با دیدن تریلر جدید Call of Duty: WWII عاشق بخش چند‌نفره بازی می‌شوید!

رسانه کلیک - استودیوی بازی‌سازی «اسلج همر گیمز»، سازنده و توسعه دهنده عنوان Call of Duty: WWII، در ویدیویی به معرفی نسخه آزمایشی اختصاصی این بازی پرداخت.

با دیدن تریلر جدید Call of Duty: WWII عاشق بخش چند‌نفره بازی می‌شوید!

همان طور که می دانید، نسخه جدید مجموعه «ندای وظیفه» یا همان «کال اف دیوتی» به المان ها و ریشه های اصلی خود بازگشته و دیگر شاهد یک بازی عملی - تخیلی نیستیم! پس از موفقیت و محبوب چشم گیر بازی بتلفیلد ۱ که روایت گر دوران جنگ جهانی اول است، شرکت اکتیویژن بالاخره متوجه اشتباه خود شد و این بار در نسخه جدید بازی Call of Duty، بازیکنان را به دوران جنگ جهانی دوم می برد.

از آنجا که داستان های نسخه های ابتدایی مجموعه «ندای وظیفه» در همین دوران روایت می شدند، اکتیویژن اطلاعات کافی ای در زمینه جنگ های جهانی دارد. بی شک محبوبیت و موفقیت نسخه دوم بازی Call of Duty بر هیچکس پوشیده نیست و امروزه کمتر کسی پیدا می شود که این بازی را تجربه نکرده باشد! حال بازی Call of Duty: WWII دقیقا به دوران نسخه دوم مجموعه خود باز می گردد؛ اما این بازگشت کمی متفاوت بوده چرا که سازندگان بیشتر از همیشه بر روی اتفاقات این جنگ خونین تحقیق کرده و بخش های متنوعی از جمله بخش زامبی و چند نفره (آنلاین) به بازی اضافه کرده اند.

کمتر از سه ماه دیگر، عنوان ویدیویی مورد انتظار «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» به دست طرفداران و علاقه مندان خواهد رسید و استودیوی «اسلج همر گیمز» پیش از انتشار نسخه نهایی بازی، نسخه بتا و آزمایشی بخش چند نفره آن را به منظور تست و بررسی سرورها در اختیار کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ قرار خواهد داد. به دلیل قرار داد نوشته شده میان دو شرکت سونی و اکتیویژن، سازندگان نسخه بتای اختصاصی ای برای دارندگان کنسول PlayStation 4 ترتیب داده اند تا کاربران این دستگاه زودتر از سایر بازیکنان به بخش های چند نفره بازی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» دسترسی داشته باشند.

ساعاتی پیش استودیوی «اسلج همر گیمز» جهت معرفی نسخه آزمایشی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» و همچنین نمایش محتویات و گیم پلی بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر کرد. در این ویدیو، صحنات مهیج گیم پلی بخش چند نفره بازی به خوبی به نمایش گذاشته شده و طرفداران پر و پا قرص این مجموعه را برای دسترسی به آن مشتاق تر می کند. در این تریلر، شاهد اسلحه هایی از جمله کلت، اسنایپر، شات گان، خمپاره، افکن و... هستیم که بازیکنان به بر اساس کلاس انتخابی، به آن ها دسترسی خواهند داشت. همچنین وجود هواپیماهای جنگی جذابیت بازی را دو چندان کرده و هرگز آن ها را دست کم نگیرید.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر نسخه آزمایشی و بتای اختصاصی بازی Call of Duty: WWII دعوت می نماید.

جهت دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

بر اساس اطلاعیه شرکت اکتیویژن، نسخه اختصاصی بتای بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII از تاریخ ۲۵ اوت سال میلادی جاری (۳ شهریور ماه سال ۹۶) الی ۲۸ اوت (۶ شهریور) در دسترس کاربران و دارندگان کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ خواهد بود. حال اگر در زمان های مذکور فرصت تجربه این نسخه را از دست دادید و یا جز کاربران کنسول ایکس باکس وان هستید، می توانید از روز یکم سپتامبر (۱۰ شهریور) تا روز ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) نسخه آزمایشی بازی را امتحان کنید.

متاسفانه هنوز خبری از انتشار نسخه آزمایشی بازی بر روی پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی نیست و آن طور که به نظر می رسد، گویا این نسخه مختص کاربران کنسول های PS4 و Xbox One در نظر گرفته شده است.

گفته شده در این بتا حداقل سه نقشه به نام های Pointe Du Hoc، Ardennes و Gibraltar وجود خواهد داشت. همچنین چهار حالت مختلف بخش چند نفره به نام های Team Deathmatch، Domination، Hardpoint و War در این نسخه قابل بازی خواهد بود که حالت War، یک جنگ تمام عیار را باری بازیکنان تداعی خواهد کرد. در نهایت، دیویژن های The Infantry، Expeditionary، Airborne، Armored و Mountain در این نسخه قابل استفاده است.

عنوان مورد انتظار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد. به علاوه، محتوای بخش زامبی که یکی از مهمترین بخش های نسخه امسال مجموعه «ندای وظیفه» به حساب می آید، همزمان با انتشار نسخه نهایی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر