معرفی بازی موبایل Bullet Boy

پسر گلوله ای بازی مهیجی که ساعت ها شما را درگیر خود خواهد کرد. او از طوفانی سهمگین فرار میکند و در طی راه با موانع مختلفی روبرو میشود.

معرفی بازی موبایل Bullet Boy

قرار است همراه با شخصیت اصلی داستان به ماجراجویی میان جهانی معلق بپردازید و خودتان را همچون توپی این سو و آن سو پرتاب کنید. او در تلاش است تا تکه های گم شده از یک ماجرای اسرارآمیز را پیدا کند. در طی بازی شما پسر گلوله ای را از بشکه هایی که همچون لوله تفنگ هستند، شلیک می کنید. از این لوله به لوله دیگر تا از شر موانع سرراه خود خلاص شوید. در میان انبوهی از تیغه های چرخان، ماشینهای خردکننده، تورنادوها و گاه به گاه پرندگان! تازه فرصت می کنید با موانع جدید خود آشنا شوید و راهی برای فرار از دست آنها پیدا کنید.

Bullet Boy بازی بسیار سرعتی و سریعی است و دقت در هدف جایگاه بسیار مهمی دارد. این بازی مثل بازیپرندگان خشمگین نیست که شما تعدادی خوک سبز بدترکیب را نشانه بگیرید و با خیال راحت مطمئن باشید که نشانه گیری شما درست به هدف خواهد خورد! خیر! شما باید طوری بازی کنید که پسرک موثر واقع شود تا بی عیب باشید وگرنه پسر گلولهای جان خود را از دست میدهد! اجازه ندهید تا چالشهای Boy درون بازی شما را بترساند.

بازی از دو بخش داستانی و جهان بی انتها تشکیل شده است. در بخش داستانی شما باید تلاش کنید به سطح خاصی از توانایی دست پیدا کنید تا بتوانید مراحل جدید را قفل گشایی کنید. در بخش جهان بی پایان خود را محک می زنید که تا چه حد میتوانید در این دنیای مرموز ادامه دهید پیش از اینکه سقوط کنید. فضای کلی بازی بسیار فانتزی است. افکتهای سه بعدی زاویهی دوربین شما را حیرت زده می کند. شما نه تنها می توانید شخصیت بازی را به چپ و راست پرتاب کنید بلکه از زمینه ی جلویی به پشت زمینهبفرستید. همچنین در حین پرتاب او میان ساختمانها و اشیاء دیگر با حالت حرکت آهسته و زوم عمق تخریب را مشاهده نمایید. هیجان بازی افزوده و به شما یک حس لذت بخش القا می کند تا تمایل بیشتری به اتمام آن مرحله از بازی داشته باشید. جلوه های ویژه درون بازی سرگرم کننده و جذاب هستند. در کل این بازی حدود 30 مرحله دارد که شما را درگیر اتفاقات گوناگون خواهد کرد. فراموش نکنید که بازی به شدت هیجان انگیز است.

ما زمان زیادی را صرف انجام این بازی کردیم و حقیقت این است که نقطه ضعفی برای دوست نداشتن آن پیدا نکردیم. اگر فکر میکنید از پرتاب این پسر از درون لوله ی تفنگها کسل خواهید شد، سخت در اشتباه هستید. این بازی برای دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شده است.

ارسال نظر