ساخت بازی Call of Cthulhu به پایان رسید

رسانه کلیک - بر اساس بیانیه استودیوی «سایناید»، ساخت بازی Call of Cthulhu به پایان رسیده و این عنوان فرآیند عرضه خود در شرکت Focus Home را طی می کند.

ساخت بازی Call of Cthulhu به پایان رسید

کمتر از ده روز به انتشار نسخه کامل و نهایی بازی Call of Cthulhu باقی مانده است و به تازگی استودیوی «سایناید»، خالق این عنوان ویدیویی، در تازه ترین اطلاعیه خود رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Call of Cthulhu به پایان رسیده و این عنوان به اصطلاح گلد شده است. در همین رابطه نیز شرکت Focus Home Interactive ، ناشر بازی Call of Cthulhu، تریلر جدیدی از این اثر ویدیویی ترسناک منتشر کرده که این ویدیو ضمن نمایش نقل قول های مثبت منتقدان حوزه بازی های ویدیویی، صحنه های مختلف بازی را به تصویر می کشد.

اعلام پایان مراحل ساخت بازی Call of Cthulhu بدین معنا است که این عنوان ویدیویی برای طی فرآیند انتشار به شرکت Focus Home Interactive ارسال شده و هم اکنون آماده عرضه است. از این رو، بازی در زمان مقرر توسط شرکت نام برده به دست بازیکنان و علاقه مندان به بازی های ترسناک می رسد و سازندگان هیچ تغییری در تاریخ انتشار بازی ایجاد نمی کنند. به علاوه، چنانچه نیازی به اعمال تغییرات در بازی باشد و یا سازندگان متوجه وجود ایراد، باگ و مشکلی در بازی شوند، با انتشار به‌روزرسانی تحت عنوان «به‌روزرسانی روز اول» به رفع آن ها می پردازند.

داستان بازی Call of Cthulhu از یک رمان الهام گرفته شده و شما به عنوان یک کارآگاه وظیفه شناس و صد البته شجاع شهر بوستون به نام ادوارد پیرس (Edward Pierce) مسئول بررسی مرگ مشکوک خانواده هاوکینز (Hawkins) هستید که برای یافتن سرنخ های مختلف، به جزیره نفرین شده Darkwater سفر می کنید. اگرچه در این جزیره افراد پس از مرگ مشکوک خانواده هاوکینز همچنان به زندگی خود ادامه می دهند، اما این مکان اتمسفر و محیط ترسناک و عجیبی دارد و ظاهرا خانه ها و عمارت های ویران شده مملو از اشباح و موجودات عجیب و غریبی است.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین جدیدترین تریلر بازی Call of Cthulhu دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود ویدیوی فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

در کنار اعلام پایان مراحل ساخت بازی Call of Cthulhu و انتشار تریلر جدید، سازندگان مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز این عنوان ویدیویی را نیز با کاربران و دارندگان پلتفرم پی سی به اشتراک گذاشتند. خوشبختانه، با توجه به اینکه این بازی توسط موتور سازنده گرافیکی قدرتمند Unreal Engine ساخته شده و سازندگان نیز تلاش زیادی بر روی بهینه سازی آن کرده اند، بازی Call of Cthulhu در پایین ترین تنظیمات گرافیکی روی سیستم های رده پایین اجرا می شود.

بازی Call of Cthulhu برای سیستم های رده پایین نیز بهینه شده و پی سی بازها را به چالش نمی کشد.

بر این اساس، برای اجرای بازی Call of Cthulhu در پایین ترین شرایط ممکن، استودیوی «سایناید» سیستمی با مشخصات پردازنده مرکزیاینتل Core i5-3450 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و یا AMD FX-6300 با فرکانس 3.5 گیگاهرتز، رم هشت گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 و یا ای ام دی Radeon HD 7870 با دو گیگابایت حافظه داخلی را به عنوان حداقل سیستم مورد نیاز بازی معرفی کرده اند.

در طرف دیگر، برای اجرای این عنوان ویدیویی در بالاترین کیفیت، نرخ فریم و رزولوشن به پردازنده مرکزی اینتل Core i7-3820 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز و یا AMD FX-8370 با فرکانس 4 گیگاهرتز، رم هشت گیابایتی و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 970 و یا ای ام دی Radeon R9 390 با چهار گیگابایت حافظه داخلی احتیاج خواهید داشت. به علاوه، این بازی روی سیستم عامل های ویندوز 7، 8.1 و 10 اجرا شده و فضای خالی برای نصب بازی نیز برابر با 13 گیگابایت اعلام شده است.

مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Call of Cthulhu به شرح زیر است:

سیستم مورد نیاز بازی Call of Cthulhu

  • سیستم عامل: ویندوز 7 (سرویس پک یک)، ویندوز 8.1 و ویندوز 10
  • معماری پردازنده و سیستم عامل: 64 بیتی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-3450 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و یا AMD FX-6300 با فرکانس 3.5 گیگاهرتز
  • رم: هشت گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 و یا ای ام دی Radeon HD 7870
  • حافظه کارت گرافیک: دو گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • کارت صدا: پشتیبانی از نسخه 9 دایرکت ایکس
  • فضای ذخیره: 13 گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: برای فعال سازی بازی نیاز است.

سیستم پیشنهادی بازی Call of Cthulhu

  • سیستم عامل: ویندوز 7 (سرویس پک یک)، ویندوز 8.1 و ویندوز 10
  • معماری پردازنده و سیستم عامل: 64 بیتی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-3820 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز و یا AMD FX-8370 با فرکانس 4 گیگاهرتز
  • رم: هشت گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 و یا ای ام دی Radeon R9 390
  • حافظه کارت گرافیک: چهار گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 11
  • کارت صدا: پشتیبانی از نسخه 9 دایرکت ایکس
  • فضای ذخیره: 13 گیگابایت
  • اتصال به اینترنت: برای فعال سازی بازی نیاز است.

شایان ذکر است؛ بازی ترسناک Call of Cthulhu در روز سه شنبه هشتم آبان ماه سال 97 (سی‌ام ماه اکتبر سال جاری میلادی) روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

همچنین، در حال حاضر امکان پیش خرید این عنوان ویدیویی در فروشگاه های ایکس باکس لایو، مایکروسافت استور، پلی استیشن استور و استیم فراهم شده و نسخه استاندارد و معمولی بازی برای کنسول ها به قیمت 59.99 دلار به فروش می رسد. این در حالی است که نسخه رایانه شخصی بازی فقط و فقط با قیمت 44.99 دلار قابل خریداری است. البته، توجه داشته باشید که شرکت Focus Home Interactive به تازگی چیزی در حدود 10 درصد تخفیف بر روی این اثر ویدیویی خود اعمال کرده تا بازیکنان و علاقه مندان به خرید و تهیه بازی تشویق و ترغیب شوند. از این رو، نسخه کنسولی و پی سی بازی با در نظر گرفتن این تخفیف، به ترتیب با قیمت های 53.99 دلار و 40.49 دلار فروخته می شود.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با پایان پروسه و فرآیند ساخت بازی Call of Cthulhu چیست؟ به نظر شما، با وجود اینکه این عنوان ویدیویی توسط یک استودیوی بازی سازی باتجربه و شرکت ناشر مشهوری ساخته و عرضه نمی شود، آیا می تواند موفقیت زیادی برای سازندگان به همراه آورد و مورد استقبال بازیکنان و گیمرها قرار گیرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر