کاسیو از ساعت هوشمند WSD-F10 مجهز به سیستم عامل اندروید ویر رونمایی کرد

این ساعت، ماجراجوترین بخش از دوست‌داران ساعت‌های هوشمند را هدف گرفته است و نشان می دهد که کاسیو قدم‌های بیشتری به سمت بازار ساعت‌های هوشمند که دو ابرکمپانی یعنی اپل و سامسونگ از سردمداران آن هستند، برداشته است.به گزارش کلیک، ساعت WSD-F10 با قیمت گزاف 500 دلاری به نظر بسیار مفید می‌آید (حداقل به این خاطر که عنوان شده برای فعالیت‌های خارج از منزل، طراحی شده است).

کاسیو از ساعت هوشمند WSD-F10 مجهز به سیستم عامل اندروید ویر رونمایی کرد

به گزارش کلیک، ساعت WSD-F10 با قیمت گزاف 500 دلاری به نظر بسیار مفید می‌آید (حداقل به این خاطر که عنوان شده برای فعالیت‌های خارج از منزل، طراحی شده است).

این ساعت تا 164 فوت، ضد آب است و از یک سنسور فشار، قطب‌نما و شتاب سنج به همراه چندین برنامه کاربردی برای فعالیت‌های خارج از خانه بهره می‌برد. اپلیکیشن ViewRanger GPS در کوه‌پیمایی می‌تواند اطلاعات مسیر، هدایت ناوبری، نمودار ارتفاع، داده های مکانی و فاصله تا استراحتگاه بعدی را در اختیار شما قرار بدهد. اپلیکیشن دوچرخه‌سواری و دویدن Runkeeper مسیرها را دنبال و آن‌ها را ثبت می‌کند و اپلیکیشن آب‌وهوای MyRadar آخرین تغییرات جوی در مورد بارش باران و یا ریزش برف را در نزدیکی موقعیت مکانی شما، در اختیار قرار می‌دهد.

این ساعت با اپلیکیشن تلفن هوشمند Casio Moment Setter پلاس، لینک می شود که زمان بندی لازم برای فعالیت‌های خارج از منزل را برای شما امکان پذیر می‌کند. شما می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید تا به طور خودکار، اطلاعات پایه ای حالت‌های تنظیم شده قبلی را برای شما ارسال کند مانند سرعت، فاصله، زمان شروع و یا موارد دیگر.

همچنین اپلیکیشن‌هایی برای محاسبه اطلاعات زمان-واقعی در مورد تغییرات شرایط محیطی در این ساعت گنجانده شده‌اند. دکمه سمت راست و بالا به نام "TOOL" جزئیاتی را شامل جهت قطب نما، فشار هوا و ارتفاع، طلوع و غروب خورشید، نمودار جذر و مد و نمودار فعالیت نشان می دهد.

علاوه بر این شما می توانید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را برای گسترش ویژگی‌های آن‌ها به فعالیت‌های خارج از منزل، در این ساعت بارگذاری کنید. WSD-F10 از اپلیکیشن‌های گوگل نیز مانند جی‌میل، جستجوی صوتی گوگل، گوگل Maps و گوگل Fit پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش لمسی ساعت از یک نمایشگر دولایه با LCDهای سیاه-سفید و رنگی برخوردار است. بنابراین زمانی که شما به علت صرف وقت زیاد در بیرون از منزل می‌خواهید در مصرف توان صرفه‌جویی کنید، می‌توانید حالت گاه‌شمار را فعال کنید.

این ساعت در رنگ های نارنجی، سبز، قرمز و سیاه عرضه می‌شود و بند آن هم از اورتان پلاستیکی نرم ساخته شده است. اکثر دکمه‌های ساعت در سمت راست آن قرار گرفته‌اند و کاسیو می‌گوید که طراحی این دکمه‌ها باعث می‌شود که با پوشیدن دستکش نیز بتوان به سادگی با آن‌ها کار کرد.

WSD-F10 برای فعالیت‌های خارج از منزل، طراحی شده است. بنابراین به نظر نمی‌رسد که برای فعالیت‌های عمومی یا امور روزمره چندان مناسب باشد.

WSD-F10 با اندروید 4.3 و نسخه‌های بعدی آن و همچنین آیفون 5 و نسخه‌هایی که iOS 8.2 یا بالاتر را اجرا می‌کنند، سازگار است. این ساعت با قیمت 500 دلار از ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر