با بهترین تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمت آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم که لیستی از بهترین و ارزان قیمت‌ترین تبلت‌های اندرویدی کنونی موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین با کلیک همراه باشید.

با بهترین تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمت آشنا شوید

هم اکنون اگر قصد خرید یک تبلت اندرویدی را داشته باشید گزینه‌های بسیار متنوعی پیش رویتان قرار می‌گیرند. اما با توجه به اینکه عموما بودجه افراد به منظور خرید هر کالایی محدود است، باید مسئله قیمت کالای مد نظر را نیز در نظر داشته باشیم. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و دستگاه‌های هوشمند، کمپانی‌های تولید کننده از محصولات نیز دریافتند که مسئله قیمت عاملی بسیار تاثیرگذار در روند رشد محصولاتشان محسوب می‌شود.

بنابراین هم اکنون گوشی‌ها و تبلت‌های خاصی در بازار موجودند که با قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری عرضه می‌شود و هدف اصلی از عرضه آن‌ها جلب رضایت مشتریان با بودجه مالی کمتر است. ما در این مقاله قصد داریم که لیستی از بهترین تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمت کنونی موجود در بازار را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، بنابراین با کلیک همراه باشید.

تبلت Shield Tablet K1 انودیا

کمپانی انویدیا گاها در زمینه تولید محصولات اندرویدی نیز فعالیت می‌کند. یکی از محصولاتی که این شرکت تولید و عرضه کرده، تبلت Shield Tablet K1 است. این تبلت اندرویدی از صفحه نمایشی 8 اینچی و از نوع LCD با وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل بهره می‌برد، بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن در حدود 283 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه Tegra K1 با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و 2.2 گیگاهرتزی است.

1

تبلت Shield Tablet K1 کمپانی انویدیا به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء مجهز بوده و دوربین اصلی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این تبلت همچنین از سنسور 5 مگاپیکسلی دیگری به عنوان سنسور دوربین سلفی خود بهره می‌برد. باتری این تبلت 19.75 وات ساعتی بوده و ضخامت بدنه آت 9.2 میلیمتر است. این تبلت 390 گرم وزن داشته و سیستم عامل نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی است. اما قیمت تبلت Shield Tablet K1 چقدر است؟ این تبلت هم اکنون با قیمت فوق‌العاده عالی 200 دلاری به فروش می‌رسد و این موضوع منجر شده که تبلت Shield Tablet K1 به یکی از مثرون به صرفه‌ترین تبلت‌های کنونی موجود در بازار تبدیل شود.

نکسوس 7 (2013)

علارغم اینکه چیزی در حدود دو سال از زمان معرفی و عرضه تبلت نکسوس 7 گوگل می‌گذرد، باز هم این محصول یکی از مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های اندرویدی است که هم اکنون در بازار وجود دارد. این تبلت هم اکنون می‌تواند با به روز رسانی OTA از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو استفاده کند. تبلت نکسوس 7 از صفحه نمایشی 7 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن 323 پیکسل در هر اینچ است.

2

کمپانی گوگل این محصول را به سیستم روی چیپ اسنپدراگون S4 Pro با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی مجهز کرده است. رم آن 2 گیگابایتی بوده و محصول از نظر حافظه داخلی در دو نسخه متنوع 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. ضمنا این تبلت قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را به همراه ندارد. دوربین اصلی و سلفی این تبلت به ترتیب از سنسورهایی 5 و 1.2 مگاپکسلی تشکیل شده و باتری آن 3950 میلی آمپر ساعتی است. تبلت نکسوس 7 گوگل هم اکنون در سایت آمازون با قیمتی در حدود 140 دلار به فروش می‌رسد و یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین تبلت‌های اندرویدی کنونی موجود در بازار است.

تبلت ZenPad S 8.0 ایسوس

تبلیت ZenPad S 8.0 کمپانی ایسوس هم در حال حاضر یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌رود که از قابلیت پردازشی بسیار عالی نیز بهره می‌برد. این تبلت از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی نسخه‌های متنوعی دارد، به عنوان مثال از نظر رم این محصول در دو نسخه 2 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود و از نظر ظرفیت حافظه داخلی نیز شامل سه نسخه 16، 32 و 64 گیگابایتی است. همچنین تراشه به کار گرفته شده در نسخه‌های متنوع این محصول نیز متفاوت است، اما ما قصد داریم که مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال نسخه‌ای باکیفیتاز این محصول را به شما معرفی کنیم. بنابراین نسخه مد نظر ما مجهز به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و قیمتی در حدود 199 دلار دارد.

3

نسخه مجهز به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی تبلت ZenPad S 8.0 ایسوس از سیستم روی چیپ Atom Z3560 اینل با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی بهره‌مند است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری این تبلت 15.2 وات ساعتی بوده ضخامت بدنه آن تنها 6.6 میلیمتر است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این تبلت مقرون به صرفه نیز اندروید 5.0 آب نبات چوبی خواهد بود.

تبلت G Pad 2 8.0 شرکت ال‌جی

اگر به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، حتما نگاهی به تبلت G Pad 2 8.0 کمپانی ال‌جی نیز بیاندازید. این تبلت هم اکنون در سایت آمازون با قیمت ناچیز 150 دلار به فروش می‌رسد. تبلت G Pad 2 8.0 ال‌جی از صفحه نمایشی 8 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 800 در 1280 پیکسل بهره‌مند است و تراکم پیکسلی 189 پیکسل در هر اینچی را ارائه می‌کند. سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 400 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس 1.2 گیگاهرتز است.

