کوله پشتی تترا وسایل الکترونیکی شما را شارژ می کند!

 با کوله پشتی جدید شرکت POROS، حتی در حین حرکت، وسایل الکترونیکی شما شارژ می شوند تا بتوانید با خیالی راحت به انجام کارهایتان بپردازید!

ارتباطات در جامعه ما بیش‌ از گذشته معنا پیدا کرده است. شغل ما، مکاتبات، روابط عاطفی و دیگر فعالیت‌های معمول روزانه را می‌توان در یک گوشی موبایل سازماندهی کرد. همه ما می‌توانیم هرجا که هستیم، با هر کسی ارتباط برقرار کنیم اما موضوع این است که باید نگران شارژ باتری‌ها هم باشیم. با دیدن نشانگر اتمام شارژ، با پریشانی به دنبال یک پریز برق یا حتی شارژ می‌گردیم یا روی یک سطح نه چندان تمیز نشسته و هر دقیقه درصد شارژ باتری در حال شارژ شدن را بررسی می کنیم.
به گزارش کلیک، POROS که در سیاتل مستقر است در حال طراحی کیف‌هایی برای حمل تمام دستگاه‌هایی است که می‌تواند آنها را در حال حرکت شارژ کند. Tetra محصول POROS ساخته شده است تا با زندگی‌های پر از حرکت ما سازگار شود و بصورت یکپارچه گوشی و تبلت و لپ‌تاپ USB-C ما را شارژ می‌کند.
POROS اخیرا یک صفحه ایندیگوگو برای Tetra ایجاد کرده است. سرمایه‌گذار POROS،جان بوروفکا، می‌گوید: موبایل ها کارهای بسیار خوبی برای ما انجام می‌دهد؛ از برقراری دائم ارتباط گرفته تا کارهای دیگر. اما واقعیت این است که یکی از معایب آنها تمام شدن شارژ آن‌ها است. ما این مشکل را با تولید کیفی حل کرده ایم که نگرانی کاربران از اتمام شارژ را برطرف می کند. یک کیف شیک که کابران از داشتن آن احساس غرور خواهند کرد.
Tetra بادوام بوده و در ساختار آن از نایلون بالیستیک بهره گرفته شده است و ساختار تماما فلزی دارد. فضای این کیف به نظر کم می‌رسد اما می‌توانید یک لپ‌تاپ تا اندازه 15 اینچ، تبلت و کتاب‌های خود را در آن قرار دهید. کیف دارای اتصالات کامل است و شما می‌توانید کابل‌ها و دوشاخه‌ها را در قسمت پشت قرار دهید. باتری درونی آن 10000 میلی‌آمپر است و می‌تواند 3 تا 6 تلفن هوشمند را با توان 2.1 آمپر شارژ کند.
Tetra از آخرین اتصالات USB-C پشتیبانی می‌کند که در مک‌بوک جدید و کرو‌م‌بوک پیکسل دیده می‌شود. این محصول بطور مؤثری عمر باتری مک‌بوک را دو برابر می‌کند. عمل شارژ با لمس یک دکمه فعال می‌شود. اولین اتصال یک USB از نوع معمولی است و برای اتصال دوم می‌توانید انتخاب کنید که کابل لایتینگ اپل باشد یا Micro-USB. تمام کیف‌های Poros توسط TSA برای حمل و محتویات درون آن تایید شده اند.

انتظار می‌رود Tetra در مارس 2016 وارد بازار شود.

منبع: digitaltrends

ارسال نظر