تماشا کنید؛ با parrot2 گوشی خود را به یک اتوکیوی حرفه‌ای تبدیل کنید

اتوکیو وسیله‌ای جهت نمایش متون به مجریان خبر یا برنامه است و مجریان به وسیله این دستگاه می‌توانند در حالی که به دوربین نگاه می‌کنند، مطالب را نیز بخوانند. Parrot 2 وسیله‌ای است که می‌توانید گوشی خود را در آن قرار دهید و از آن به عنوان یک اتوکیوی حرفه‌ای استفاده کنید.

تماشا کنید؛ با parrot2 گوشی خود را به یک اتوکیوی حرفه‌ای تبدیل کنید

به گزارش کلیک، هنگامی که اتوکیوی Parrot در دسامبر ۲۰۱۴ در وبسایت Kickstarter (نام وبسایتی برای کمک به پروژه‌های خلاق در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند) معرفی شد، توانست نظر بسیاری از افراد را در صنعت فیلم سازی جلب کند و نیاز آن‌ها را برطرف کند. این وسیله توانست نظر بسیاری از کاربران وبسایت Kickstarter را نیز جلب کند و از آن استقبال زیادی شد. اکنون Parrot نسخه دوم اتوکیوی قابل حمل خود، یعنی Parrot2 را به بازار عرضه کرده است.

عرض Parrot 2 نسبت به مدل قبلی خود، یک سانتیمتر افزایش پیدا کرده است. عریض‌تر شدن Parrot 2 این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر مانند آیفون ۶sPlus اپل یا گلکسی اس ۷ سامسونگ و یا هر گوشی دیگری را که صفحه نمایش آن حداکثر ۵٫۵ اینچ باشد، به راحتی در آن قرار دهند. البته وزن و اندازه کلی این اتوکیو به اندازه‌ای نیست که حمل کردن این وسیله را دشوار کند.

Teleprompter-Parrot-2-Better-

کیفیت ساخت این وسیله به لطف به کار گیری مواد پلی کربنات سخت‌تر که ضد خش نیز است، افزایش پیدا کرده است. گیره‌های مکانیکی شیشه را محکم سر جای خود نگه می‌دارد. در Parrot به جای این گیره‌ها، از چسب استفاده شده بود که زیاد قابل اعتماد نبود. گیره نگه دارنده گوشی نیز دوباره از نو طراحی شده است و در ساخت آن از مواد متفاوتی استفاده شده است. این گیره نیز همانند مدل قبلی از مقاومت خوبی برخوردار است و شما می‌توانید گوشی خود را راحت‌تر از روی گیره بردارید.

استفاده آسان مهم‌ترین چیزی است که در ساخت این محصول به آن توجه شده است. برداشتن و گذاشتن پوشش جلویی این اتوکیو واقعا راحت است؛ کاری که انجام آن در مدل قبلی واقعا دشوار بود. قطعه جدیدی همراه با Parrot 2 عرضه شده است که در مدل قبلی وجود نداشت. این قطعه روی لنز دوربین قرار می‌گیرد و سپس اتوکیو روی آن نصب می‌شود. شرکت Parrot مدعی است که به لطف این قطعه جدید، این اتوکیو را می‌توان در عرض چند ثانیه راه اندازی کرد.

Parrot-Teleprompter-Pro-Pack

ارسال نظر