برندگان جایزه نو آوری CES 2016 معرفی شدند

کنفرانس فناوری CES 2016 در لاس وگاس آمریکا به کار خود پایان داد! در این مطلب در کلیک گجت ها و دستگاه هایی که در بخش های مختلف نوآوری CES به عنوان برنده انتخاب شدند را معرفی می کنیم.

برندگان جایزه نو آوری CES 2016 معرفی شدند
  • ماهی یاب Deeper-Smart

AAgnpJ0 دسته بندی : لوازم جانبی گوشی های بی سیم

ماهی یاب Deeper که به همراه یک گوشی هوشمند به کاربران سرویس می دهد، می تواند انتخاب مناسبی برای تمام ماهی گیران، حرفه ای ها و یا آماتور ها باشد. این ماهی یاب را می توان در هر دو آب شیرین و آب شور استفاده کرد. از کاربرد های این دستگاه می توان به تعیین موقعیت ماهی ها، اطلاع از عمق و دمای آب و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

  • داک شارژ Belkin

AAgnlbD دسته بندی : لوازم جانبی و پخش کننده های رسانه پرتابل

نکته جالب این است که این داک هم برای اپل واچ و هم برای آیفون قابل استفاده است و به شما اجازه می دهد هر دو دستگاه را در یک زمان شارژ کنید. نگهداری آیفون و اپل واچ در حین شارژ در زاویه نمایشی مطلوب یکی از امکانات جذاب این داک است.

  • Ecoisme

دسته بندی : خانه هوشمند

AAgnlFb Ecosime یک سیستم مانیتورینگ انرژی برای خانه است که مصرف انرژی دستگاه های مختلف در یک شبکه یکسان را شناسایی و ردیابی می کند. علاوه بر این، این دستگاه نکاتی را برای کاهش مصرف انرژی و نیز ناتیفیکیشن هایی راجع به وضعیت دستگاه را به کاربران نشان می دهد.

  • باتری شارژی ECO USBCELL

AAgnqjk دسته بندی : فناوری های قابل نگهداری و طراحی اکو

Pilot ECO USBCell که از فناوری پلیمر لیتیومی بهره می برد را می توان از طریق اکثر پورت های یو اس بی شارژ کرد. این دستگاه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیگر محصولات این دسته بندی دارد و به همین دلیل می تواند انتخاب مناسبی برای بازی و غیره باشد.

  • URA

AAgnt54 دسته بندی : فیتنس، ورزش ها و بیوتکنولوژی

این کامپیوتر سلامتی با اندازه ای شبیه به یک حلقه، یک محصول جدید انقلابی است که به شما کمک می کند فعالیت های روزمره خود را اصلاح و تعدیل کنید تا به تعادل مناسبی از ورزش و استراحت دست پیدا کنید. این حلقه ی ارگونومیک به شما می گوید چه موقع ورزش کنید و چه موقع استراحت؛ بدین ترتیب خواهید توانیست خواب آرامی را با استفاده از این دستگاه تجربه کنید.

  • HIFIMAN HE1000

دسته بندی : هدفون ها

هدقون HE1000 فول سایز دو وجهی مغناطیسی به منظور شنیدن مرجع استفاده می شود، چه در خانه و یا یک استودیو، و به طرز ماهرانه ای خلاقیت های جدید و متنوعی را با هم ترکیب کرده است تا بدین ترتیب استاندارد های کارایی،راحتی و استایل به طرز قابل توجهی در این محصول ترقی پیدا کند.

  • ALTEC LANSING'S BOOMJACKET

AAgnxOW دسته بندی : لوازم جانبی و پخش کننده های رسانه پرتابل

این اسپیکر پرتابل بلوتوثی شناور، مقاوم در برابر آب،ضربه و گرد و غبار است و باتری آن عمری برابر با 40 ساعت دارد. مکانیزم نصب این دستگاه به طور داخلی تعبیه شده است و دارای قابلیت اسپیکرفون با حالت صدای کنترل شده است.

