با بازی Dream City شهر رویای خود را با گوشی بسازید

آیا به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود با ساختن شهر ها و ساختمان ها هستید؟ اگر چنین است امروز روز شانس شماست چرا که ما قصد داریم یک بازی بسیار خوش ساخت در این سبک را که هم برای اندروید موجود است و هم iOS به شما معرفی کنیم.

با بازی Dream City شهر رویای خود را با گوشی بسازید

کلیک - در این بازی کاربر می تواند آزادانه رویا پردازی کند، ساختمان بسازد و کلان شهر هایی که در خیال خود می پروراند را توسعه دهد. هنگام ساخت شهر خود، کوهستان های بلند و سواحل آفتابی در کنار شهر را فراموش نکنید و حتما خیابان های شهرتان را با علائم، فروشگاه ها، بوتیک ها و غذا خوری ها تزیین کنید.

بازی Dream City از شهر ساخته شده توسط یک پیر مرد سرمایه گذار بزرگ، چسترفیلد، آغاز می شود. پس از ناپدید شدن مرموز او، شهر وی در سایه ای از ترس و تاریکی فرو می رود و بازی کننده این فرصت را دارد تا شهر را نجات داده و آن را به روز های خوبش بازگرداند. در این بازی شما با کاراکتر هایی رو به رو می شوید که نماینده صنایع مختلف هستند، مثل "ایزابل" که نماینده مد و لباس، "گاس" که سر آشپزی فوق العاده و "اسلید" که شخصیتی معروف است. شما با تعامل با کاراکتر های مختلف می توانید کسب و کار ها، ساختمان های مسکونی، جاذبه های توریستی و علائم شهر خود را شکل دهید.

unnamed2

در طول بازی کاربران باید ماموریت های مختلف را به انجام رسانده تا هدایای بازی را دریافت کنند و از طرف دیگر راز ناپدید شدن عجیب و غریب چسترفیلد را کشف نمایند. از نظر ساخت و ساز شهری نیز شما باید در این بازی تا جایی که می توانید ساختمان های منحصر به فرد شامل نشان های شاخص شهری مثل برج ایفل و یا ساختمان امپایر استیت ساخته و روابط خود را با همسایگان برای سفارشی سازی و کشف محتوای جدید افزایش دهید. شما باید به داد و ستد کالا با کاراکتر های بازی پرداخته و شهر خود را گسترش دهید تا جوایز و منابع بیشتری دریافت کنید.

unnamed1

سازندگان بازی قول داده اند با قرار دادن مداوم یک سری از رویداد های خاص در بازی آن را همیشه به روز و تازه نگه دارند. اولین رویداد خاص Citypalooza است؛ که یک جشنواره بزرگ موسیقی بوده و در اواسط ژولای (اواخر تیر) برگزار می شود. این جشنواره در یک سالن آمفی تئاتر فضای باز (در درون بازی) برگزار خواهد شد و شهروندان شما در بازی Dream City می توانند با مراجعه به آن از کنسرت های آن لذت ببرند. کاربران با حل کردن چالش های موجود می توانند مجوز عبور ویژه (VIP) کسب کرده و جوایز اختصاصی مثل امکان برگزاری کنسرت متحرک خود در صحنه صلی را به دست آورند. این بازی همچنین با سینما Regal که یکی از پرچم داران برگزاری تئاتر در آمریکاست هماهنگ شده است. این امر به کاربران اجازه می دهد با تماشای تریلر ها و فیلم ها، هدایایی در درون بازی دریافت کنند.

این بازی رایگان بوده و در سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست.

ارسال نظر