تاریخ انتشار Call Of Duty: WW2 رسما مشخص شد

بر اساس گفته کمپانی اکتیویژن، بازی مورد انتظار Call Of Duty: WW2 در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار Call Of Duty: WW2 رسما مشخص شد

برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، ساعاتی پیش شرکت اکتیویژن اولین لایو استریم بازی Call Of Duty: WW2 را به نمایش عموم گذاشت. همچنین در طی این لایو استریم، اولین تریلر رسمی بازی که زیبایی نسخه جدید سری کال اف دیوتی را به رخ می کشید، منتشر شد. در پایان این تریلر، شرکت سازنده تاریخ انتشار بازی را به صورت رسمی مشخص کرد که گویا قبل از تایید رسمی، از تاریخ انتشار بازی باخبر بودیم چرا که شایعات قبلی بازیکنان و طرفداران را در جریان تاریخ عرضه بازی گذاشته بودند.

بنا به اطلاعات درج شده در جدیدترین تریلر بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم، این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. البته دارندگان نینتندو سوییچ نیز مشتاق عرضه بازی بر روی این کنسول هستند تا این عنوان فوق العاده را در کنسول جدید خود تجربه کنند. متاسفانه کمپانی اکتیویژن در حال حاضر توجه ای به عرضه نسخه نینتندو سوییچ ندارد و به نظر می رسد که خبری از عرضه این بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ نخواهد بود.

در بخش تک نفره بازی، بازیکنان در نقش سربازی جوان و بی تجربه به نام Daniels قرار خواهند گرفت که برای حفاظت از کشور خود، در جنگ جهانی دوم حضور یافته است. ناگفته نماند که تنها مردها در این جنگ بی رحم حضور ندارند بلکه زن ها نیز برای محافظت از وطن خود به جنگ جهانی دوم آمدند و با دشمنان مبارزه می کنند. خوشبختانه سازندگان بازی Call Of Duty: WW2 پیش از شروع ساخت بازی، از سلیقه شخصی خود در طراحی این جنگ استفاده نکردند بلکه چیزی در حدود ۲ و نیم سال مشغول تحقیق و کسب اطلاعات درباره جنگ جهانی دوم بودند تا تمامی محتویات بازی از روی واقعیت ساخته شوند. از این رو، در برخی از مراحل بازی در نقش یک زن سرباز ظاهر خواهید شد که برای پیروزی کشور فرانسه به جنگ آمده است.

در بخش چند نفره بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم، شاهد بخشی به نام Social Space هستیم که شباهت زیادی با بخش Tower بازی Destiny دارد. حالت دیگر بخش چند نفره بازی با نام War Mode شناخته می شود. این حالت بازیکنان را در نقشه های متفاوت جنگ جهانی دوم قرار می دهد که هدف اصلی آن ها، نابودی مهمات و قطع ارتباطات دشمنان می باشند. در این حالت، تیمی که بتواند تمامی مهمات دشمن را نابود کند، برنده خواهد شد. به علاوه برای اولین بار در این فرانچایز، بخشی به نام Headquarters به بازی کال اف دیوتی جنگ جهانی دوم اضافه شده است که بازیکنان در این بخش می توانند وضعیت خود را بررسی کنند و پاداش ها و امتیازاتی که در طول بازی کسب کردند را در این بخش مدیریت کنند. هم اکنون جزئیات اندکی از بخش چند نفره بازی در دسترس می باشد و استودیوی اسلج همز گیمز قصد انتشار اطلاعاتی زیادی در این زمینه را ندارد. بنا به گفته کمپانی اکتیویژن، اطلاعات بیشتر از بخش چند نفره بازی در طول مراسم E3 امسال (اواسط ماه ژوئن - اواخر ماه خرداد) با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. برای مشاهده خبرهای بیشتر از این بازی بی نظیر، رسانه کلیک را دنبال کنید...

پیش از انتشار نسخه نهایی و کامل بازی Call Of Duty: WW2، کمپانی اکتیویژن با همکاری استودیوی اسلج همز گیمز نسخه بتای بازی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. همچنین این نسخه بتا به صورت عمومی منتشر نمی شود بلکه به صورت تصادفی به دست عده ای از بازیکنان خواهد رسید. اگر شما جز علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص این مجموعه هستید و علاقه زیادی به تجربه نسخه آزمایشی بازی دارید، می توانید هم اکنون این بازی را از فروشگاه های پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و استیم پیش خرید کنید. با پیش خرید این عنوان ویدیویی، دسترسی شما به نسخه آزمایشی بازی تضمین خواهد شد.

در شایعه ای دیگر نقل شده که علاوه بر نسخه استاندارد بازی Call Of Duty: WW2 ، نسخه ویژه که به نام نسخه پرو (Pro Edition) شناخته می شود، به صورت انحصاری و با قیمت ۱۰۰ دلار در فروشگاه معتبر گیم استاپ به فروش خواهد رسید. نسخه پرو بازی شامل یک عدد کپی از بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم، استیل بوک، سیزن پس و محتویات اضافه نظیر پوسته اسلحه ها، شخصیت ها و... می باشد. با توجه به وجود سیزن پس در این نسخه، به نظر می رسد که سازندگان پس از انتشار بازی همچنان به پشتیبانی خود ادامه می دهند و با عرضه بسته های الحاقی متنوع و گوناگون، بازی مورد انتظار Call Of Duty: WW2 را گسترش خواهند داد. در حال حاضر، استودیوی اسلج همز گیمر و کمپانی اکتیویژن هیچ صحبتی از سیزن پس بازی به میان نزدند و هنوز جزئیاتی در این خصوص در دسترس قرار نگرفته است. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

خبر خوشی برای طرفداران فیلم سینمایی Transformers و فرانچایز کال اف دیوتی وجود دارد! کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی تایید کرد که بازیگر مشهور فیلم سینمایی Transformers یعنی آقای جاش دومل (Josh Duhamel) در نسخه امسال بازی کال اف دیوتی حضور خواهد داشت.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه بازی Call Of Duty: WW2 چیست؟ آیا این بازی می تواند رقیب سرسخت خود یعنی بتلفیلد ۱ را شکست دهد و گیم پلی بهتری داشته باشد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر