تلفن همراه خود را با نور خورشید شارژ کنید

شارژر خورشیدی بسیار نازک تاشو، فناوری جدیدی از محققان شرکت Yolk است که با آن می توان هر دستگاهی را با استفاده از نور خورشید شارژ کرد.

تلفن همراه خود را با نور خورشید شارژ کنید

به گزارش کلیک، این شارژر یک شارژر خورشیدی بسیار نازک تاشو است که می توان از آن برای شارژ کردن دستگاه‌ های الکترونیکی استفاده کرد. این فناوری که کاغذ خورشیدی نام گرفته، دو پانل خورشیدی با قابلیت شارژ پنج واتی دارد. به طوری ‌که طی دو ساعت و نیم می‌ تواند تلفن هوشمند را به طور کامل با نور خورشید شارژ کند.

با این کاغذ خورشیدی می توانید با استفاده از اتصال USB همه دستگاه های خود را مثل باتری ‌های بدون شارژ، دوربین ‌ها و دستگاه ‌های بازی شارژ کنید. قابلیت این شارژ فقط به این مورد محدود نمی شود بلکه با این شارژ هم چنین می توانید با افزایش تعداد سلول‌ ها لپ ‌تاپ و تبلت‌ خود را نیز شارژ کنید.

و اما مهم ترین و جالب ترین قسمت این ابتکار پانل ‌های خورشیدی کم وزن است که به راحتی قابل حمل است. به این ترتیب به آسانی می توان آن را بر روی کوله ‌پشتی نصب کرده و دستگاه تان را شارژ کنید. هر سلول حدود ۴٫۵ اونس وزن دارد.

شاید الان این نکته به ذهنتان خطور کرده باشد که در مواقعی که هوا ابری است این شارژ بی استفاده می شود. باید بگوییم که اصلا نگران این موضوع نباشید، چون می ‌توانید به صورت دستی آن را شارژ کنید. بعدا این دستگاه به طور خودکار در زمان وجود نور خورشید شارژ می شود.

ارسال نظر