CES 2016 با خودروهای لوکس می تازد

خودروسازان در انتظار بازگشایی CES2016 هستند تا از خودروهای فوق مدرن و  لوکس خود پرده برداری کنند.

CES 2016 با خودروهای لوکس می تازد

خودروهای فوق مدرن، ژانویه به لاس وگاس می آیند تا در نمایشگاه CES 2016 تلفیق تکنولوژی روز و صنعت خودرو سازی را به نمایش بگذارند.

تمامی خودرو سازان مطرح دنیا از قبیل «شورولت ، فیات، تویوتا، آئودی ، هیوندای، دایملر و ....» در CES2016 حضور می یابند تا پنجره ای تازه به دنیای کلاسیک خودرو باز کنند، خودروهایی مجهز به آخرین تکنولوژی روز در صنعت خودروسازی که نسل آینده این صنعت را رقم می زند. با کناره گیری شرکت مایکروسافت، DELL و HP از حضور در این نمایشگاه، حضور گسترده خودرو سازان که امسال 25 در صد مساحت بیشتری را به خود اختصاص داده اند خبر خوشی برای بازدیدکنندگان و همچنین برگزارکنندگان است. جف اونز- مدیر ارشد فناوری صنعت خودروسازی نمایشگاه CES می گوید: تمامی اقدامات از طرف خودروسازان انجام شده است همچنین پیش خبرهایی ازحضور این شرکت ها به گوش میرسد.

برنامه گذارن نمایشگاه برای افتتاحیه CES شب متفاوتی را پیش رو دارند، رونمایی از آخرین مدل «وولکس واگن 2015» در شب افتتاحیه، که با فن آوری روز پیش می تازد. شرکت شورولت از خودروی تمام اتومات جدید با نام «CHEVYS BOLT» پرده برداری می کند، که در اوایل سال 2015 نمونه اولیه ای از آن تولید شده بود. اما این تنها پیش درامدی از رخدادهایی است که در نمایشگاه ces 2016 خواهیم دید .شرکت «فورد» همچنین از معرفی خودروی تمام اتومات که با همکاری «google» تولید شده ، خبر داد.

یکی از بی نظیرترین رویدادهای خودرویی در CES به شرکت TELSA ENGINEERS مربوط میشود که نمونه اولیه خودروی تمام اتوماتیک خود« Faraday Future» را عرضه کرده، نمونه ای که تنها پیش خبری از آن به بیرون درهای شرکت سازنده درز کرده و جزئیات آن تا روز افتتاحیه نمایشگاه، همچنان محرمانه باقی خواهند ماند.

نمایشگاه CES 2016 رویداد بسیار مهمی برای خودروسازان تلقی میشود، زیرا تلفیق صنعت و تکنولوژی مسیری تازه برای ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خودرویی رو به خودروسازان گشوده شده است.

آنچه در CES2015گذشت

شرکت «AUDI» در نمایشگاه CES سال گذشته، خودروی تمام اتوماتیک «A7» را معرفی کرد. همچنین شرکت «BMW» از خودروی هوشمند I3 که قابلیت پیدا کردن جای پارک به صورت تمام اتوماتیک را داراست، رونمایی کرد. شرکت تویوتا از این رقابت دور نمانده و با معرفی «MIRAI» بار دیگر خود را در میان خودروسازان همگام با تکنولوژی به اثبات رساند. گفتنی ست «مرسدس بنز» نیز با پرده برداری از خودروی فوق لوکس F015 توانایی خود در ارائه خودروهای لوکس و هوشمند را به تصویرکشید.

باید دید خودروسازان در عرصه فناوری، برای علاقه مندان به این صنعت در نمایشگاه 2016CES پیش رو چه ارمغانی خواهند داشت .

ارسال نظر