا باید خودش رابه دردسر بیاندازد تا کار جدیدی ارائه دهد؟
گوگل ممکن است تا به حال به کار کردن در این حوزه فکر نکرده باشد، اما شخص دیگری برای این کار هست. عده ای از توسعه دهندگان با هم جمع شدند تا برنامه ای به نام Boxy را بسازند که کار آن تبدیل صندوق ورودی ایمیل به چیزی است که به نظر می رسد مثل یک برنامه Mac بومی است. Boxy در اصل با صندوق پستی بر روی وب یکسان است: شما می توانید یک لیست از ایمیل های تک ستون داشته باشید، و با کلیک کردن بر روی یکی از آیتم های درون خطی آن را گسترش دهید. به شما اجازه می دهد تا به سرعت بخوانید و پاسخ دهید. ایمیل های مربوط (مانند خبرنامه ها و یا تبلیغات) با هم در یک خط به declutter صفحه نمایش گروه بندی خواهد شد. و تصاویر، فایل پیوست و دعوت نامه نیز بر روی صفحه نمایش اصلی برای دسترسی سریع نمایش داده می شوند.
اظهار نظر در عملکرد رابط Boxy مانند مرتب کردن یک اتاق در هم و برهم سخت است چرا که واقعا انتقادهایی به این صندوق پستی الکترونیکی وارد است. در واقع تقریبا مورد متفاوتی در عملکرد boxy وجود ندارد و تنها در حال بارگذاری صندوق ورودی ایمیل در وب و سپس تبدیل آن به چیزی شبیه یک برنامه بومی است. این خبر خوبی است اگر شما عاشق صندوق ورودی ایمیل تان هستید، و اگر نباشید Boxy نمی تواند برنامه مناسبی برای شما باشد Boxy مستلزم این است که بیشتر بومی شود.
Boxy هم مثل بقیه لود می شود و بین ایمیل ها به سرعت حرکت می کند. اما انیمیشن های آن کمی آهسته تر از صندوق پستی های دیگر است. و از آنجایی که صندوق از چندین حساب پشتیبانی نمی کند، در حال حاضر حرکت بین دو آدرس ایمیل در Boxy به معنی بارگذاری جدید هر یک در سوییچ بین حسابها است و شما تنها از حساب ایمیلی که در حال کار با آن هستید اطلاعیه(نوتیفیکیشن) دریافت می کنید (متاسفانه این مورد در boxy وجود دارد و شما نمی توانید مانند موبایلتان از هر حسابی که در گوشی خود فعال است نوتیفیکیشن دریافت نمایید)
Boxy چند ویژگی دارد که صندوق ورودی ایمیل قادر به انجام آن نیست. که شامل اطلاعیه دسکتاپ بومی، یک نوار کناری مطلوب و توانایی نگه داشتن صندوق روی دسکتاپ شما بدون یک مرورگر در اطراف آن است. برای چیزی که مداوم از آن استفاده میکنید مثل کار کردن با ایمیل خود، این چیزی نیست که به آن احتیاج داشته باشید. Boxy همچنین حالت امکان خواندن اختصاصی را برای شما فراهم می کند بطوریکه باعث میشود صفحه نمایش کلا ایمیل شمارا نمایش دهد و این حالت بسیار شیک و بزرگ جلوه می دهد.
یکی از توسعه دهندگان Boxy می گوید که برخی از کاستی های آن فوراً در حال رفع شدن است. آنها قصد دارند تا اقداماتی مانند افزایش سرعت حرکت بین حسابها، بهبود عملکرد و صافی انیمیشن ها را انجام دهند، و به طور کلی شروع به بهبود بیشتر Boxy نسبت به چیزی که الان هست کردند. که شامل اضافه کردن یک پنجره نوشتن مستقل و امکان تقسیم صفحه نمایش به نیم صفحه و تمام صفحه است. در واقع تمام چیزهایی که شما آن را بیشتر شبیه به یک برنامه بومی عصر حاضر احساس کنید.
Boxy کمی بیش از یک هفته پیش راه اندازی شده است و در فروشگاه برنامه مک به قیمت $ 4.99 به فروش می رسد. اما Boxy به برنامه ی ایمیل دسکتاپ شخصی من تبدیل نشده، من واقعا نیاز به چیزی دارم که به من اجازه مشاهده بیشتر مطالب بیشتری به یکباره دهد. اما ممکن است Boxy برای کسی که به دنبال یک تجربه ساده است مناسب باشد. اساسا مثل صندوق zen که در حال حاضر صندوق پست الکترونیکی ارائه می دهد. با تمام این تفاسیر اگه توسعه دهندگان Boxy به مواردی که سرویس های ایمیل بر آن استوار هستند بیشتر توجه کنند به نظر می رسد که می تواند بسیار جالب تر هم باشد.

منبع : The Verge

ارسال نظر