4

تبلت G Pad 2 8.0 ال‌جی از رمی 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 5 و2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری به کار گرفته شده در این تبلت هم ظرفیت و توانی معادل با 4200 میلی آمپر ساعتی را ارائه کرده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه اندروید 5.0 آب نبات چوبی خواهد بود. ضمنا ضخامت بدنه تبلت G Pad 2 8.0 ال‌جی معادل با 9 میلیمتر بوده و وزن آن 347 گرم است.

تبلت Iconia Tab 8 ایسر

تبلت Iconia Tab 8 کمپانی ایسر هم از جمله تبلت‌های اندرویدی است که علارغم قیمت پایین و ارزان خود از نظر سخت افزاری و قابلیت‌های پردازشی بسیار باکیفیت است. همچنین عملکرد باتری این تبلت هم در نوع خود جالب توجه محسوب می‌شود. این محصول هم اکنون در سایت آمازون با قیمتی در حدود 180 دلار به فروش می‌رسد و از جمله تبلت‌های مقرون به صرفه و باکیفیت موجود در بازار است.

5

صفحه نمایش به کار گرفته شده در تبلت Iconia Tab 8 ایسر یک نمایشگر 8 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسل است. از اینرو تراکم پیکسلی نمایشگر این محصول در حدود 283 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در این تبلت تراشه Atom Z3745 کمپانی اینتل با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 1.86 گیگاهرتز بوده و رم آن ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. تبلت Iconia Tab 8 ایسر از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی می‌شود و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 5 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این تبلت همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را هم ارائه می‌کند. باتری تبلت Iconia Tab 8 ایسر 4600 میلی آمپر ساعتی است و از جمله نقاط مثبت محسوس این محصول به شمار می‌رود. ضخامت بدنه این تبلت 8.3 میلیمتر و وزن آن برابر با 360 گرم است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 4.4.2 کیت‌کت خواهد بود.

تبلت Fire 7 کمپانی آمازون

کمپانی آمازون طی چند ماه اخیر 5 تبلت اندرویدی جدید از سری محصولات Fire یا فایر خود را معرفی کرد. تمامی این محصولات از نظر کیفیت ساخت محصولاتی مناسب بوده و قیمتی ارزان را به همراه دارند، اما ما عقیده داریم که در بین این محصولات تبلت Fire 7 این شرکت بیشتر از سایر تبلت‌های موجود مناسب برای خرید است. تبلت Fire 7 آمازون از صفحه نمایشی 7 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 600 در 1024 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده مرکزی آن چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز است و رم دستگاه ظرفیت 1 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

7

حافظه داخلی پیش فرض تبلت Fire 7 آمازون ظرفیت 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند، اما این تبلت قابلیت پشتیانی از حافظه جانبی را دارد. دوربین اصلی آن از سنسوری 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و سنسر دوربین سلفی آن VGA است. اما جالب توجه‌ترین خصوصیات تبلت Fire 7 آمازون مربوط به قمت آن است. این تبلت هم اکنون در سایت آمازون به قیمت 50 دلار به فروش می‌رسد! نسخه‌های دیگر این تبلت هم با قیمت‌های متفاوت 100، 150 و 200 دلاری نیز موجود هستند.

تبلت Tab 2 A10 لنوو

تبلت Tab 2 A10 لنوو نسبت به سایر محصولاتی که تاکنون معرفی کردیم تا حدی متفاوت است. این تبلت از صفحه نمایشی بزرگ‌تر و 10.1 اینچی بهره می‌برد و سیستم یا تکنولوژی صوتی ATMOS 3D Cinema دالبی در این تبلت استفاده شده است. این تبلت برای کسانی مناسب این که به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه و مجهز به نمایشگری بزرگ هستند. قیمت تبلت Tab 2 A10 لنوو هم اکنون در سایت آمازون برابر با 180 دلار در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش 10.1 اینچی این تبلت از نوع IPS LCD بوده و وضوح تصویر 1200 در 1920 پیکسلی را به همراه دارد.

6

سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در آن تراشه MT8165 مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز است. این تبلت همچنین از رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد و حافظه داخلی آن ظرفیت 16 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمنا تبلت Tab 2 A10 لنوو قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد. دوربین اصلی و سلفی این تبلت به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن 7000 میلی آمپر ساعتی است. ضخامت بدنه این تبلت 8.9 میلیمتر بوده و وزن آن چیزی در حدود 509 گرم است. ضمنا سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 5.0 آب نبات چوبی خواهد بود.

تبلت می پد شیائومی (Xiaomi Mi Pad)

متاسفانه تبلت می پد شیائومی در تمامی نقاط دنیا و بازارهای جهانی عرضه نشده، اما کیفیت ساخت بالا، قدرت عملکرد و قیمت مقرون به صرفه آن منجر شد که ما این محصول را در لیست مثرون به صرفه‌ترین تبلت‌های اندرویدی کنونی موجود در بازار خود قرار دهیم. تبلت می پد شیائومی از صفحه نمایشی 7.9 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل بهره می‌برد. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن 326 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. این موضوع منجر شده که این تبلت در لیست تبلت‌های معرفی شده ما از نظر وضوح تصویر حرف اول را بزند.

7

تبلت می پد شیائومی از سیستم روی چیپ Tegra K1 کمپانی انویدیا با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و رم آن ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند. این تبلت از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه متنوع 16 و 32 گیگابایتی شده و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را هم دارد. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات این تبلت را افزایش دهند. تبلت می پد شیائومی از سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد و ضخامت بدنه آن 8.5 میلیمتر است. وزن این محصول برابر با 360 گرم بوده و باتری به کار گرفته شده در ان ظرفیت و توانی معادل با 6700 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این تبلت هم اندروید 5.0 اب نبات چوبی است. تبلت می پد شیائومی هم اکنون در سایت شناخته شده eBay با قیمت 210 دلار به فروش می‌رسد.

منبع: androidauthority

ارسال نظر