Modern Warfare 4 امسال منتشر خواهد شد!

کمپانی اکتیویژن در فرانچایز محبوب Call of Duty تمامی سبک های یک جنگ را برای گیمرها تولید کرد. نسخه های اولیه این فرانچایز روایت گر جنگ جهانی اول و دوم بود که به دلیل تکراری شدن این داستان، اکتیویژن جنگ های مدرن را وارد این مجموعه پرطرفدار کرد. حال چند سالی می شود که اکتیویژن به سراغ جنگ های آینده رفته که این امر نتوانسته رضایت تمامی طرفداران این سری را به دست آورد. همان طور که اطلاع دارید، اکتیویژن در سال میلادی ۲۰۱۶ نیز، نسخه جدیدی از این مجموعه را منتشر خواهد کرد که هنوز جزئیاتی از این بازی در دسترس قرار نگرفته است. به همین خاطر، تا به امروز شایعه های زیادی در زمینه نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی به گوش رسیده شده که در جدیدترین این شایعات اعلام شده، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی، Modern Warfare 4 خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Modern Warfare 4 امسال منتشر خواهد شد!

حال چند سالی می شود که اکتیویژن به سراغ جنگ های آینده رفته که این امر نتوانسته رضایت تمامی طرفداران این سری را به دست آورد. همان طور که اطلاع دارید، اکتیویژن در سال میلادی ۲۰۱۶ نیز، نسخه جدیدی از این مجموعه را منتشر خواهد کرد که هنوز جزئیاتی از این بازی در دسترس قرار نگرفته است. به همین خاطر، تا به امروز شایعه های زیادی در زمینه نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی به گوش رسیده شده که در جدیدترین این شایعات اعلام شده، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی، Modern Warfare 4 خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش وب سایت The Tech Game ادعا کرد که در زمان عرضه نسخه جدید و بعدی بازی کال اف دیوتی، عناوین Modern Warfare 1 و Modern Warfare 2 به کمک قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می شود. متاسفانه وب سایت تک گیم منبع خبر خود را به طور واضح مشخص نکرده و آن را یک منبع معتبر و قابل اعتماد خطاب کرده است.

این شایعه هنوز توسط کمپانی اکتیویژن تایید و یا تکذیب نشده و باید منتظر واکنش این کمپانی شناخته شده باشیم. در حال حاضر، استودیوی Infinity Ward مشغول ساخت نسخه بعدی مجموعه کال اف دیوتی می باشد. استودیوی اینفینیتی وارد، خالق عناوین کال اف دیوتی گوست، مدرن وار فر ۱، مدرن وار فر ۲ و مدرن وار فر ۳ بوده و با توجه به اینکه ساخت نسخه بعدی این مجموعه بر عهده این استودیو می باشد، احتمال می رود که این شایعه صحت داشته باشد.

شایان به ذکر است که در گذشته یک منبع ناشناس اعلام کرد که نام نسخه جدید Call of Duty، کال اف دیوتی گوست ۲ خواهد بود. البته عرضه نسخه های پیشین سری Modern Warfare در کنار Modern Warfare 4، کار بسیار منطقی ای به نظر می رسد. به همین خاطر، احتمال صحت داشتن شایعه عرضه بازی کال اف دیوتی گوست ۲، بسیار کم است. همچنین در این شایعه ذکر شده که کمپانی اکتیویژن برای تشویق بیشتر کاربران ایکس باکس وان، در صورت خرید بازی Call of Duty: Modern Warfare 4، نسخه های پیشین این سری را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

https://static2.click.ir/servev2/NzI2ZgAwgfY4/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

در هر صورت، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته خواهد شد و کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از این عنوان ویدیویی رونمایی خواهد کرد. همان طور که می دانید، در حال حاضر دو کمپانی سونی و اکتیویژن بنا به وجود قرارداد تجاری، با یکدیگر همکاری می کنند. به همین علت، در کنفرانس رسمی شرکت سونی شاهد معرفی از نسخه جدید فرانچایز Call of Duty خواهیم بود. متاسفانه هنوز متن این توافق نامه به بیرون درج پیدا نکرده و مطلع نیستیم که سونی و اکتیویژن در چه زمینه هایی با یکدیگر همکاری می کنند.

علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که برند سونی در خصوص همکاری اکتیویژن با مایکروسافت و عرضه نسخه های پیشین برای کنسول ایکس باکس وان، به توافق رسیده است یا خیر!

در کنار تمامی شایعات ذکر شده، شایعه دیگری هم درباره بازی کال اف دیوتی ۲۰۱۶ بر سر زبان هاست که طبق این شایعه، نسخه جدید این مجموعه با نام Call of Duty Bloodlines عرضه خواهد شد. به هر حال، هنوز هیچ منبع معتبر و رسمی ای، جزئیاتی در خصوص نسخه جدید بازی کال اف دیوتی منتشر نکرده و باید تا برگزاری مراسم بزرگ E3 2016 منتظر بمانیم.

نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی ۲۰۱۶ در ماه ژوئن (خرداد ماه) برگزار خواهد شد که در این مراسم، کمپانی های مایکروسافت، سونی، نینتندو، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و... حضور خواهند داشت و از محصولات و بازی های جدیدشان رونمایی خواهند کرد. رسانه کلیک طبق روال همیشگی، در صورت انتشار هرگونه خبر در این زمینه، شما را آگاه خواهد ساخت. همراه ما باشید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی چیست؟ آیا امسال شاهد عرضه بازی Modern Warfare 4 خواهیم بود؟ شما چقدر به صحت داشتن این شایعه اعتماد دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر