سامسونگ و تولید دوربین‌های دو بعدی ISOCELL

کلیک - سامسونگ برند جدید خود را که شامل دوربین‌های دوبعدی است به بازار عرض کرد. این دوربین با قابلیت‌های ویژه مانند سنسورهای مخصوص خود در محیط کم‌نور، مورد توجه عموم قرار گرفته‌است.

سامسونگ و تولید دوربین‌های دو بعدی ISOCELL

سامسونگ برند ISOCELL را هفته‌ی گذشته رونمایی کرد. گزارشات اخیر جزئیات بیشتری را از برنامه‌های این شرکت را نشان می‌دهد. تنظیمات این دوربین شامل سه گزینه متفاوت - زوم، عمق‌سنجی و عکسبرداری با نور کم می‌شود که این عوامل باعث متنوع‌ترشدن تنظیمات این دوربین در تقابل با سنسورها شده‌است.

خط Slim جز مزایای این دستگاه می‌باشد. این ویژگی "کیفیت تصویر برتر" را با پیکسل‌های کوچک بر روی یک گره ۲۸nm امکان ساخته‌است، در حالی که دستگاه‌های دیگر در گره ۴۰/۵۵ نانومتر هستند. (به عنوان مثال، دوربین Galaxy S7 با سنسور ۶۵ نانومتری استفاده می‌شود).

این دوربین‌ها فراتر از گوشی هوشمند هستند - پیشنهاد اخیر سامسونگ به عنوان پشتیبان فناوری خودرو این است که دوربین‌های متعدد در اتومبیل‌های مدرن می‌توانند از سنسورهای ISOCELL استفاده کنند. این سنسورها عملکرد فوق العاده ای در محیط کم نور را با محدوده‌ی دینامیکی بالا و استقامت در دمای بالا ارائه می‌دهند.

ارسال نظر