ساخت اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی سامسونگ

کلیک – دستیار صوتی سامسونگ که با نام Bixby معرفی شده است و اخیراً سر و صدای زیادی در بین کاربران محصولات سامسونگ ایجاد کرده است این بار در حوزه تولید اسپیکر های هوشمند به کار گرفته خواهد شد.

ساخت اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار صوتی سامسونگ

بر اساس اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ قصد دارد تا با کمک دستیار صوتی خود، اسپیکرهای هوشمندی را تولید کند. در خبرهای منتشر شده تنها جزییات بسیار کمی در خصوص این پروژه سامسونگ که Vega نام دارد منتشر شده است و گفته می شود قرار است در خصوص جزییات بیشتر و همچنین ویژگی های محصول و تاریخ ارائه آن بعداً تصمیم گیری شود.

به نظر می رسد یکی از دلایل کند بودن روند پیشرفت پروژه Vega استفاده از Bixby در آن است. از آنجایی که سامسونگ، گوشی های پرچم دار جدید خود یعنی خانواده گلکسی S8 را بدون پشتیبانی از فرمان های صوتی انگلیسی بر خلاف تعبیه دکمه مخصوص در این گوشی ها و تبلیغات زیاد برای استفاده از Bixiby، روانه بازار کرد، به نظر می رسد دستیار صوتی سامسونگ نیاز به بهبود بیشتری داشته باشد.

به عقیده کارشناسان حوزه فناوری و موبایل، هر زمان که سامسونگ بتواند نسخه کامل و بدون عیب دستیار صوتی خود را به کاربران ارائه دهد می تواند از آن برای تولید سایر محصولات خود که نوعی مبتنی بر ای دستیار صوتی سامسونگ هستند، استفاده نماید. بنابراین برای ساخت اسپیکرهای هوشمند سامسونگ ابتدا می بایست پروژه مربوط به دستیار صوتی خود را تکمیل کند

ارسال نظر