بازی Call of Duty: WWII رسما معرفی شد

سرانجام کمپانی اکتیویژن به تمامی شایعات پیرامون نسخه جدید بازی کال اف دیوتی پایان داد و بازی Call of Duty: WWII را رسما معرفی کرد. همچنین در روز ۶ اردیبهشت سال جاری، کمپانی اکتیویژن با همکاری استودیوی اسلج همر گیمز اولین لایو استریم بازی را به نمایش خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بازی Call of Duty: WWII رسما معرفی شد

همچنین در روز ۶ اردیبهشت سال جاری، کمپانی اکتیویژن با همکاری استودیوی اسلج همر گیمز اولین لایو استریم بازی را به نمایش خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، از اوایل ماه مارس میلادی شایعه های گوناگونی در خصوص نسخه جدید بازی کال اف دیوتی به گوش می رسید. این شایعه ها مدعی بودند که بازی جدید سری کال اف دیوتی به ریشه های اصلی خود یعنی جنگ های جهانی بازخواهد گشت و در سال میلادی جاری تحت عنوان Call of Duty: WWII منتشر خواهد شد. پس از انتشار این شایعه ها، کمپانی اکتیویژن سکوت پیشه کرد و واکنشی در خصوص این خبرها نشان نداد. گویا تمامی این شایعات صحت داشتند چرا که این عنوان به صورت رسمی تایید و معرفی شد.

حال که کم کم به برگزاری مراسم E3 سال میلادی جاری نزدیک می شویم، چندی پیش کمپانی اکتیویژن به صورت ناگهانی و رسمی، با انتشار تصویری از بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم، از این عنوان ویدیویی پرطرفدار رونمایی کرد. چند سالی می شود که اکتیویژن به جنگ های علمی تخیلی روی آورده بود به طوری که در آخرین نسخه از بازی کال اف دیوتی یعنی Call of Duty: Infinite Warfare، بازیکنان در خارج از کره زمین به مبارزه با یکدیگر می پرداختند. اگرچه این موضوع برای طرفداران این فرانچایز چندان رضایت بخش نبود و بازخوردهای نسبتا نامناسبی را نیز دریافت می کرد. اگر شما هم از جنگ های علمی تخیلی مجموعه کال اف دیوتی خسته شده اید، نگران نسخه بعدی نباشید چرا که نسخه امسال بازی شما را به جنگ جهانی دوم خواهد برد.

به نظر می رسد کمپانی اکتیویژن رسما به موفقیت بازی بتلفیلد ۱ پی برده و از استودیوی دایس و کمپانی الکترونیک آرتز درس خوبی آموخته است. پس از موفقیت و محبوبیت چشم گیر بازی Battlefield 1، اکتیویژن مجددا از محبوبیت دوران جنگ های جهانی آگاه شد و به فکر طراحی و خلق یک بازی جدید در دوران جنگ جهانی دوم افتاد؛ به طوری که این عنوان ویدیویی در اواخر امسال به دست علاقه مندان و بازی بازان خواهد رسید. البته نباید از موفقیت و فروش فوق العاده بازی Call of Duty: Infinite Warfare چشم پوشی کرد چرا که این بازی همچنان به فروش خارق العاده خود ادامه می دهد و حتی در لیست ۱۰ بازی پرفروش هفتگی بریتانیا حضور پر رنگی دارد.

همان طور که قبلا در شایعه ها گفته شده بود، اکتیویژن مسئولیت ساخت و طراحی بازی جدید Call of Duty: WWII را به دوش استودیوی اسلج همر گیمز نهاده است. این استودیوی در گذشته دو عنوان بی نظیر Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Advanced Warfare را خلق کرده که هر کدام از این دو بازی در میان منتقدان و بازی بازان عملکرد خوبی داشتند و رضایت هر دو دسته را کسب کردند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات و جزئیاتی از بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم منتشر نشده است اما کمپانی نامدار اکتیویژن قرار است در ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه صبح روز ۲۶ آوریل امسال به وقت ایالات متحده آمریکا (ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۶ به وقت ایران)، اولین لایو استریم بازی را به نمایش عموم بگذارد. بدون شک در طول این لایو استریم، جزئیات و اطلاعات بیشتری از گیم پلی و داستان بازی منتشر خواهد شد که رسانه کلیک شما را از تمامی این خبرها مطلع خواهد ساخت. همراه ما بمانید...

تاریخ انتشار بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما با توجه به شایعات و سنت های همیشگی فرانچایز Call of Duty ، این عنوان ویدیویی مورد انتظار در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. به علاوه، بنا به قرارداد نوشته شده میان دو شرکت Activision و سونی، به نظر می رسد که تمامی محتویات نسخه جدید کال اف دیوتی یعنی WWII، یک ماه زودتر در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ قرار گیرد. البته این موضوع هنوز توسط سازندگان تایید نشده است.

شرکت اکتیویژن در مراسم E3 امسال به صورت اختصاصی حاضر نمی شود بلکه همانند سال های گذشته، در طول کنفرانس سونی از عناوین ویدیویی این شرکت رونمایی خواهد شد. از این رو، بازی کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم یکی از بهترین بازی های حاضر در مراسم E3 امسال به شمار می رود که در طول این کنفرانس اطلاعات، جزئیات، تصاویر و ویدیو های زیادی از بازی به انتشار خواهد رسید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Call of Duty: WWII چیست؟ به نظر شما استودیوی اسلج همر گیمز می تواند از پس ساخت یک بازی نوستالژی برآید و تمامی المان های جنگ جهانی دوم را به خوبی تصویرسازی کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر