کنترل امنیت و نظارت بر خانه با یک لامپ بی سیم

پیشرفت سیستم های امنیتی در سال های اخیر، راه های مقرون به صرفه و کاربر پسندی را برای کنترل فضای خانه هنگام ترک آن برای مردم فراهم کرده است. جدیدترین محصول شرکت Amderstam-Amaryllo با ترکیب قابلیت های رباتیک و هوش ویژگی هوشمندی بالایی به دست آورده است. دوربین iCamPro Deluxe ساخته شده تا با قابلیت چرخش 360 درجه ای صحبت کند، بشنود، چهره ها را شناسایی کند و حتی افراد فضول را گیر بیندازد!

کنترل امنیت و نظارت بر خانه با یک لامپ بی سیم

دوربین iCamPro Deluxe ساخته شده تا با قابلیت چرخش 360 درجه ای صحبت کند، بشنود، چهره ها را شناسایی کند و حتی افراد فضول را گیر بیندازد!

یکی از محدودیت های رایج در دوربین های نظارتی فعلی خانگی ثابت بودن میدان دید آن هاست. مدل های جدید تر مثل Branto Orb امکان کج کردن و چرخش دوربین را فراهم کرده اند تا میدان دید آن از اتاق ها افزایش پیدا کند. دوربین SensorSphere با داشتن قابلیت کنترل بی سیم یک گام جلوتر از مدل های قبلی است و بر خلاف مدل Sphero BB-8 به لنزی برای ضبط فیلم نیز مجهز است. اگر چه دوربین iCamPro Deluxe نیز در مکان ثابتی قرار می گیرد ولی میتوان آن را هر جایی نصب کرد و امکان دیدن همه زوایا با آن وجود دارد.

دوربین iCamPro Deluxe اولین دستگاه امنیتی شرکت Amaryllo برای خانه ها نیست. این شرکت همین چند سال پیش دوربین بی سیم HD Skype را نیز با موفقیت عرضه کرده بود. ولی iCamPro Deluxe به عنوان جدیدترین محصول دارای قابلیت های کامل و شیوه نصب و اتصال بی نظیری است. این دوربین طوری طراحی شده که می توانید آن را روی سرپیچ های معمولی لامپ (E26/E27) ببندید که علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز تطبیق پذیری بالایی دارد. موتور های دوگانه نیز چرخش و زاویه دهی میدان دید دوربین را بر عهده دارند.

icampro-deluxe-3

مانند اکثر دوربین های امنیتی خانگی iCamPro Deluxe دارای ارتباط وای فای محلی، سنسور صدا و حرکت، دید در شب با فیلتر های مخصوص شب و روز، حافظه میکرو SD، فضای ذخیره سازی ابری، سیستم صوتی دو طرفه شامل میکروفون و اسپیکر و نهایتا کنترل از راه دور با استفاده از برنامه اندرویدی یا آی او اس می باشد. ولی چیزی که این دوربین نظارتی را از سایر رقبا مجزا می کند، پتنتی (اختراع ثبت شده) است با سیستم ردیابی هوشمند، شناسایی چهره و آژیر فضول گیر تعاملی.

یک گروه حسگر سه تایی در بدنه iCamPro Deluxe جاسازی شده است که به آن اجازه می دهد هرگونه حرکتی پیرامون آن را فورا تشخیص دهد. این دوربین به گونه ای طراحی شده است که وقتی حرکتی را شناسایی کند (بیشتر از 9 متر) فورا زاویه خود را تغییر داده و هدف را ردیابی می کند. با فعال کردن حسگر شناسایی چهره، iCamPro Deluxe یک پیام آگاه ساز همراه با تصویر گرفته شده و زمان آن برای کاربر ارسال می کند. در صورتی که این دوربین چهره ای را نشناسد، iCamPro Deluxe قابلیت به صدا در آوردن یک صدای هشدار 82 دسیبلی را برای فراری دادن مزاحم دارد. کاربر می تواند از طریق برنامه موبایل یا مرورگر اینترنت به صورت زنده دوربین را چرخانده یا روی مکانی خاص زوم کند.

iCamPro Deluxe قابلیت ضبط فیلم با کیفیتP 1080 و 30 فریم در ثانیه را داراست که با تغییر تنظیمات resolution امکان کاهش پهنای باند مصرفی برای ارسال تصاویر وجود دارد. فیلم ها را میتوان روی حافظه دوربین ( حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت) و یا سرویس اشتراکی ابری این شرکت ذخیره نمود. کلیه محصولات شرکت Amaryllo با استفاده از رمز نگاری 256 بیتی طراحی شده که امکان پشتیبانی امنیتی و هشدار را برای ساعت ها هوشمند Pebble و Apple Watch فراهم می کند.

دوربین iCamPro Deluxe شرکت Amaryllo فعلا برای جمع آوری سرمایه روی کیک استارتر قرار گرفته که فقط پس از گذشت دو روز 1266 درصد از هدف 1000 دلاری تعیین شده را کسب کرده در حالی که 28 روز دیگر تا پایان مهلت آن باقی مانده است. Amaryllo به سرمایه گذاران قول داده به هر کدام یک iCamPro Deluxe سفید یا مشکی با قیمت 199 دلار بدهد که نصف قیمت برنامه ریزی شده برای ارائه در بازار را دارد.

نمونه های آزمایشی این محصول قبلا تست شده و فراهم کردن وسایل لازم برای تولید انبوه در حال جریان است. بنابر این اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود طرفداران iCamPro Deluxe باید انتظار داشته باشند این دوربین در ماه آوریل 2016 به بازار عرضه شود.

منبع: gizmag.com

ارسال نظر