انتخاب دیالوگ در بازی Uncharted 4 محدود خواهد بود

بدون شک بازی Uncharted 4: A Thief's End یکی از محبوب ترین و مورد انتظارترین بازی های سال 2016 می باشد و بسیاری از گیمرها در انتظار این بازی هستند.

انتخاب دیالوگ در بازی Uncharted 4 محدود خواهد بود

هفته گذشته کمپانی نام دار ناتی داگ و کمپانی سونی در مراسم بزرگ و ویژه PlayStation Experience ویدیویی از بازی آنچارتد 4 را به نمایش گذاشت که این ویدیو باعث شگفتی بسیاری از گیمرها و منتقدان شد و گویا هدف از انتشار این ویدیو، نمایش قابلیت جدید در بازی آنچارتد 4 بوده است. در این ویدیو ما شاهد انتخاب دیالوگ توسط گیمر بودیم که شخصیت Nathan Drake در حال صحبت با برادرش می باشد و هنگام پاسخ به جواب برادرش، گیمر حق انتخاب دیالوگ را خواهد داشت. این قابلیت برای اولین بار در فرانچایز محبوب آنچارتد دیده می شود و تاکنون در این فرانچایز شاهد چنین قابلیتی نبودیم. در ادامه همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک،قابلیت انتخاب دیالوگ توسط گیمر اخیرا در بازی های محبوب و بزرگ زیادی وجود دارد. پس از نمایش این ویدیو توسط سونی، استودیوی ناتی داگ درباره این قابلیت خبری را منتشر کرد که بنا به این خبر منتشر شده، انتخاب دیالوگ در بازی گسترده و زیاد نمی باشد و فقط در برخی مواقع و مراحل گیمر حق انتخاب دیالوگ را خواهد داشت.

اخیرا آقای Neil Druckmann (مدیر ارشد سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End) به تازگی در برنامه Kinda Funny Games حضور داشته و در این برنامه با آقای Greg Miller مصاحبه ای داشته است. ایشان در این مصاحبه اعلام کرد:

"در بازی نقاطی وجود دارد که ما احساس کردیم که وجود قابلیت حق انتخاب دیالوگ توسط گیمر بازی را جذاب تر می کند و گیمرها نیز از قابلیت لذت می برند. به همین خاطر وقتی سم (برادر Nathan Drake) از Nathan Drake درباره ماجراجویی هایش سوال می پرسد، ما تصمیم کرفتیم که گیمرها انتخاب کنند که از کجای داستان شروع به تعریف کردن ماجراجویی ها کنند."

همانطور که اطلاع دارید Nathan Drake هم اکنون در حال سپری کردن دهه 40 زندگی خود می باشد و تا به امروز تجربه هایی زیادی را از سفرهای ماجراجویانه و خطرناک خود بدست آورده است. این شخصیت پس از 15 سال برادر خودش یعنی سم را پیدا کرده و تعریف کردن ماجراهای خود برای برادر خودش جذاب به نظر می رسد. سازنده این بازی یعنی آقای Druckmann این قابلیت را به بازی اضافه کرده است تا گیمرها خودشان انتخاب کنند از کجای داستان شروع به شرح ماجراهای خود کنند.

همچنین شایعه ها و خبرهایی مبنی بر اینکه بازی Uncharted 4: A Thief's End آخرین بازی از فرانچایز آنچارتد است، در فضای مجازی زیاد به چشم می خورند. آقای Neil Druckmann در مصاحبه اش با Greg Miller در این باره این چنین گفت:

"ما میدانیم که پایان دادن به فرانچایز آنچارتد بسیار بد و وحشتناک است اما ما احساس می کنیم که باید ماجراهای Nathan Drake و دوستانش را به پایان برسانیم. این شخصیت ها و بازی ها برای ما واقعی ترقی می شوند و ما هرچیزی که درباره این فرانچایز می نوسیم را در فکرمان برای خودمان و با صدای شخصیت های بازی تکرار میکنیم. ما بازی و فرانچایزی را ساخته ایم که وقتی به گذشته و نسخه های قبلی نگاه می کنید، همه ماجراها به اتمام می رسد."

با توجه به گفته های سازنده این عنوان، گویا بازی Uncharted 4: A Thief's End آخرین بازی از فرانچایز آنچارتد خواهد بود و باید از این فرانچایز بی نظیر خداحافظی کرد. البته پس از اتمام این فرانچایز، باید منتظر ساخت شاهکارهای جدید دیگری از سوی استودیوی ناتی داگ باشیم.

بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End در تاریخ 18 مارس سال 2016 مصادف با 28 اسفند ماه سال 1394 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم سونی یعنی پلی استیشن 4 توسط Sony Computer Entertainment و استودیوی ناتی داگ منتشر خواهد شد. شایان به ذکر است که هم اکنون نسخه بتای این بازی برای گیمرهایی که نسخه کالکشن فرانچایز آنچارتد را برای نسل هشتم خریداری کرده اند، در دسترس می باشد.

نظر شما درباره بازی Uncharted 4: A Thief's End چیست؟ از نظر شما پایان دادن به فرانچایز بی نظیر آنچارتد کار خوبی خواهد بود؟ حتما نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر