CES 2016: اتومبیل جدید شورلت در راه است

CES 2016 یکی از بزرگترین رویدادها در صنعت خودروهای هیبریدی به شمار می رود. شرکت «شورلت» نیز از این رقابت جا نمانده و برای معرفی آخرین محصول این شرکت با نام «Bolt» تمام اتوماتیک و هوشمند به میدان آمده است.

CES 2016: اتومبیل جدید شورلت در راه است

پس از استقبال بی نظیر ازمحصول جدید «شرکت شورلت» در نمایشگاه « Detroit Auto Show»، این شرکت خودرو سازی با گامی محکم به CES2016 می آید تا باردیگر با رقبایی از قبیل شرکت «Tesla» که در صنعت خودروسازی تمام اتوماتیک حرف اول را می زند به رقابت برخیزد.

شورلت در این میان رقابت سختی در پیش خواهد داشت، رقبایی از جمله «Nissan Leaf »و« Tesla Model III » که سال 2015 را با رونمایی از خودرو های هیبردی جدید به پایان برده اند .

1020

«BOLT» می‌تواند یک محصول فوق‌العاده قدرتمند و کارآمد باشد، خودرویی ۳۰,۰۰۰ دلاری که با یک بار شارژ شدن می‌تواند بیش از ۲۰۰ مایل را بپیماید. این خودرو یکی از ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای الکتریکی بازار می باشد که با قیمتی پایین، امکان استفاده از این تکنولوژی و را برای همه‌ی اقشار جامعه فراهم کرده است.

اگرچه همچنان شرکت «شورلت» زمان مشخصی برای فروش این محصول به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما کارشناسان این صنعت پیش بینی میکنند، در اوایل ماه ژانویه در نمایشگاه CES2016 بلافاصله فروش آن آغاز خواهد شد.

1010

بسیاری از اهل فن در حوزه خودروهای هیبریدی بر این باورند «شورلت BOLT» به فروش قابل توجهی دست خواهد یافت. ظاهر زیبا وهمچنین قیمت مناسب «BOLT» باعث می شود این شرکت در صدر فروش در سال 2016 قرار بگیرد.

ارسال نظر