نقد و بررسی هدفون های CES 2016

طراحی هدفون های جدید Philips Flite به گونه ایی است که شرکت سازنده یعنی Gibson این هدفون ها را قابل حمل، ارزان قیمت و فوق العاده سبک ساخته تا کوچک ترین تغییری در صدا به وجود نیاید.

نقد و بررسی هدفون های CES 2016

کلیک- دنیای تکنولوژی به سرعت در حال رشد و گسترش است و این موضوع در تمامی تجهیزات زندگی روزمره نقش داشته و دارد. کمپانی های مختلف برای بقا و جلب رضایت مشتریان خود مجبورند دست به ابداعات جدید بزنند تا بتوانند در میدان رقابت با سایر شرکت ها باقی بمانند. کمپانی فیلیپس یکی از معروف ترین و پر سابقه ترین شرکت ها در زمینه تجهیزات الکترونیکی است و بر اساس اخبار منتشره، انواع هدفون های خود را با سه مدل متفاوت در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد.

در ادامه به معرفی انواع این هدفون های تازه معرفی شده از کمپانی فیلیپس خواهیم پرداخت.

Philips Flite

  • هدست های Everlite و Hyprlite روی گوش قرار می گیرند و درایورهای 32mm و هدبندهای منعطف آنها باعث شده تا حد مطلوبی فشرده و جمع و جور شوند.
  • هدفون های با مدل Hyprlite در داخل گوش قرار می گیرند و دارای درایور 12.2mm هستند. تیوب های فشرده به بهبود فرکانس های low-end کمک می کند.
  • هدفون های Aerolite و Everlite ماه آپریل وارد باز می شوند و هدفون مدل Hyprlite ماه ژوئن سال جاری به فروش گذاشته خواهد شد.

n
فیلیپس HX1 وHX5
نوع جدید هدفون های HX که دارای دو LED در هر دو طرف هستند در هنگام شنیدن موسیقی حالات ضربانی یا پالسی ایجاد می کنند. برای ایجاد این حالات پالسی فقط کافی است دکمه LEDها را فشار دهید تا دستگاه شروع به پالس زدن کند.
هدفون های درون گوشی XH1 دارای درایور 8.6mm و مدل روی گوشی HX5 دارای درایور 40mm است. هر دو مدل دارای پورت های BassReflex با طراحی خاص هستند که صدای ضربهایی به آن اضافه شده است.

m
سری HX
ما سال گذشته NX9 را در IFA بررسی کردیم. هنگامی که اسپیکرها به overdrive رفت و دکمه NX Bass فشار داده شد به خاطر دمیدن به پرده گوش افراد و ایجاد صدای ناخوشایند چندین جلسه اجرایی مهم مختل شد.
';l

Philips ActionFit
شرکت گیبسون دو مدل دیگر در رنج PhilipsActionFit وایرلس با نام RunFree SHQ6500 و WirelessFreedom SHQ7800 higher-end را معرفی کرد.
هر دو مدل دارای بلوتوث هستند اما مدل RunFree از ویژگی ضد تعریق بهره مند است، در حالیکه هدفون های WirelessFreedom از درجه IPX4 به خاطر خاصیت ضد آبی بالا و هم چنین سه سبک پوشش متفاوت (ایربادی، باله ایی و ایرهوک) محبوبیت بیشتری دارند.
kjh

ایربادهای (earbuds) وایرلس Philips
شرکت فیلیپس از هدفون های بلوتوثی خود در نمایشگاه CES پرده برداری کرد. این ایربادها عبارتند از: MyJamFreshTones BT،Upbeat Metalix BTو Upbeat Metalix Pro.
این ایربادها سبک، راحت و مخصوص گشت و گذارهای شهری هستند.
;lk
Art Monitor
Audio Technica جدیدترین سری audiophile-grade Art Monitor از هدفون‌های روی گوشی خود را معرفی کرد. این سری از هدفون‌های پشت بسته در 4 مدل و قیمت‌های مختلف از جمله قیمت‌های مقرون به‌صرفه هستند. در رأس آنها ATH-A2000Z قرار دارد با گوشی‌های 53 میلی‌متری و دیافراگم‌های اسپرت با پوشش کربن تا صدایی رسا با بالاترین کیفیت را ارائه دهد. مدل‌های ATH-A2000Z و A1000Z دارای کابل‌های استاندارد چهار سیمی جداگانه برای کانال‌های راست و چپ است. هدفون‌های کم قیمت‌تر ATH-A990Z و A550Z نیز محصولاتی اسپرت است و به راحتی روی سر قرار می‌گیرد اما قیمتی معقول‌تر دارد.

