گوگل با دست پر به نمایشگاه CES سال 2018 بر می‌گردد

رسانه کلیک – خبرها حکایت از آن دارد که شرکت گوگل غرفه بزرگی در نمایشگاه CES سال 2018 رزرو کرده است و به نظر می رسد این غول فناوری قصد معرفی محصول مهمی در این رویداد دارد.

گوگل با دست پر به نمایشگاه CES سال 2018 بر می‌گردد

نمایشگاه بعدی CES) Consumer Electronics Show) سال ۲۰۱۸ در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود؛ رویدادی که در آن شرکت های فن آوری های مختلف دنیا آخرین محصولات خود را به نمایش می گذارند.

شرکت گوگل در سالهای اخیر حضور پر رنگی در این نمایشگاه نداشته و می توان گفت بعد از سال ۲۰۱۵ این شرکت دیگر محصولی را در این نمایشگاه رونمایی نکرده است، اما به نظر می رسد که امسال اوضاع متفاوت باشد.

غرفه Google در CES توسط ChromeUnboxed مشخص شده و این شرکت یکی از غرفه های محوطه مرکزی نمایشگاه لاس وگاس را گرفته است.

نمایشگاه CES 2018

اینکه Google برای نمایشگاه CES سال 2018 چه محصولی را رونمایی می کند، دقیقاً مشخص نیست؛ اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد برخی از انواع سخت افزارهای خود را در این رویداد معرفی کند.

برخی شایعات حاکی از آن است که گوگل در حال گسترش نسخه های کروم بوک خود با Pixelbook است. ضمن آنکه اطلاعات جدیدی هم در خصوص ساخت یک تبلت مبتنی بر سیستم عامل Chrome منتشر شده که اسکارلت نام دارد و احتمالا مجهز به قلم است. ضمن آنکه احتمال معرفی دستگاه هایی چون Pixel 2، Google Home و برخی لوازم جانبی ساخت گوگل نیز وجود دارد.

در سال های اخیر، جاه طلبی های گوگل برای اینکه خود را به عنوان یک تولید کننده سخت افزار نشان دهد، بیشتر شده است. ساخت گوشی هوشمند پیکسل ۲ (Pixel 2) نمونه‌ای از این رویکرد جدید گوگل محسوب می‌شود.

علاوه بر Pixel 2، این شرکت چند مدل بلندگوهای هوشمند و دوربین Clips را نیز معرفی کرده است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گوگل بخواهد روند رونمایی از سخت افزارهای خود را در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ ادامه دهد.

گفتنی است؛ نمایشگاه CES 2018 نهم تا دوازدهم ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ تا ۲۲ دی ماه) در لاس وگاس آمریکا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر