بروس لی در بازی UFC 2 حضور دارد

شخصیت محبوب و دوست داشتنی بروس لی در میان مبارزگرها بسیار پرطرفدار است. در عناوین ویدیویی مختلف شاهد حضور این شخصیت محبوب و مبارز بودیم و حال این اسطوره مبارزه ای، این بار در بازی EA Sports UFC 2 حضور خواهد داشت و گیمرها می توانند کنترل این شخصیت را به دست بگیرند و با حریفشان به رقابت بپردازند. این خبر مدتی پیش توسط کمپانی الکترونیک آرتز اسپورت تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بروس لی در بازی UFC 2 حضور دارد

این بار در بازی EA Sports UFC 2 حضور خواهد داشت و گیمرها می توانند کنترل این شخصیت را به دست بگیرند و با حریفشان به رقابت بپردازند. این خبر مدتی پیش توسط کمپانی الکترونیک آرتز اسپورت تایید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی ورزشی الکترونیک آرتز در وب سایت رسمی خود خبری در خصوص حضور شخصیت بروس لی در بازی EA Sports UFC 2 منتشر کرد. البته برای کنترل این شخصیت یعنی بروس لی، سه راه وجود دارد که طرفداران با انجام یکی از راه ها، قادر به کنترل این شخصیت خواهند بود. خوشبختانه الکترونیک آرتز تمامی این سه راه توضیح داده و در قسمت زیر می توانید مطالعه کنید.

راه اول: اگر نسخه اول بازی EA Sports UFC را خریداری کرده باشید، با خرید نسخه دوم بازی یعنی EA Sports UFC 2، شخصیت بروس لی در همان روز انتشار نسخه دوم بازی برای شما قابل دسترس خواهد بود. شخصیت بروس لی در مسابقه های سبک وزن، سنگین وزن و پر وزن قابل بازی است و می توانید این شخصیت را کنترل کنید.

راه دوم: روش دوم طولانی ترین راه برای رسیدن به شخصیت بروس لی در بازی EA Sports UFC 2 است! خوشبختانه این روش رایگان می باشد و ممکن است گیمرها نسخه اول این بازی را خریداری نکرده باشند. در این صورت، گیمرها و بازی بازها با به اتمام رساندن بخش Career بازی، شخصیت بروس لی آزاد می شود. در واقع، با به اتمام رساندن این بخش، لیست شخصیت های مبارز مشهور و شناخته شده در تالار EA Sports UFC 2 ثبت می شود و در این میان نام شخصیت بروس لی نیز وجود دارد. در این لیست شخصیت بروس لی برای مسابقه های سبک وزن، سنگین وزن و پر وزن قابل دسترس خواهد بود. البته اگر گیمرها و کاربران بخش Career بازی را به اتمام برسانند، تنها شخصیت بروس لی آزاد نمی شود بلکه شخصیت های دیگری مانند Mike Tyson, Bas Rutten, and Kazushi Sakuraba نیز به بازی اضافه خواهند شد و کاربران می توانند این سه شخصیت را (علاوه بر بروس لی) کنترل کنند و به مبارزه با حریفشان بپردازند.

راه سوم: بسیاری از گیمرها نسخه اول بازی EA Sports UFC را خریداری نکرده اند اما نگران نباشید چرا که به راحتی می توانید این کار را انجام دهید! برای این کار لازم است در سرویس EA Access ثبت نام کنید و نسخه اول این فرانچایز را دانلود کنید. سپس تا زمان انتشار نسخه دوم بازی صبر کنید و پس از انتشار این نسخه، وارد سرورهای آنلاین بازی UFC 2 شوید. با این کار سازندگان بازی متوجه می شوند که شما نسخه اول بازی را خریداری کردید و شخصیت بروس لی برای شما آزاد می شود.

البته توجه کنید که راه حل سوم برای کنسول پلی استیشن 4 قابل اجرا نیست چرا که هنوز این کنسول نسل هشتم از سرویس EA Access پشتیبانی نمی کند. در حال حاضر فقط رایانه های شخصی و کنسول ایکس باکس وان از سرویس EA Access پشتیبانی می کنند. البته اگر شما قصد دارید که راه سوم را در رایانه شخصی خودتان انجام دهید، بدون شک موفق نخواهید شد چرا که بازی EA Sports UFC 2 برای رایانه شخصی منتشر نمی شود.

در پایان این خبر لازم است بدانید که بازی EA Sports UFC 2 در حال حاضر توسط شعبه کانادا استودیوی بازی ساز الکترونیک آرتز توسعه می یابد و این بازی قرار است در تاریخ 15 مارس سال میلادی جاری مصادف با سه‌شنبه 25 اسفند 1394 برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) منتشر شود.

دیدگاه شما در خصوص حضور شخصیت محبوب بروس لی در بازی EA Sports UFC 2 چیست؟ آیا شما برای آزاد کردن این شخصیت، یکی از سه راه بالا را انجام خواهید داد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر