چین همچنان در لیست تحریم Netflix قرار دارد

"نفتلیکس" شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین  که امروز در 130 کشور جهان قابل دسترس است، همچنان چین را در لیست تحریمی خود دارد.

چین همچنان در لیست تحریم Netflix قرار دارد

به گزارش کلیک، این روزها کمتر کسی را خواهید دید که مشترک این شبکه آنلابن رسانه ای نباشد و یا حداقل نامی از آن نشنیده باشد. شرکت "نفتلیکس" به ارائه خدمات آنلاین از کشور آذربایجان تا ویتنام مشغول است به غیر از کشورهایی که در لیست سیاه این شرکت برای ارائه خدمات قرار دارند.

"رید هستینگز" مدیرعامل شرکت "نفتلیکس" روز چهارشنبه در افتتاحیه نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد، این شرکت در حال حاضر به 130 کشور جهان خدمات رسانه ای آنلابن ارائه می دهد که این رقم در مقایسه با سال های ابتدایی ارائه خدمات که تنها 60 کشور را تحت پوشش قرار می داد رقمی قابل توجه به حساب می آید. وی همچنین در ادامه افزود: امروزه شما شاهد تولد بزرگترین شبکه آنلاین جهانی هستید.

در چند سال اخیر کشورهایی از قبیل، عربستان سعودی، روسیه، هند، ننیجریه، کره جنوبی و سنگاپور به لیست مشترکان این شبکه آنلاین رسانه ای اضافه شدند که همچنان خبری از عضو شدن کشور چین به این لیست به گوش نمی رسد.

netflix-watching

برخی از کشورها از جمله چین، کره شمالی، کریمه و همچنین سوریه در لیست تحریمی شرکت "نفتلیکس" قرار دارند. که به گفته "رید هستینگز" هنوز مجوزی برای ارائه خدمات در کشورهای ذکر شده توسط آمریکا صادر نشده است.

در CES 2015 شرکت "نفتلیکس" حضور کمرنگ تری نسبت به نمایشگاه امسال داشت. تا اندازه ای که "نفتلیکس" کاربران را برای خرید تلویزیون های هوشمند در ارائه بهتر خدمات آنلاین یاری می کند.

ارسال نظر