بوگاتی چیرون رکورد سرعت جهان را می شکند؟

جای هیچ تعجبی وجود ندارد که مدل چیرون بوگاتی از مدل ویرون آن سریع تر باشد؛ اما نکته قابل تامل این است که جانشین ویرون قصد دارد رکورد سرعت جهان که ۲۶۸ مایل بر ساعت است را بشکند.

بوگاتی چیرون رکورد سرعت جهان را می شکند؟

به گزاش کلیک، رییس کمپانی بوگاتی، آقای ولفگانگ دورمیر در همین زمینه به سایت اتوکار گفت، ما قصد داریم رکورد جدیدی در سرعت اتومبیل ها در جهان ثبت کنیم. من کاملا مطمئن هستم که مدل چیرون از ویرون سریع تر است اما در مورد اینکه چقدر سریع تر است هنوز مطمئن نیستم. البته ما در این مورد در تست های شبیه سازی خود، آزمایشاتی انجام داده ایم، اما همیشه نتیجه در عمل چیزی متفاوت از تست های تئوری و شبیه سازی بوده است.

Bugatti-Chiron-2017-ig

در حال حاضر سوالی که ذهن بیشتر علاقه مندان به سرعت را به خود مشغول کرده است این است که، چیرون تا چه مسافتی بالای سرعت ۲۶۰ مایل بر ساعت می تواند به حرکت خود ادامه دهد.

از وقتی ویرون پا به جاده ها گذاشت، تعداد جاده های جهان که سرعت بالای ۲۵۰ مایل بر ساعت در آن ها مجاز بود افزایش نیافته است. برای انجام این کار، بوگاتی از تجهیزات تستی ۱۳ مایلی اهرا لسن استفاده می کند. در حال حاضر راننده فرانسوی فرمول یک پیر هنری رافانل رکورد سرعت را در جولای ۲۰۱۰ به نام خود ثبت کرده است.
maxresdefault (2)
مدل چیرون جدید، قاعدتاً در کناره ها و پیچ ها قدرت زیادی خواهد داشت؛ به طوری در چیرون،موتور ۱۵۰۰ اسب بخار به با گشتاور ۱۱۸۰ فوت-پوندی که با موتور W16 توربو بازطراحی شده است را خواهیم داشت در حالی که در ویرون موتوری با قدرت ۱۱۸۳ اسب بخار و گشتاور موتور۱۱۰۶ فوت - پوندی را داریم. از منظر سرعت های رسمی ثبت شده برای خودروها بر روی کاغذ، چیرون تنها ۴ مایل بر ساعت سریع تر از ویرون است اما همواره در عمل چیز دیگری را مشاهده کرده ایم. با توجه به شرایط ایده آلی که خودرو ساز در شبیه سازی خود لحاظ کرده است، چیرون قابلیت دسترسی به سرعت ۲۸۸ مایل بر ساعت (۴۶۳ کیلومتر بر ساعت) را دارد .

ارسال نظر