  • نیروی پیشران لاجیتک G920

AAgnCZo دسته بندی : بازی و واقعیت مجازی

G920 که برای آخرین کنسول ایکس باکس یعنی ایکس باکس وان عرضه شده است، یک چرخ مسابقه ای است که می تواند با انتخاب عناوین بر روی کامپیوتر نیز از آن استفاده کرد.این دستگاه دوست داشتنی که می تواند به شما در کسب تجربه ی یک مسابقه کلاس بالای اتوموبیل رانی کمک کند، می تواند اطمینان،کنترل بیشتر و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • RICOH THETA S

AAgnKxz دسته بندی : تصویربرداری دیجیتال

این دوربین 360 درجه که در نوع خود بی نظیر است به کاربر این امکان را می دهد تا از هر زاویه اطراف خود تصویربرداری کند. کاربر می تواند با انعطاف پذیری بالا و راحتی فراوان در تمام جهات حرکت کند و سوژه های مورد نظر خود را تمام کمال مشاهده و از آن ها تصویربرداری کند.

  • دوربین LILY

AAgnI5P دسته بندی : سیستم های بدون سرنشین و لوازم جانبی

با در اختیار داشتن این دوربین، کافیست آن را در هوا پرتاب کنید و به انجام فعالیت های خود بپردازید؛ Lily از شما فیلم خواهد گرفت! این دوربین که ماحصل ترکیب فناوری هایی از قبیل بینایی کامپیوتر، جی پی اس و تصاویر با وضوح بالا است، به شما این امکان را می دهد تا تمام لحظه های مهم زندگی خود را با راحتی هرچه تمام تر ضبط کنید.

  • SEABOARD RISE

AAgnosy دسته بندی : لوازم جانبی کامپیوتر

این دستگاه باریک،پرتاب و سبک وزن موسیقی به موزیسین ها اجازه می دهد تا با ظریف ترین حرکات دست به نواختن موسیقی بپردازند. کیبورد به یک سطح شامل سنسور تجهیز شده است که می توان از آن به عنوان یک فناوری انقلابی یاد کرد.

  • SOMABAR ROBOTIC BARTENDER

AAgnKPg دسته بندی : لوازم خانگی

با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی تمام و تنها با فشردن یک دکمه از آن استفاده نمایید. مجهز بودن به سنسور های یکپارچه، اتصال وای فای، پاک کنندگی خودکار و تگ کردن الکترونیکی مواد غذایی مورد نیاز اشاره کرد.اپلیکیشن Somabar نیز به کاربران این امکان را می دهد تا تنها در عض چند ثانیه مهمانی ها و خوش گذرانی های خود را با استفاده از این دستگاه با مردم سرتاسر دنیا به اشترام بگذارند.

  • BEOLAB90

AAgnNqh دسته بندی : صدا و تصویر خانگی با کارایی بالا

Bang & Olufsen این اسپیکر های عظیم را که دست کاربر را در کنترل فعالیت های آکوستیک باز می گذارد، به بازار عرضه می کند. طراحی و حالت بی نظیر این اسپیکر ها بر اساس نیازمندی های فناوری،حداقل تاثیر را در خروجی آکوستیک این اسپیکر دارند.

  • کمک پشتیبان یدک کش FORD F-150 PRO

AAgnAXD دسته بندی : وسایل نقلیه هوشمند

Ford F-150 2016 اولین وسیله نقلیه ای است که فناوری کمک پشتیبان تریلر حرفه ای جهان را ارائه می کند، که می توان با استفاده از آن تریلر ها را به راحتی آب خوردن پشتیبانی کرد. هم برای حرفه ای و هم برای آماتورها، این دستگاه یک پیشرو در رمینه نوآوری یدک کش ها است.

