امکان خرید ماشین های پرنده در سایت "eBay"

رسانه کلیک - در چند سال اخیر خبر و مقالات زیادی در مورد ماشین های پرنده شنیده و خوانده اید، یکی از کمپانی های پیشرو در این زمینه، کمپانی "Moller" است.

امکان خرید ماشین های پرنده در سایت "eBay"

اولین مدل شرکت مولر بنام M400 که برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ رونمایی شد در طی ۱۶ سال اخیر در حال تست و ارزیابی در محیط های مختلف و آماده سازی برای چنین روزی بود که یک ماشین امن پرنده با ظرفیت ۴ نفر و قابل استفاده عموم باشد.

پیش فروش این ماشین ها در سال ۲۰۰۱ برای اولین بار انجام شد و سرانجام سفارش مشتری به یک ماشین ۸ موتوره وانکن با قابلیت ایجاد نیروی تراست ۷۲۰ اسب بخار است که به صورت عمودی پرواز (تیک آف) و فرود (لندینگ) را انجام می دهد. در واقع این وسیله نقلیه جدید، اولین ماشین پرنده با قابلیت پرواز و فرود عمودی (VTOL: Vertical Takeoff and Landing) است.

گرچه هنوز این وسیله به تایید "اداره هوایی فدرال نرسیده (FFA)" است و یکی از مشکلات در حال حاضر همین امر است و شرکت مولر بدنبال دریافت تاییدیه از اداره هوایی است اما اگر خریداران همکاری لازم را انجام دهند و حتی در صورت توان مشتریان، با ایجاد شراکت در این پروژه بتوانند این ماشین را بروز رسانی کنند تا در مدل های بعدی به تاییدیه اداره هوایی فدرال برسد.

مقامات "مولر" بیان کردند که در این پروژه فقط برای ساخت نمونه اولیه و پروتوتایپ این ماشین پرنده مبلغی حدود ۶ هزار میلیارد ریال (۱۵۰ میلیون یورو) هزینه کرده است اما برای خرید هر کدام از ماشین ها نیازی نیست مثل شرکت سرمایه گذاری کنید و حدودا با قیمت ۲۰ میلیارد ریال (۵ میلیون دلار) می توانید این ماشین را خریداری کنید و به فرآیند پیشرفت‌اش کمک کنید.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت مولر بیان کرد که فروش ماشین های اولیه پرنده ای شرکت با هدف جستجو و یافتن پروژه های جدید در رابطه با این ماشین پر پتانسیل است که در نسل های بعدی بتوانیم ماشینی با کارکرد، عملکرد، مصرف سوخت (فسیلی و یا الکتریکی) بهتر ارائه داده شود و در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه های دیگری هستیم که بزودی خبر های خوبی از آن ها خواهید شنید.

ارسال نظر