بازی Call of Duty Black Ops 4 گیمرها را شگفت زده می کند!

رسانه کلیک - در جریان جلسه ارائه گزارش مالی چند ماهه اخیر شرکت اکتیویژن، آقای «کودی جانسون» (Coddy Johnson)، مدیر ارشد این شرکت، بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 را شگفت انگیز و خارق العاده توصیف کرد!

بازی Call of Duty Black Ops 4 گیمرها را شگفت زده می کند!

با اینکه کمتر از دو هفته با برگزاری رویداد معرفی کامل بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 فاصله داریم، لیکن شرکت مشهور اکتیویژن بر خلاف شرکت پرآوازه «راک استار گیمز» در این مدت کوتاه نیز سکوت را سرلوحه کار خود قرار نداده و در هر فرصت مناسبی اطلاعات و جزئیات اندکی از این عنوان مورد انتظار به اشتراک می گذارد.

حال، به تازگی جلسه ارائه گزارش مالی چند ماهه اخیر اکتیویژن با حضور مدیران و سرمایه گذاران شرکت برگزار شد که در جریان این کنفرانس، آقای «کودی جانسون» (Coddy Johnson)، مدیر ارشد شرکت اکتیویژن، ضمن اعلام جدیدترین گزارش فروش محصولات خود، بازی Call of Duty Black Ops 4 را یک اثر ویدیویی فوق العاده و شگفت انگیز خطاب کرد. ایشان با ارائه دلایل متعدد مدعی است که بدون هیچ شک و تردیدی، عنوان ویدیویی کالاف دیوتی بلک اپس 4 شگفت انگیز خواهد بود و به لطف ویژگی ها و حالت های متنوعی که دارد، تجربه بی نظیر و باورنکردنی ای را برای بازیکنان و گیمرها به ارمغان می آورد.

کودی جانسون با ارائه چند دلیل منطقی، علت استفاده از کلمه «شگفت انگیز» برای توصیف بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 را توضیح داد. بر این اساس، نخستین و اصلی ترین دلیلی که منجر به خارق العاده بودن بازی می شود، این است که سری بلک اپس از مجموعه کالاف دیوتی در مقایسه با سایر سری ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا به امروز رکورددار بیشترین تعداد بازیکنان این مجموعه است.

به عبارت دیگر، تاکنون دویست میلیون بازیکن بیش از میلیارها و میلیارد ساعت وقت خود را صرف تجربه عناوین ویدیویی سری Black Ops کرده اند و این میزان همچنان به رشد باورنکردنی خود ادامه می دهد.

مورد دوم این است که بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 توسط استودیوی تری آرک ساخته می شود! توجه داشته باشید که این استودیو همواره در ساخت و توسعه عناوین ویدیویی مجموعه کالاف دیوتی از ایده های ناب، تازه و جذابی استفاده کرده است و نوآوری های تحسین برانگیزی نیز در عناوین ویدیویی این استودیو مشاهده می شود. شرکت اکتیویژن ادعا می کند که استودیوی تری آرک این عنوان ویدیویی مورد انتظار را بر اساس بازخوردهای بازیکنان توسعه می دهد و از تجربیات این افراد که میلیارها ساعت وقت خود را صرف تجربه این سری کرده اند، در ساخت بازی استفاده می کند.

همچنین، علت دیگر چنین توصیفی، اعتماد بسیار زیاد شرکت اکتیویژن به استودیوی Treyarch در زمینه ساخت و توسعه بازی های ویدیویی شوتر اول شخص است. به گفته اکتیویژن، این استودیو مهارت بالایی در ساخت و توسعه مجموعه کالاف دیوتی دارد و بارها و بارها ایده های خلاق خود را با طراحی بخش های جدید از جمله بخش زامبی و سیستم Pick Ten بخش چند نفره آنلاین به اثبات رسانده است. به نظر اکتیویژن، تری آرک جامعه کاربری مخاطبان و بازیکنان را به خوبی درک می کند و در زمینه ساخت ژانر شوتر اول شخص تجربه بی نظیری دارد.

در نهایت، آخرین دلیلی که بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 را به یک اثر ویدیویی شگفت انگیز و خارق العاده تبدیل می کند، این است که سازندگان در ساخت این بازی تنها بر روی نقاط قوت و مثبت نسخه های پیشین سری بلک اپس تمرکز نکرده اند و این نسخه همچنان در زمینه های مختلف به نوآوری های خود ادامه می دهد.

کودی جانسون طی این جلسه در این خصوص اظهار داشت:

عنوان کالاف دیوتی بلک اپس 4 فقط و فقط بر اساس نقاط قوت و حفظ المان های مهم نسخه های پیشین سری بلک اپس ساخته نمی شود، بلکه بازی کماکان به خلق نوآوری های خود ادامه می دهد.

