جزئیات بیشتر درباره محتوای نسخه آزمایشی بازی Call of Duty: WWII

رسانه کلیک - زمان زیادی به انتشار نسخه آزمایشی و بتای اختصاصی بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII باقی نمانده و هم اکنون اطلاعات بیشتری در خصوص محتویات این نسخه ارائه شده است.

جزئیات بیشتر درباره محتوای نسخه آزمایشی بازی Call of Duty: WWII

همان طور که اطلاع دارید، در زمان معرفی عنوان مورد انتظار Call of Duty: WWII، شرکت نامدار اکتیویژن رسما اعلام کرد که این عنوان دارای نسخه آزمایشی و بتا است و پیش از انتشار نسخه کامل بازی، پیش خریداران و طرفداران به صورت محدود به آن دسترسی خواهند داشت. این نسخه قرار است در تاریخ ۲۵ اوت سال میلادی جاری (۳ شهریور ماه سال ۹۶) عرضه شود. حال که کمتر از ۱۰ روز به انتشار آن باقی مانده، استودیوی اسلج همر گیمز، سازنده و توسعه دهنده بازی Call of Duty: WWII، جزئیاتی از محتوا و حالت های بخش چند نفره این نسخه به اشتراک گذاشت.

بر اساس گفته های استودیوی اسلج همر گیمز، در این بتا بازیکنان در سه نقشه به نام های Pointe Du Hoc، Ardennes و Gibraltar با یکدیگر به مبارزه می پردازند. البته اسلج همر گیمز در توضیحات این نسخه از کلمه «حداقل سه نقشه» استفاده کرده و به همین خاطر ممکن است نقشه های پیشنهادی دیگری نیز به آن افزوده شود.

همچنین کاربران به سه حالت مختلف و هیجان انگیز Team Deathmatch، Domination و Hardpoint دسترسی خواهند داشت. گفته شده حالت جدیدی با نام War به بازی Call of Duty: WWII اضافه شده که حال و هوای تازه ای از جنگ جهانی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. خوشبختانه این حالت در نسخه آزمایشی قابل بازی است و بازیکنان قادر به تجربه آن خواهند بود.

سیستم پیشرفت و شخصی سازی سربازان در نسخه جدید مجموعه کال اف دیوتی دچار تغییر و تحول اساسی ای شده است. آن طور که به نظر می رسد، گویا این بخش قدیمی جای خود را به دیویژن های مختلف داده که بازیکنان در نسخه بتا به دیویژن های The Infantry، Expeditionary، Airborne، Armored و Mountain دسترسی خواهند داشت. البته این دسترسی محدود بوده و تنها بخشی از اسلحه ها و قابلیت های هر دیویژن قابل استفاده خواهد بود.

استودیوی اسلج همر گیمز در این زمینه گفت: «نسخه بتای اختصاصی بخش چند نفره (آنلاین) بازی Call of Duty: WWII، مقدمه ای برای معرفی بخش جدید پیشرفت سربازان یعنی دیویژن ها است. ما بی صبرانه منتظر بازخوردها و نظرات شما کاربران در خصوص این نسخه هستیم. هم اکنون، نسخه نهایی این بخش در حال توسعه است تا مشکلات و معایت آن به طور کامل برطرف شود و به نتیجه مطلوبی دست یابیم».

Call of Duty: WWII

توجه شود که در حال حاضر استودیوی اسلج همر گیمز با همکاری شرکت اکتیویژن، نسخه آزمایشی بازی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» را عرضه می کنند. به بیان دیگر، بی شک این نسخه دارای مشکلات و باگ های فراوانی خواهد بود و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. هدف اصلی سازندگان از انتشار بتای اختصاصی بخش چند نفره بازی، بررسی و تست سرورها و میزان پاسخ دهی آن به کاربران است تا در زمان انتشار نسخه نهایی، بازیکنان درگیر چنین مشکلاتی نشوند تا شاهد بازخوردهای مثبتی از سوی طرفداران و منتقدان باشیم.

هرگز نگران از دست دادن فرصت تجربه نسخه آزمایشی بخش چند نفره عنوان ویدیویی Call of Duty: WWII نباشید چرا که در روز ۱ سپتامبر امسال (۱۰ شهریور ۹۶)، شرکت اکتیویژن نسخه بتای دیگری را در اختیار طرفداران بازی قرار می دهد. بر اساس بیانیه اکتیویژن، این نسخه که مختص دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ است، در روز یکم سپتامبر (۱۰ شهریور) آغاز شده و تا روز ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ در صورت پیش خرید این بازی مورد انتظار، دسترسی شما به نسخه بتا تضمین می شود. در غیر این صورت، اکتیویژن کدهای نسخه بتا را به صورت تصادفی به ثبت نام کنندگان ارسال می کند و اگر شانس خوبی داشته باشید، کد مربوطه به پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

بازی مورد انتظار و پرطرفدار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

به علاوه، مدتی پیش شرکت اکتیویژن در جریان رویداد کامیک کان سال میلادی ۲۰۱۷، از بخش زامبی بازی کال اف دیوتی: ورلد وار ۲ با نام «زامبی نازی ها» رونمایی کرد. جهت مشاهده ویدیو، بر روی این لینک کلیک کنید.

گفتنی است؛ بخش زامبی نازی (Nazi Zombies) نیز در زمان مذکور در دسترس تمامی خریداران بازی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر