Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت رایگان بازی کنید

رسانه کلیک - این بار شبکه استیم بازی محبوب و مشهور Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت رایگان و به مدت محدود در اختیار پی سی بازها قرار می دهد.

Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت رایگان بازی کنید

همان طور که اطلاع دارید، شبکه استیم در پایان هر هفته چندین عنوان ویدیویی را به صورت رایگان و محدود در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بازیکنان در این مدت به بررسی و ارزیابی آن بپردازند. این هفته، استیم بازی Call of Duty: Infinite Warfare را به تمامی کاربران خود پیشنهاد می دهد و شما کاربران عزیز کافیست با مراجعه به صفحه رسمی بازی و کلیک بر روی گزینه Play Game، نسخه آزمایشی و صد البته محدود را دریافت و به تجربه بخش چند نفره بازی بپردازید.

نسخه آزمایشی و رایگان بازی Call of Duty: Infinite Warfare فقط شامل بخش چند نفره می شود و بخش های دیگر نظیر حالت زامبی و تک نفره غیرفعال هستند. به عبارت دیگر، بازیکنان هیچ دسترسی ای به بخش زامبی و تک نفره بازی ندارند. این نسخه از هم اکنون قابل دسترس بوده و تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۹ مرداد ماه سال ۹۶ (۳۰ جولای) قابل دسترس خواهد بود. بهتر است بدانید تمامی دستاوردهای شما در نسخه آزمایشی بازی بر روی حساب کاربری شبکه استیم ذخیره می شود و در صورتی که بعدا نسخه کامل بازی خریداری کنید، این اطلاعات به نسخه نهایی بازی منتقل خواهد شد.

به علاوه، شرکت اکتیویژن همچنان به فروش بازی کال اف دیوتی: اینفینیت وارفر تمرکز کرده چرا که با اعمال تخفیف های ۵۰ درصدی، خواهان افزایش فروش بازی است. در حال حاضر نسخه استاندارد بازی با قیمت ۳۰ دلار، نسخه Digital Legacy با قیمت ۴۹٫۵۹ دلار و نسخه Digital Deluxe با قیمت ۶۰ دلار در شبکه استیم به فروش می رسد. توجه داشته باشید که تنها تا روز ۳۱ جولای (۹ مرداد) امکان استفاده از این تخفیف وسوسه انگیز وجود دارد.

Call of Duty: Infinite Warfare

اگر علاقه زیادی به تجربه بازی پرطرفدار Call of Duty: Infinite Warfare در پایان این هفته را ندارید، پیشنهاد می کنیم که نسخه آزمایشی بازی LawBreakers را از دست ندهید! نسخه آزمایشی بازی قانون شکنان در طول این هفته به صورت رایگان بر روی دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و پی سی قابل دسترس بوده و تمامی کاربران امکان دسترسی به آن را دارند. نسخه آزمایشی این عنوان ویدیویی آنلاین میدانی از روز ۶ مرداد آغاز شده و تا روز دوشنبه ۹ مرداد ماه ۹۶ (۳۱ جولای) و ساعت ۶:۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران ادامه دارد. برای مشاهده جزئیات بیشتر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

شایان به ذکر است جدیدترین نسخه مجموعه کال اف دیوتی با نام Call of Duty WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان رسما تایید کردند که هیچ برنامه ای برای عرضه این عنوان بر روی کنسول نینتندو سوییچ ندارند. در بازی Call of Duty WWII، همان طور که از نامش پیداست، بازیکنان به دوران جنگ جهانی دوم سفر کرده و دیگر از جنگ های علمی - تخیلی دست خواهند برداشت.

ارسال نظر