بازی Call of Duty Black Ops 4

در ادامه، جانسون از تغییرات اعمال شده در هسته اصلی بازی خبر داد و در این باره اعلام کرد:

به منظور تحقق اهداف مورد نظر، تغییرات و تحولات هیجان انگیزی در هسته اصلی بازی ایجاد شده است که به زودی از آن ها رونمایی خواهد شد.

در کنار این موارد، به نظر می رسد شرکت اکتیویژن به دنبال گسترش هرچه بیشتر نسخه پی سی بازی است و به تازگی منابع اختصاصی سرمایه گذاری هنگفتی را برای بهبود این نسخه اختصاص داده است تا از ارائه گیم پلی بی عیب و نقص به کاربران و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی اطمینان حاصل کند.

به علاوه، مدتی پیش شایعه هایی مبنی بر عرضه بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 در شبکه «بتل نت» (Battle.net) به گوش می رسید. این شایعه زمانی قوت گرفت که شرکت اکتیویژن از کاربران پی سی بازی «کالاف دیوتی: ورلد وار 2» تقاضا کرد که حساب کاربری خود را به شبکه بتل نت متصل کنند.

این در حالی است که تا به امروز هیچ کدام یک از بازی های مجموعه ندای وظیفه بر روی سرویس بتل نت منتشر نشده است و در صورت عدم پشتیبانی عنوان مورد انتظار Call of Duty Black Ops 4 از شبکه بتل نت، اتصال حساب کاربری کالاف دیوتی بازیکنان به این سرویس اقدامی بی معنی به حساب می آید. بدین ترتیب، تحلیل گران با توجه به موفقیت چشمگیر بازی Destiny 2 و درخواست اتصال حساب کاربری بازیکنان به این شبکه، پیش بینی می کنند که شرکت اکتیویژن این بازی بزرگ را بر روی سرویس بتل نت منتشر می کند و از مزایای انحصاری و ویژه این شبکه بهره مند می شود.

از طرفی دیگر، نباید فراموش کرد که سرویس بتل نت تا به امروز به غیر از چند مورد، فقط و فقط برای بازی های ویدیویی شرکت بلیزارد مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند، انتشار بازی Destiny 2 بر روی این سرویس و عملکرد رضایت بخش سرورهای آن، زمینه را برای عرضه بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 و عناوین ویدیویی آینده شرکت اکتیویژن بر روی شبکه بتل نت فراهم کرده است.

بازی Call of Duty Black Ops 4

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی Call of Duty Black Ops 4 می توان به شایعه حذف بخش داستانی و تک نفره آن اشاره کرد. چندی پیش وب سایت معتبر پالیگان اظهار داشت که ساخت و توسعه بخش داستانی و تک نفره این عنوان ویدیویی به زمان بیشتری نیاز دارد و با توجه به عرضه بازی در اواخر مهر ماه و وجود محدودیت زمانی، استودیوی تری آرک قادر به طراحی این بخش نیست.

البته، این وب سایت معتقد است که سازندگان در مقابل حذف بخش داستانی، حالت جدیدی به نام بتل رویال (Battle Royale) به بخش چند نفره بازی اضافه می کنند که این حالت طی یک سال اخیر به راحتی نظر میلیون ها بازیکن و گیمر را به خود جلب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

فراموش نکنید که شرکت بزرگ اکتیویژن در نظر دارد تا با برگزاری رویداد ویژه در روز پنج شنبه 27 اردیبهشت سال 97 (17 می سال جاری میلادی)، به طور کامل به معرفی جدیدترین نسخه سری Call of Duty یا همان کالاف دیوتی بلک اپس 4 بپردازد و اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از این بازی را با طرفداران، هواداران و بازیکنان به اشتراک بگذارد.

گفتنی است؛ بازی پرطرفدار و مورد انتظار Call of Duty Black Ops 4 در روز 20 مهر سال 97 (12 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در حال حاضر، انتشار این عنوان ویدیویی بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ رسما تایید نشده است، ولی سازندگان در گذشته به طور مختصر به عرضه نسخه های بعدی سری کالاف دیوتی بر روی این کنسول اشاره کرده اند. از طرف دیگر، شایعه و گزارش های متعددی نشان می دهد که اکتیویژن پس از انتشار بازی «کالاف دیوتی: بلک اپس 4» بر روی پلتفرم های مذکور، این عنوان به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز می رساند و حتی در بخش چند نفره آن نیز شاهد حالت محبوب و پرطرفدار بتل رویال (Battle Royale) خواهیم بود.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 چیست؟ آیا دلایل مطرح شده توسط آقای کودی جانسون برای توصیف شگفت انگیز بودن این بازی برای شما قانع کننده و منطقی است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر