نسخه بعدی Call of Duty در فضا اتفاق خواهد افتاد

با نزدیک شدن به مراسم بزرگ E3 سال جاری، شایعه های زیادی در پیرامون مجموعه و نسخه جدید بازی Call of Duty به گوش می رسد. متاسفانه هنوز هیچ منبع رسمی ای واکنشی در این زمینه انجام نداده و برای پی بردن به صحت این شایعه ها، باید مراسم E3 2016 را پیگیری کنیم. مدتی پیش شایعه ای در سراسر فضای مجازی منتشر شد که طبق این شایعه، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی احتمالا Modern Warfare 4 باشد! حال گزارش دیگر توسط دو منبع معتبر و شناخته شده در اینترنت مشاهده می شود که این دو منبع ادعا می کنند که نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی، در فضا رخ خواهد داد واین عنوان، یک بازی عملی-تخیلی و فضایی ای خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه بعدی Call of Duty در فضا اتفاق خواهد افتاد

متاسفانه هنوز هیچ منبع رسمی ای واکنشی در این زمینه انجام نداده و برای پی بردن به صحت این شایعه ها، باید مراسم E3 2016 را پیگیری کنیم. مدتی پیش شایعه ای در سراسر فضای مجازی منتشر شد که طبق این شایعه، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی احتمالا Modern Warfare 4 باشد! حال گزارش دیگر توسط دو منبع معتبر و شناخته شده در اینترنت مشاهده می شود که این دو منبع ادعا می کنند که نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی، در فضا رخ خواهد داد واین عنوان، یک بازی عملی-تخیلی و فضایی ای خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، یک منبع نسبتا آشنا ادعا کرد که در زمان عرضه نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی، عناوین Modern Warfare 1 و Modern Warfare 2 به کمک قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهند شد و در صورت خرید نسخه جدید این مجموعه، تمامی نسخه های پیشین سری مدرن وارفر به صورت رایگان در اختیار گیمرها و کاربران کنسول ایکس باکس وان قرار می گیرد.

دو نسخه آخر مجموعه کال اف دیوتی، روایت گر جنگ های آینده بودند، به طوری که در بازی Call of Duty Black Ops III، شاهد سلاح ها، هلی کوپتر ها و... جدیدی بودیم که در زمان کنونی هرگز وجود خارجی ای ندارند. با این حال، احتمالا کمپانی اکتیویژن علاقه زیادی به جنگ های آینده دارد چرا که طبق گزارشات جدید، نسخه بعدی این سری در فضا اتفاق خواهد افتاد.

چندی پیش دو منبع معتبر شینوبی و یوروگیمر در وب سایت رسمی خودشان پستی را به انتشار رساندند که هر دو منبع مدعی هستند که بازی Call of Duty امسال، یک بازی عملی-تخیلی و فضایی خواهد بود. همان طور که مشاهده می کنید، هر دو منبع ادعای تخیلی و فضایی بودن این بازی را تایید کردند که صحت این شایعه را افزایش می دهند.

اخیرا شینوبی در وب سایت نیوگف اعلام کرد که داستان نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی در فضا اتفاق خواهد افتاد و در این عنوان، شاهد جنگ های فضایی خواهیم بود. شینوبی در وصف داستان نسخه بعدی این مجموعه از کلمه "آینده بسیار بسیار دور" و "نبردهای فضایی" استفاده کرد و این بازی را، یک بازی فضایی تمام عیار می داند.

وب سایت محبوب یوروگیمر نیز با انتشار گزارشی دیگر، تمامی ادعاهای منبع شینوبی را تایید کرد. یوروگیمر مدعی است که به تنهایی اطلاعات و جزئیات جدیدی از نسخه بعدی کال اف دیوتی کسب کرده که به همین خاطر اطمینان دارد که این بازی ویدیویی، در فضا اتفاق خواهد افتاد و گیمرها را به نبردهای فضایی می کشاند. البته هنوز مشخص نیست که تمام داستان بازی کال اف دیوتی امسال، در فضا رخ خواهد داد و یا در برخی از مراحل از کره زمین خارج می شویم و در فضا با دشمنانمان مبارزه خواهیم کرد.

کمپانی محبوب و نامدار اکتیویژن در گزارش مالی سالانه خود، نسخه بعدی بازی ندای وظیفه را به صورت رسمی تایید کرد. در این گزارش اشاره شد که نسخه جدید این فرانچایز بسیار متفاوت خواهد بود و گیمرها را هیجان انگیز و شگفت زده می کند. با توجه به این گفته، می توانیم به شایعه فضایی شدن این مجموعه کمی اعتماد کنیم چرا که در صورت تبدیل این مجموعه به یک بازی شوتر فضایی، تفاوت را در این سری به چشم خواهیم دید.

