نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2 را تجربه کنید

رسانه کلیک - پس از یک ماه انتظار، سرانجام شرکت نامدار «اکتیویژن» نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2 را به صورت رایگان و عمومی در اختیار پی سی بازها قرار داد.

نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2 را تجربه کنید

شرکت اکتیویژن و استودیوی «اسلج هلمز» به وعده ای که داده بودند، عمل کردند و حتی یک روز زودتر از موعد نسخه آزمایشی بازی مورد انتظار Call Of Duty: WW2 به دست پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی رساندند. همان طور که اطلاع دارید، در اوایل ماه سپتامبر (اوایل شهریور ماه) نسخه بتا بازی بر روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد و علاقه مندان به تجربه بخش چند نفره آنلاین بازی پرداختند.

اما توسعه دهندگان عرضه نسخه بتا پلتفرم پی سی را بنا به دلایل نامشخصی به روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) موکول کردند. سرانجام چند روز پیش امکان دریافت اطلاعات و دیتای این نسخه از طریق شبکه استیم برای کاربران فراهم شد تا بازیکنان زمان خود را صرف دانلود بازی نکنند و در زمان مقرر فورا به تجربه بازی بپردازند. حال شرکت اکتیویژن خوش قولی کرده و یک روز زودتر به تمامی کاربران شبکه استیم و دارندگان رایانه شخصی اجازه دسترسی به سرورهای بازی را داده است.

بر این اساس، شما بازی بازان از امروز تا ساعت ۸:۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۰ مهر (ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه صبح روز ۲ اکتبر) می توانید به صورت رایگان به نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2 دسترسی داشته باشید و اندکی از آنچه که در انتظار شما است را تجربه کنید.

نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2

در نسخه بتا عنوان ویدیویی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» فقط و فقط بخش چند نفره آنلاین قابل بازی است و بازیکنان در دو حالت استاندارد Deathmatch و War با یکدیگر مبارزه می کنند. حالت War یکی از حالت های جدید بازی به شمار می رود که طبق ادعای سازندگان، دقیقا حال و هوای جنگ جهانی دوم را برای طرفداران تداعی می کند.

فراموش نکنید که هرگز نباید انتظار یک بازی بی عیب و نقصی را داشته باشید چرا که این نسخه تحت عنوان نسخه آزمایشی و بتا منتشر شده و بدون تردید دارای ایرادات و نواقصی است. به عبارت دیگر، سازندگان با عرضه این نسخه قصد دارند تا پیش از انتشار نسخه کامل، سرورها و نحوه پاسخ دهی آن ها به بازیکنان را بررسی کنند و در جریان باگ ها و مشکلات بازی قرار گیرند. از این رو، در صورت برخورد با مشکل و باگ های احتمالی، حتما آن را از طریق بخش بازخوردها (فیدبک ها) به استودیوی اسلج هلمز اطلاع دهید.

شایان ذکر است؛ متاسفانه به دلیل سیاست های شرکت اکتیویژن، کاربران ایرانی و برخی کشورهای دیگر از دریافت و تجربه نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2 محروم هستند. اما نگران نباشید چرا که رسانه کلیک راه حلی برای رفع این مشکل ارائه کرده است! جهت دسترسی به نسخه بتا و آزمایشی این عنوان، کافی است موقعیت جغرافیایی حساب کاربری شبکه استیم خود را به کمک IP اینترنت به یکی از کشورهای اروپایی و یا ایالات متحده آمریکا تغییر دهید. سپس از صفحه اختصاصی بازی مراجعه کرده و بر روی گزینه «نصب بازی» (Install Game) کلیک کرده و مراحل دریافت و دانلود آن را طی کنید.

نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2

همچنین در ادامه می توانید مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی کال اف دیوتی: ورلد وار ۲ را مشاهده و اجرا بازی بر روی پلتفرم پی سی خود اطمینان حاصل کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3 3225
  • رم: ۸ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 660 یا ای ام دی Radeon HD 7850
  • حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت
  • اینترنت: اتصال به اینترنت نیاز است

سیستم پیشنهادی برای اجرای نسخه آزمایشی بازی Call Of Duty: WW2:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-2400 و یا ای ام دی Ryzen R5 1600X
  • رم: ۱۲ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 970 یا GTX 1060 و یا ای ام دی Radeon R9 390
  • حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • هارد دیسک: ۲۵ گیگابایت
  • اینترنت: اتصال به اینترنت نیاز است

در دیگر خبرهای مرتبط با بازی مورد انتظار Call Of Duty: WW2، می توان به انتشار سه تصویر جدید از بخش زامبی این عنوان اشاره کرد. مدتی پیش رئیس استودیوی اسلج هلمز، آقای قای گلن شوفیلد، تصاویر جدیدی از بخش نازی زامبی ها را در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت و طرفداران را با بخشی از شخصیت های زامبی آشنا کرد. جهت مشاهده تصاویر مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

نسخه نهایی و کامل بازی مورد انتظار و پرطرفدار Call of Duty: WW2 در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود. اگر علاقه زیادی به مجموعه ندای وظیفه دارید، هم اکنون می توانید با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار نسخه استاندارد بازی را پیش خرید کنید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.

ارسال نظر