  • DIETSENSOR

AAgnozL دسته بندی : اپلیکیشن های موبایل و نرم افزار ها

DietSensor که اولین سنسور مولکولی است که در دست جا می شود، کمک می کند تا اطلاعاتی راجع به مقدار غذای مصرفی را تنها با فشردن یک دکمه به دست آورد. افرادی که به سلامتی خود اهمیت ویژه ای می دهند، می توانند با استفاده از این دستگاه سادگی و دقت در پیگیری وضعیت رژیم غذایی خود را تجربه کنند.

  • SAMSUNG GEAR S2

AAgo0pR دسته بندی : فناوری های پوشیدنی

اسمارت واچ Gear S2 که با تغییری عظیم در طراحی خود روبرو شده است، مترکز بر روی یک مدل دایره ای با قاب دوار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی با رابط کاربری آن دست و پنجه نرم کنند. ارائه امکاناتی از قبیل بروزرسانی های فوری اخبار و امکان استفاده به عنوان سیستم پرداخت از ویژگی های این اسمارت واچ سامسونگ است.

  • JBL REFLECT AWARE

AAgo5cO (1) دسته بندی : هدفون ها

این هدفون بدون باتری برق مورد نیاز خود را توسط کانکتور لایتنینگ بر روی محصولات اپل تامین می کند و بهترین تجربه ی شنیدن موسیقی بدون نویز را همراه با امکان تنظیم سطح نویز محیط به کاربران ارائه می کند.

  • ALL-IN-ONE منحنی HP ENVY

AAgnQPd

دسته بندی : قطعات و سخت افزار های کامپیوتر

تلویزیون فوق مدرن اچ پی خارق العاده ترین کارایی را با صفحه نمایش منحنی QHD پلاس خود به کاربران ارئه می دهد.

  • YOGA TAB 3 PRO

AAgod3Q دسته بندی : محاسبات موبایلی، کتاب خوان های الکترونیکی و تبلت ها

یوگا تب 3 به کاربران این فرصت را می دهد تا تصویر کل دیوار و یا سقف خانه خود را بر روی تبلت خود منتقل کند. این دستگاه که از صفحه نمایش 10.1 اینچی QHD بهره می برد دارای یک پروجکتور داخلی و ساندبار 4 اسپیکر یکپارچه JBL است. با استفاده از این تبلت می توانید به مدت 18 ساعت به طور مداوم از یک تجربه چندرسانی جذاب لذت ببرید.

  • IWEAR WIRELESS AAgnQRt

دسته بندی : بازی و واقعیت مجازی

این هدفون های ویدئویی به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند تجربه ی یک سینمای خانگی بی سیم را کسب کنند. با مجهز بودن به یک راه حل پرتابل برای بازی، صفحه نمایش بازی برای کاربر تا اندازه 125 اینچ در صفحه نمایش متصل به وب افزایش می باید.

  • سیستم اسپیکرKLIPSCH REFERENCE PREMIERE DOLBY

AAgoigW دسته بندی : لوازم جانبی و قطعات تصویر و صدای خانگی

سینماهای خانگی Commercial Dolby Atmos با ارائه اسپیکر های Klipsch اصول مد نظر خود را حفظ می کنند؛ کنترل جهت ، راندمان بالا و اعوجاج کم. با ارائه اسپیکر های Reference Premiere Dolby Atmos، شرکت سطح فعالیت های حرفه ای خود را از سینما به محیط سینمای خانگی ارتقا داد.

  • SAMSUNG GALAXY S6 EDGE+

AAgodav دسته بندی : گوشی های هوشمند وایرلس

سامسونگ گلکسی اج پلاس با ارائه صفحه نمایش خیره کننده و بدنه ی دو لبه از یک دوربین با قابلیت لایو برودکست بهره می برد و به منظور ارائه خدمات بی نظیر چندرسانه ای به کاربران بدین شکل طراحی شده است.

  • LG FLAT 77-INCH OLED 4K TV 77G6

دسته بندی : بهترین نوآوری : نمایش ویدئو

این تلویزیون 77 اینچی با کیفیت 4K از طراحی خیره کننده های برخوردار است و دارای پلتفرم اسمارت تی وی ال جی webOS 3 است.

منبع : MSN

ارسال نظر