لب تاپ جدید با کیبرد ضدآب

<p>نوت‌بوک‌های ASUS سری B، مخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده‌اند. با ارائه نوت‌بوک‌های B53 و B43، ASUS به فراهم سازی تکنولوژی‌های آزموده‌ از لحاظ کیفیت و راه حل‌های نوآورانه حرفه‌ای، افتخار می‌کند.با ASUS Scene Switch ارائه مطالب آسان می‌شود ASUS Scene Switch به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی و تنها از طریق یک hotkey، عکس روی صفحه (wallpaper)، حالت بدون صدا (mute settings) و حالت خروجی (output modes) را تغییر دهند، آیکون‌های روی صفحه را پنهان کنند و screensaverها را غیر فعال سازند و اطمینان می‌دهد که آنها با یک ضربه انگشت برای ارائه مطالب آماده‌اند.</p> <p>صفحه کلید ضد آب با صفحه کلید ضد آب سری B53، کاربران دیگر نباید نگران ریختن مایعات یر روی نوت‌بوک خود باشند. جای کارت حرفه‌ای تعبیه شده جای قرارگیری کارت حرفه‌ای (business card holder) تعبیه شده در طراحی نوت‌بوک نوت‌بوک‌های ASUS سری B، مخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده‌اند. با ارائه نوت‌بوک‌های B53 و B43، ASUS به فراهم سازی تکنولوژی‌های آزموده‌ از لحاظ کیفیت و راه حل‌های نوآورانه حرفه‌ای، افتخار می‌کند.</p> <p> یک طراحی شیک و حرفه‌ای طرح رنگ مشکی برروی مشکی برنده جایزه Reddot سری B، طراحی ظریف و در عین حال باشکوهی از تضادها را ارائه می‌دهد. خط‌های افقی برروی سطح آلومینیومی خشدار، بر عرض آن تاکید دارند و دکمه‌های پد لمسی نرم بوده و حس پاسخگویی سریعی دارند.</p> <p>اطلاعات محرمانه با بهره‌گیری از ASUS ShockShield امن خواهد بود حسگرهای حرکتی ضدشوک درایو سخت و ضربه‌گیرهای ضدشوک (anti-shock cushions) دیگر، خطر رسیدن آسیب به درایو سخت را در زمان حمل و نقل کاهش می‌دهند و ایمنی اطلاعات را تضمین می‌کنند.</p> <p>راه حل امنیتی بدون نگرانی نوت‌بوک‌های ASUS سری B برای ایمن نگه داشتن و حفاظت از اطلاعات محرمانه طراحی شده‌اند. دسترسی به smart card، قابلیت تشخیص اثر انگشت و TPM اختیاری تضمین می‌کنند که فقط کاربران مجاز بتوانند به فایل‌های مهم دسترسی داشته‌باشند. در صورت وقوع دزدی، تکنولوژی ضد دزدی Intel® ( Intel® Anti-Theft ) با Computrace® LoJack® for Laptops، می‌توانند به پیدا شدن نوت‌بوک کمک کنند؛ و ASUS Secure Delete به کاربر اجازه می‌دهد تمامی اطلاعات محرمانه را پاک کند.</p> <p>اتری دوستدار محیط زیست با ASUS Xpress Charge بالاترین میزان کارآیی را برای 900 چرخه شارژ حفظ می‌کند- بیش از 3 برابر چرخه عمر باتری lithium ion معمولی، و به سرعت در تنها 90 دقیقه* تا 90% ظرفیت خود شارژ می‌شود. منبع: asus</p>

لب تاپ جدید با کیبرد ضدآب

با ASUS Scene Switch ارائه مطالب آسان می‌شود
ASUS Scene Switch به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی و تنها از طریق یک hotkey، عکس روی صفحه (wallpaper)، حالت بدون صدا (mute settings) و حالت خروجی (output modes) را تغییر دهند، آیکون‌های روی صفحه را پنهان کنند و screensaverها را غیر فعال سازند و اطمینان می‌دهد که آنها با یک ضربه انگشت برای ارائه مطالب آماده‌اند.

صفحه کلید ضد آب
با صفحه کلید ضد آب سری B53، کاربران دیگر نباید نگران ریختن مایعات یر روی نوت‌بوک خود باشند.
جای کارت حرفه‌ای تعبیه شده
جای قرارگیری کارت حرفه‌ای (business card holder) تعبیه شده در طراحی نوت‌بوک
نوت‌بوک‌های ASUS سری B، مخصوص شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی شده‌اند. با ارائه نوت‌بوک‌های B53 و B43، ASUS به فراهم سازی تکنولوژی‌های آزموده‌ از لحاظ کیفیت و راه حل‌های نوآورانه حرفه‌ای، افتخار می‌کند.

Z0vrvYamji78AiiX_500-protop
یک طراحی شیک و حرفه‌ای
طرح رنگ مشکی برروی مشکی برنده جایزه Reddot سری B، طراحی ظریف و در عین حال باشکوهی از تضادها را ارائه می‌دهد. خط‌های افقی برروی سطح آلومینیومی خشدار، بر عرض آن تاکید دارند و دکمه‌های پد لمسی نرم بوده و حس پاسخگویی سریعی دارند.

1932320

اطلاعات محرمانه با بهره‌گیری از ASUS ShockShield امن خواهد بود
حسگرهای حرکتی ضدشوک درایو سخت و ضربه‌گیرهای ضدشوک (anti-shock cushions) دیگر، خطر رسیدن آسیب به درایو سخت را در زمان حمل و نقل کاهش می‌دهند و ایمنی اطلاعات را تضمین می‌کنند.

1932321

راه حل امنیتی بدون نگرانی
نوت‌بوک‌های ASUS سری B برای ایمن نگه داشتن و حفاظت از اطلاعات محرمانه طراحی شده‌اند. دسترسی به smart card، قابلیت تشخیص اثر انگشت و TPM اختیاری تضمین می‌کنند که فقط کاربران مجاز بتوانند به فایل‌های مهم دسترسی داشته‌باشند. در صورت وقوع دزدی، تکنولوژی ضد دزدی Intel® ( Intel® Anti-Theft ) با Computrace® LoJack® for Laptops، می‌توانند به پیدا شدن نوت‌بوک کمک کنند؛ و ASUS Secure Delete به کاربر اجازه می‌دهد تمامی اطلاعات محرمانه را پاک کند.

MAYPZWR6PZaU8JfL_500-protop

اتری دوستدار محیط زیست با ASUS Xpress Charge
بالاترین میزان کارآیی را برای 900 چرخه شارژ حفظ می‌کند- بیش از 3 برابر چرخه عمر باتری lithium ion معمولی، و به سرعت در تنها 90 دقیقه* تا 90% ظرفیت خود شارژ می‌شود.
منبع: asus

ارسال نظر