آموزش با طعم کندو در الکامپ 21

<p>یکی از ویژگی های نمایشگاه الکامپ امسال برگزاری سمینارهای رایگان آموزشگاه کندو در زمینه IT ، تکنولوژی ، شبکه ، امنیت شبکه و اشتغال در بازار کار IT ایران است. این سمینارها هر روز در غرفه‌ی آموزشگاه کندو و در محل فضای بازار روبروی سالن ۴۰ برگزار می گردد.به گزارش کلیک، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ ۲۰۱۵ )، با حضور بیش از ۵۲۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از روز دوشنبه ۲۳ آذرماه جاری آغاز به کار می کند. الکامپ بیست و یکم به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران، ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود. در نمایشگاه الکامپ امسال ۴۲۰ شرکت حوزه فناوری اطلاعات، ۴۰ سازمان دولتی و ۸۰ شرکت نوپا (استارتاپ) در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را به نمایش می گذارند . آموزشگاه مهندسی کندو در نمایشگاه الکامپ امسال با ۵ غرفه پر رنگ ترین حضور را در بین شرکت های فعال در نمایشگاه الکامپ داشته و برنامه های مختلفی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ تدارک دیده است.</p> <p>یکی از ویژگی های نمایشگاه الکامپ امسال برگزاری سمینارهای رایگان آموزشگاه کندو در زمینه IT ، تکنولوژی ، شبکه ، امنیت شبکه و اشتغال در بازار کار IT ایران است.این سمینارها هر روز در غرفه آموزشگاه کندو در محل فضای بازار روبروی سالن ۴۰ برگزار می گردد. کی دیگر از برنامه های آموزشگاه کندو برای نمایشگاه الکامپ برگزاری قرعه کشی و اهدا هدایای ارزشمندی از جمله ده ها عدد تبلت ، سفر به جزیره کیش ، سفر با هواپیمای تفریحی و بورسیه های آموزشی دوره های مایکروسافت و سیسکو می باشد که علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ می توانند با مراجعه به غرفه های آموزشگاه کندو در این قرعه کشی شرکت نمایند.</p>

آموزش با طعم کندو در الکامپ 21

به گزارش کلیک، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ ۲۰۱۵ )، با حضور بیش از ۵۲۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از روز دوشنبه ۲۳ آذرماه جاری آغاز به کار می کند.
الکامپ بیست و یکم به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران، ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
در نمایشگاه الکامپ امسال ۴۲۰ شرکت حوزه فناوری اطلاعات، ۴۰ سازمان دولتی و ۸۰ شرکت نوپا (استارتاپ) در فضایی بالغ بر ۲۲ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانمندیهای خود را به نمایش می گذارند .
آموزشگاه مهندسی کندو در نمایشگاه الکامپ امسال با ۵ غرفه پر رنگ ترین حضور را در بین شرکت های فعال در نمایشگاه الکامپ داشته و برنامه های مختلفی را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ تدارک دیده است.

cando edu table یکی از ویژگی های نمایشگاه الکامپ امسال برگزاری سمینارهای رایگان آموزشگاه کندو در زمینه IT ، تکنولوژی ، شبکه ، امنیت شبکه و اشتغال در بازار کار IT ایران است.این سمینارها هر روز در غرفه آموزشگاه کندو در محل فضای بازار روبروی سالن ۴۰ برگزار می گردد.
کی دیگر از برنامه های آموزشگاه کندو برای نمایشگاه الکامپ برگزاری قرعه کشی و اهدا هدایای ارزشمندی از جمله ده ها عدد تبلت ، سفر به جزیره کیش ، سفر با هواپیمای تفریحی و بورسیه های آموزشی دوره های مایکروسافت و سیسکو می باشد که علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ می توانند با مراجعه به غرفه های آموزشگاه کندو در این قرعه کشی شرکت نمایند.

ارسال نظر