سری ندای وظیفه آنچنان هم با فضا بیگانه نیست! همان طور که می دانید، استودیوی اینفینتی وارد هم اکنون بر روی ساخت نسخه بعدی این فرانچایز مشغول به کار است. این استودیو در گذشته با عرضه بازی کال اف دیوتی گوست، در فصل افتتاحیه، به کمک صفحه نمایش بزرگ، گیمرها را به فضا برده و چگونگی نبردهای فضایی را به صورت کامل به نمایش گذاشت.

به علاوه، شایان به ذکر است که کمپانی اکتیویژن در گذشته علاقه خود را در خصوص تبدیل شدن این سری به یک بازی شوتر فضایی نشان داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۰، به صورت رسمی نشان تجاری Call of Duty: Space Warfare را به ثبت رسانید و سپس در سال ۲۰۱۴، شاهد حذف این نام تجاری بودیم. توجه داشته باشید که کمپانی اکتیویژن، به صورت اشتباهی این نشان تجاری را ثبت نکرده و حتما دلایلی برای حذف آن وجود داشته است! ممکن است نام نسخه جدید این مجموعه، Call of Duty: Space Warfare نباشد و به همین خاطر، اکتیویژن مجبورا این نام را برای همیشه حذف کرده است.

https://static1.click.ir/servev2/NzMyZQJVTvoL/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

در سال میلادی ۲۰۱۳، در طی یک مصاحبه ای، آقای مارک روبین که از سازندگان و تهیه کنندگان مجموعه ندای وظیفه در استودیوی اینفینیتی وارد می باشد، اعلام کرده بود که ایده به فضا بردن این سری، بسیار جالب به نظر می رسد و هیجان بازی را افزایش خواهد داد. همه ما می دانیم که نبردهای فضایی با نبردهای زمینی بسیار متفاوت می باشند و باید تغییراتی در پایه های گیم پلی بازی ایجاد شود. آقای مارک روبین در این خصوص گفته است:

اگر فرانچایز کال اف دیوتی به فضا برده شود، مسلم است که نمی توانید از نارنجک استفاده کنید چرا که استفاده از نارنجک در فضا، امری غیر ممکن است! همچنین کشتن دشمنان در فضا نسبت به زمین دشوارتر خواهد بود. در فضا امکان استفاده از هلی کوپلتر وجود ندارد و هرگز نمی توانید به کمک یک سگ، به مبارزه با دشمنان بپردازید. با توجه به همه مشکلات، استودیوی اینفینیتی وارد از این چالش و ایده استقبال می کند و شاید بتوانیم راه کارهای جدیدی برای به فضا بردن این بازی پیدا کنیم. به عنوام مثال می توانیم به جای اینکه تمامی اتفاقات در فضا رخ دهند، آن را به یک سفینه فضایی برد و تمامی نبردها در ایستگاه های فضایی صورت بگیرند.

در زمان انتشار بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳، بسیاری از گیمرها و طرفداران این فرانچایز در انجمن های مختلف از شرکت اکتیویژن انتقاد کردند! این دسته از گیمرها علاقه ای به آینده ندارند و جنگ های کنونی و مدرن را به جنگ های آینده ترجیح می دهند. با این حال، در صورت اینکه نسخه بعدی این سری یک بازی شوتر و فضایی باشد، واکنش گیمرها و منتقدان تماشایی خواهد بود. به نظر شما، فروش این نسخه کاهش خواهد یافت؟ یا اکتیویژن از ایده های جالب و جدیدی استفاده خواهد کرد تا این نسخه را با تمامی بازی های شوتر فضایی متمایز کند؟

در هر صورت، نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته خواهد شد و کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از این عنوان ویدیویی رونمایی خواهد کرد. همان طور که می دانید، در حال حاضر دو کمپانی سونی و اکتیویژن بنا به وجود قرارداد تجاری، با یکدیگر همکاری می کنند. به همین علت، در کنفرانس رسمی شرکت سونی شاهد معرفی از نسخه جدید فرانچایز Call of Duty خواهیم بود. متاسفانه هنوز متن این توافق نامه به بیرون درج پیدا نکرده و مطلع نیستیم که سونی و اکتیویژن در چه زمینه هایی با یکدیگر همکاری می کنند. نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی ۲۰۱۶ در ماه ژوئن (خرداد ماه) برگزار خواهد شد که در این مراسم، کمپانی های مایکروسافت، سونی، نینتندو، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و… حضور خواهند داشت و از محصولات و بازی های جدیدشان رونمایی خواهند کرد. رسانه کلیک طبق روال همیشگی، در صورت انتشار هرگونه خبر در این زمینه، شما را آگاه خواهد ساخت. همراه ما باشید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تبدیل شدن فرانچایز ندای وظیفه به یک بازی شوتر فضایی چیست؟ آیا با این ایده موافق هستید و یا شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که جنگ های کنونی را بیشتر ترجیح می دهید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست، با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر