عنوان Call of Duty در صدر فرمانروایی می کند

همان طور که اطلاع دارید، هر هفته آمار پرفروش ترین بازی های بریتانیا منتشر می شود. یک هفته دیگر به اتمام رسید و در این هفته شاهد صدرنشینی بازی محبوب و بی نظیر Call of Duty: Black Ops 3 بودیم.

عنوان Call of Duty در صدر فرمانروایی می کند

به گزارش کلیک ، هفته گذشته نیز این عنوان در صدر این جدول قرار داشت و در این هفته نیز عناوین بزرگ دیگری نتوانستند این جایگاه را از عنوان کال اف دیوتی بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اگر اخبار دنیای بازی رسانه کلیک را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که عنوان محبوب Star Wars: Battlefront هفته گذشته در رده دوم قرار داشت. بسیاری از منتقدان و تحلیل گران اعتقاد داشتند که با اکران فیلم Star Wars The Force Awakens فروش این عنوان افزایش پیدا خواهد کرد و در هفته کریسمس عنوان Star Wars: Battlefront صدرنشین خواهد شد. بنا به آمارهای منتشر شده اکران فیلم ذکر شده نتوانست فروش بازی استار وارز را به حد فروش بازی کال اف دیوتی بلک آپس ۳ برساند و این هفته نیز بازی Star Wars: Battlefront در رده دوم قرار گرفت.

عنوان محبوب و خارق العاده فیفا ۱۶ کمپانی اکترونیک آرت نیز نتوانست مانند هفته گذشته فروش داشته باشد و فقط در هفته کریسمس توانست جایگاه خود را در رده سوم جدول حفظ کند. عناوین بزرگ دیگری مانند Fallout 4، Minecraft: Story Mode، Assassin's Creed: Syndicate، Just Cause 3 و Tom Clancy's Rainbow 6: Siege که حدودا با بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۳ و استار وارز منتشر شدند، نتوانستند رکورد فروش بازی بی نظیر کمپانی اکتیوژن یعنی Call of Duty Black Ops 3 را بشکنند و به همین خاطر این بازی ها در لیست ۳ بازی پرفروش این هفته بریتانیا مشاهده نمی شوند.

عنوان مورد انتظار Just Cause 3 که در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی جاری برای پلتفرم های کنسول های هشتم و کامپیوترهای شخصی منتشر شد، فروش بسیار خوبی را تجربه نکرد! این عنوان در هفته گذشته در رده ششم جدول قرار داشت و در این هفته با سقوط یه پله، در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در زیر می توانید لیست ۴۰ بازی پرفروش بازی های ویدویی در کشور بریتانیا را مشاهده کنید.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. STAR WARS BATTLEFRONT
  3. FIFA 16
  4. FALLOUT 4
  5. MINECRAFT: STORY MODE
  6. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  7. JUST CAUSE 3
  8. GRAND THEFT AUTO V
  9. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  10. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  11. WWE 2K16
  12. JUST DANCE 2016
  13. HALO 5: GUARDIANS
  14. FORZA MOTORSPORT 6
  15. RISE OF THE TOMB RAIDER
  16. LEGO JURASSIC WORLD
  17. LEGO DIMENSIONS
  18. NEED FOR SPEED
  19. MINECRAFT: XBOX EDITION
  20. FOOTBALL MANAGER 2016
  21. DISNEY INFINITY 3.0
  22. SKYLANDERS SUPERCHARGERS
  23. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  24. THE CREW
  25. THE LAST OF US: REMASTERED
  26. GUITAR HERO LIVE
  27. MARIO KART 8
  28. UNTIL DAWN
  29. SPLATOON
  30. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  31. RARE REPLAY
  32. DESTINY: THE TAKEN KING
  33. TERRARIA
  34. SUPER MARIO MAKER
  35. BATMAN: ARKHAM KNIGHT
  36. ANIMAL CROSSING: HAPPY HOME DESIGNER
  37. LEGO THE HOBBIT
  38. LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM
  39. NBA 2K16
  40. THE SIMS 4

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص جدول پرفروش ترین بازی های این هفته بریتانیا چیست؟ آیا هفته بعد نیز شاهد صدرنشینی بازی CALL OF DUTY: BLACK OPS III خواهیم بود؟ دیدگاه ها و پیش بینی های خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: chart-track

ارسال نظر