تاریخ انتشار Call of Duty: WWII فاش شد

با گذشت زمان، شایعه های مختلف و گوناگونی از بازی ویدیویی جدید Call of Duty: WWII منتشر می شود. به تازگی در جدیدترین این شایعه ها، تاریخ انتشار بازی فاش شد. بنا به تصویر منتشر شده، بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ به دست علاقه مندان و بازی بازان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار Call of Duty: WWII فاش شد

بنا به تصویر منتشر شده، بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ به دست علاقه مندان و بازی بازان خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، همان طور که اطلاع دارید کمپانی اکتیویژن در اواخر هر سال میلادی، نسخه جدیدی از مجموعه محبوب و پرطرفدار کال اف دیوتی را منتشر می کند. در حال حاضر، این شرکت از برنامه های خود صحبتی به میان نزده و همچنین از بازی جدید سری کال اف دیوتی رونمایی نکرده است. از آنجا که هر سال شاهد انتشار نسخه جدیدی از سری COD هستیم، بنابراین این سنت امسال هم پابرجا خواهد بود.

چند هفته پیش، تصویری از سری محبوب Call of Duty در سراسر فضای مجازی منتشر گردید که در آن، نام نسخه بعدی مجموعه کال اف دیوتی مشخص شد. بنا به اطلاعات درج شده، بازی جدید شرکت اکتیویژن، Call of Duty: WWII نام دارد که در آن بازیکنان دوباره به جنگ جهانی دوم سفر خواهند کرد. ناشران این تصویر مدعی هستند که بازی جدید سری کال اف دیوتی، به دوران جنگ جهانی دوم بازخواهد گشت و سازندگان از طراحی جنگ های آینده دست برداشتند. به علاوه، کمپانی اکتیویژن ساخت و توسعه نسخه بعدی Call of Duty را به دست استودیوی اسلج‌ همر گیمز سپرده است. البته توجه داشته باشید که این اطلاعات، توسط منابع رسمی تایید و یا تکذیب نشده اند و هنوز کمپانی اکتیویژن واکنشی در برابر این شایعات نداشته است.

اگرچه هنوز بازی Call of Duty: WWII به صورت رسمی وجود خارجی ندارد، اما روز به روز به تعداد شایعات این عنوان ویدیوی اضافه می شود. در جدیدترین خبرها، به تازگی وب سایت چارلی اینتل (Charlie Intel) با انتشار پوستری از بازی جدید کال اف دیوتی، تاریخ انتشار دقیق بازی را فاش کرد. در این تصویر، تاریخ انتشار دقیق بازی به نمایش گذاشته که طبق آن، این عنوان مورد انتظار در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ عرضه خواهد شد.

در زیر می توانید تصویر جدید منتشر شده از بازی Call of Duty: WWII را مشاهده نمایید.

همان طور که می دانید کمپانی اکتیویژن تمامی عناوین ویدیویی سری Call of Duty را در اوایل ماه نوامبر هر سال منتشر می کند. به همین خاطر، به نظر می رسد که تاریخ گفته شده برای انتشار بازی Call of Duty: WWII، تاریخی صحیحی باشد و در آن روز، بازی جدید کال اف دیوتی به دست علاقه مندان برسد.

در تصویر فوق، به غیر از اعلام تاریخ انتشار بازی، لوگوی پیشنهاد ویژه پلی استیشن نیز به چشم دیده می شود. گویا همکاری کمپانی اکتیویژن و سونی همچنان ادامه دارد و دارندگان کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن ۴، سی روز زودتر از بقیه کاربران به تمامی نقشه ها و محتویات بازی Call of Duty: WWII دسترسی خواهند داشت.

استودیوی اسلج‌ همر گیمز، در گذشته دو بازی پرطرفدار و محبوب Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Advanced Warfare خلق کرده است که هر دو این عناوین، مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفتند. در صورتی که تمامی این شایعات حقیقت داشته باشند و استودیوی اسلج‌ همر گیمز در حال توسعه نسخه جدید سری کال اف دیوتی در دوران جنگ جهانی دوم باشد، این اتفاق بدان معناست که کمپانی اکتیویژن به درخواست طرفداران خود گوش فرا داده و به سراغ جنگ های علمی تخیلی نرفته است.

در هر صورت، اطمینان داریم که نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی در نمایشگاه E3 سال میلادی جاری به نمایش گذاشته خواهد شد و کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از این عنوان ویدیویی رونمایی خواهد کرد. گفتنی است دو کمپانی سونی و اکتیویژن بنا به وجود قرارداد تجاری، با یکدیگر همکاری می کنند و به همین علت، بازی جدید سری کال اف دیوتی در کنفرانس رسمی شرکت سونی معرفی خواهد شد. رویداد بزرگ E3 سال میلادی ۲۰۱۷ در ماه ژوئن (خرداد ماه) و در شهر تگزاس (ایالات متحده آمریکا) برگزار خواهد شد. همراه ما بمانید...

در حال حاضر، جدیدترین نسخه از مجموعه کال اف دیوتی با نام Call of Duty: Infinite Warfare برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی در دسترس است. این عنوان در تاریخ ۴ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با ۱۴ آبان سال ۹۵) توسط کمپانی اکتیویژن در سراسر جهان مننتشر شد. فروش فوق العاده بازی کال اف دیوتی اینفینیتی وارفر تمامی ندارد چرا که با گذشت بیش از ۵ ماه از انتشار بازی، همچنان شاهد حضور آن در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا هستیم.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه جدید فرانچایز کال اف دیوتی چیست؟ به نظر شما، آیا سازندگان و کمپانی اکتیویژن مجددا به ریشه های اصلی مجموعه Call of Duty باز خواهند گشت؟ آیا عنوانی که در طول مراسم E3 امسال رونمایی خواهد شد، همان Call of Duty: WWII خواهد بود و یا با یک بازی عملی تخیلی دیگری رو به رو خواهیم شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر