تقویم تکنولوژی

در این مطلب داغ ترین رخداد های فناوری حال این روز های دنیا را با هم مرور می کنیم.

تقویم تکنولوژی
  • سیزدهمین نمایشگاه ماشین آلات و قطعات چین

به جرات می توان گفت نمایشگاه «CIMES 2016 » یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه های ماشین آلات، ابزار و قطعات به حساب می آید.

CIMES که همه ساله در ماه ژانویه برگزار می شود، با رونمایی از آخرین دست آورد های صنعت قطعه سازی و ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه های برش فلزات، دستگا های ساخت کوچک ترین قطعات صنعتی و .... بسیاری از علاقمندان این صنعت را به چین می کشاند.

این نمایشگاه را می توان نقطه عطفی در صنعت قطعه سازی جهان دانست. گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 20 ژانویه تا سی ام در پکن برگزار می شود.

  • کنفرانس بین المللی کامپیوتر و تجهیزات

در روزهای پایانی ماه ژانویه، استرالیا میزبان جمع کثیری از علاقمندان تکنولوژی کامپیوتر خواهد بود. این کنفرانس که سالانه برگزار می شود به ارائه آخرین دستاوردهای روز تکنولوژی، ارائه آخرین نتایج تحقیقات در زمینه نرم افزارهای کامپیوتری و ... می پردازد.

کنفرانس علمی کامپیوتر استرالیا یکی از رویدادهای مهم در هفته دانش کامپیوتر این کشور به شمار می رود.

این کنفرانس در آخرین هفته ماه ژانویه برگزار می شود.

  • نمایشگاهی امنیتی SANS

یکی از نمایشگاه های مطرح در زمینه امنیت شبکه این روزها در ایالت نیواورلانز آمریکا در حال برگزاریست. نمایشگاهی که از آخرین دست آوردها وتکنولوژی های روز صنعت امنیت شبکه رونمایی می کند.

این نمایشگاه علاوه بر برسی آخرین تکنیک های هکرهای سایبری به پیش بینی راهی برای جلوگیری از نفوذ این مجرمین پرداخته است.

  • تکنولوژی بی سیم در خدمت سلامت

دانشمندان و متخصصین تکنولوژی پزشکی همه روزه به دنبال راهی برای ارتقا کیفیت عمل های جراحی هستند تا بروز اشتباهات را در عمل های جراحی به حداقل برسانند.

کنفرانسی به همین منظور در ایالت اوستین آمریکا برگزار شده تا از آخرین دستاوردهای تکنولوژی بی سیم در سلامت پرده برداری کند.

این دست آوردها شامل تکنولوژی روباتیک در عمل های جراحی فوق حساس، نمایشگرهای نشانگر وضعیت جسمانی بیمار، رونمایی از آخرین میکرودوربین های جستجوگر در اندام های داخلی است.

منبع : elsevier

ارسال نظر