;iu
ATH-MSR7NC
هدست Audio-Technica ATH-MSR7با کیفیت صدای عالی تا حدودی به هدف زده است. هم اکنون این شرکت محصول دیگری را با تکنولوژی حذف پارازیت
Audio-technica قول داده است باتری این محصول با داشتن تکنولوژی حذف نویز فعال، 30 ساعت شارژ نگه دارد که باعث می‌شود با یک مرتبه شارژ حتی در مسافت‌های طولانی سفر نیز انتظار شما را برآورده خواهد کرد.
ATH-MSR7NC جدید این ماه در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

poiu1
ATH-SR5 و SR5BT
SR5 گزینه مقرون به صرفه‌تری است که برای حمایت از MSR7 گران قیمت طراحی شده است. دارای گوشی‌های 45 میلی‌متری با حرکت واقعی است. محصولات SR5 صدایی شفاف، همراه با جزئیات و بدون اعوجاج را به شما ارائه می‌دهند، درست همان چیزی که به آن نیاز دارید.
نسخه بلوتوثی آن از نسخه 4.1 تکنولوژی بیسیم با پشتیبانی AptX بهره می‌برد. همچنین ATH-SR5BT از تکنولوژی NFC برای برقراری ارتباط سریعتر با دستگاه‌های سازگار برخوردار است. Audio-Technica قول شارژ باتری 38 ساعتی را داده است که واقعا متحیر کننده است.

lkjh
Kuai
این محصول Kuaiwear بیش از یک دستگاه آموزش تناسب اندام بیومتریک کامل است که در گوش‌های شما قرار می‌گیرد.
Kuai دارای یک نمایشگر ضربان قلب، قدم‌شمار، ساعت ورزشی، پخش کننده موزیک قابل حمل است. همچنین با این محصول شما یک مربی مجازی خواهید داشت: می‌توانید برنامه‌های ورزشی آموزشی را دریافت کرده و به این ترتیب یک مربی مجازی داشته باشید. بیومتریک و شتاب‌سنج درون بسته کوچک دستگاه دارای وزن نسبتا کم و عمر باتری هفت ساعته و ضد آب است که تا عمق 3 متری دچار مشکل نخواهد شد.
oiuy7trd

هدفون‌های بیسیم Sony h.ear
Sony دو عدد هدفون جدید را برای حضور بین محصولات h.ear خود معرفی کرد.
h.ear جدید در مجموعه بیسیم NC از تکنولوژی حذف نویز فعال به کمک میکروفون‌های مبتنی بر canهای درونی و بیرونی برخوردار است.
همچنین از ویژگی با نام حذف نویز خودکار AI برای حذف صدای محیط بهره می‌برد و سطح حذف نویز را بطور پویا تنظیم می‌کند. Sony قول 20 ساعت پخش موزیک پیوسته را برای این محصول جدید داده است. گوشی‌های 40 میلی‌متری این هدفون قادر به ارائه فرکانسی بالاتر از 40kHz است و دیافراگم‌های آن با پوشش تیتانیومی باعث می‌شود صدایی با جزئیات فراوان شنیده شود.
Sony ایربادهای خود را نیز با گوشی 9 میلی‌متری و میکروفون درونی معرفی کرده است.

Sony MDR-XB650BT
این هدفون‌های بیسیم بلوتوثی محصولی جدید از سری EXTRA BASS شرکت Sony است، مختص افرادی که خواستار صدای باس هستند.
هدفون‌های MDR-XB650BT طراحی شده‌اند تا با کمک گوشی‌های کوچک 30 میلی‌متری خود، صدایی با فرکانس عمیق برای شما فراهم می‌کند. تکنولوژی EXTRA BASS منحصر به این سری است، درست همانند دیافراگم EXTRA BASS که باعث شنیدن نوت باس عمیق می‌شود.
آخرین هدفون‌های Sony از اتصال aptX و NFC و همچنین کنترل لمسی بهره می‌برد.
['po;iuf

هدفون بیسیم با نمایشگر ضربان قلب UA
Harman International و Under Armour امسال با همکاری یکدیگر دو هدفون بیسیم در CES عرضه کردند. هر دو محصول، هدفون‌های اسپرت هستند و توسط JBL طراحی شده است.
این هدفون‌ها همانطور که حدس زدید دارای یک نمایشگر ضربان قلب است. این ایربادها از بلوتوث نسخه 4 و یک IPX 5 ستاره بهره می‌برد که در برابر عرق مقاوم است، اما عمر باتری آن محدود به 4 ساعت است.
'l,kmjn

هدفون بیسیم UA
این مدل شبیه به هدفون بیسیم با نمایشگر ضربان قلب UA است اما بدون نمایشگر مذکور و از بلوتوث نسخه 4 بهره می‌برد. اما قرار نیست خیلی شما را محدود کند. علاوه بر این دارای عمر باتری 8 ساعته است.
نسخه بیسیم این هدفون در پایان ماه فوریه وارد بازار خواهد شد و هدفون‌های دارای نمایشگر ضربان قلب نیز پس از آن برای فروش عرضه خواهد شد.

منبع: techradar.com

ارسال نظر