بازی Burnout Paradise Remastered رسما معرفی شد

رسانه کلیک - چندی پیش شرکت پرآوازه الکترونیک آرتز رسما به معرفی بازی Burnout Paradise Remastered پرداخت و با انتشار تریلری، زمان دقیق انتشار این عنوان را بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مشخص کرد.

بازی Burnout Paradise Remastered رسما معرفی شد

چند ماهی است که گاها شایعه و گزارش های زیادی در خصوص نسخه ریمستر و بازسازی شده بازی Burnout Paradise در سرتاسر فضای مجازی شنیده می شود و عده ای از خرده فروشان و رسانه های برزیلی و ژاپنی صفحه جدیدی را در فروشگاه رسمی خود برای فروش و توضیحات این عنوان ویدیویی محبوب ایجاد کرده اند. در جدیدترین این گزارش ها، اواسط دی ماه امسال بود که وب سایت ژاپنی «گماتسو» (Gematsu) خبر از عرضه بازی Burnout Paradise Remastered توسط شرکت الکترونیک آرتز داد و همچنین تاریخ انتشار دقیق آن را فاش کرد.

در آن زمان، شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی Criterion Games هیچ واکنشی نسبت به این گزارش ها نشان ندادند و انتشار این نسخه در هاله ای از ابهام قرار داشت. حال، شرکت الکترونیک آرتز پس از ماه ها سکوت، سرانجام خبر انتشار نسخه بازسازی شده و ارتقا یافته بازی Burnout Paradise را رسما تایید کرد و اولین ویدیو و تصاویر آن را با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشت.

به علاوه، سازندگان تاریخ انتشار دقیق نسخه کنسولی بازی را نیز مشخص کردند که بر اساس آن، تنها سه هفته با عرضه این عنوان محبوب ماشینی جهان باز فاصله داریم. البته، بنا به دلایل نامشخص، هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه رایانه شخصی بازی مشخص نشده است.

نکته جالب اینجا است که استودیوی «کرایتریون گیمز» در سال میلادی 2016 اعلام کرده بود که به دلیل مشغله کاری و حجم زیاد پروژه ها، هیچ برنامه ای برای ساخت و توسعه نسخه ریمستر و همچنین نسخه بعدی بازی Burnout Paradise ندارد. حال با توجه به معرفی نسخه بازسازی شده و ریمستر بازی Burnout Paradise، ظاهرا پروژه ها و مسئولیت های این استودیو به حداقل رسیده است. به علاوه، این موضوع احتمال ساخت و توسعه دنباله بازی پرطرفدار برنات پارادایس را نیز افزایش می دهد.

محتوا و بسته های الحاقی بازی Burnout Paradise Remastered به شرح زیر است:

  • نسخه بازسازی شده و پایه بازی Burnout Paradise
  • Big Surf Island
  • پک Party
  • Burnout Bikes
  • Boost Special
  • ماشین های Legendary
  • به‌روز رسانی Cagney
  • Toys
  • پک Cops & Robbers

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از بازی Burnout Paradise Remastered را مشاهده کنید که در آن شاهد ارتقای چشم گیر گرافیک بصری محیط و خودروها هستیم.

[lightgallery images="155187,155186,155184,155183,155182,155181,155180"]

بر اساس گفته های شرکت الکترونیک آرتز، نسخه کنسولی بازی Burnout Paradise Remastered در روز جمعه 25 اسفند ماه سال 96 (16 مارس سال جاری میلادی) بر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می شود.

متاسفانه این شرکت در تریلر جدید بازی به تاریخ دقیق انتشار نسخه پی سی اشاره نکرده است و در حال حاضر این نسخه جز سال میلادی 2018، تاریخ انتشار دیگری ندارد. از این رو، نسخه ریمستر و ارتقا یافته بازی Burnout Paradise در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی به دست پی سی بازها و کاربران پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی می رسد.

همچنین، کاربران و مشترکین سرویس EA Access نیز چند روز پیش از انتشار جهانی بازی «برنات پارادایس: ریمستر»، در روز جمعه 18 اسفند سال جاری (9 مارس) به صورت آزمایشی و موقت قادر به تجربه این عنوان ویدیویی خواهند بود. از طرف دیگر، مشترکین سرویس «اوریجین اکسس» از تجربه نسخه آزمایشی بازی محروم نمی مانند، اما ظاهرا به دلیل آماده نبودن نسخه پی سی، این افراد در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی می توانند چند ساعتی به صورت رایگان بازی Burnout Paradise Remastered را تجربه کنند.

گفتنی است؛ نسخه اصلی بازی Burnout Paradise در تاریخ 2 بهمن ماه سال 86 ( 22 ژانویه سال میلادی 2008) توسط شرکت نامدار الکترونیک آرتز بر روی دو کنسول نسل هفتم پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. این عنوان ماشینی به لطف ارائه گیم پلی هیجان انگیز، ضمن آن که انتظارات منتقدان و بازیکنان را برآورده کرد، توانست جوایز گوناگونی را در جشنواره های مختلف صنعت گیم دریافت کند که از مهم ترین آن ها می توان به جایزه «بهترین بازی ماشینی سال» در رویداد VGX Award سال میلادی 2008 اشاره کرد.

حال، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در خصوص بازی Burnout Paradise Remastered با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر