بهبود چشم‌گیر عملکرد Chrome 87 نسبت به سال‌های گذشته

رسانه کلیک -  گوگل اخیرا از نسحه جدید Chrome 87 صحبت کرده است که نسبت به سال‌های گذشته تغیرات زیادی کرده است و سرعت و عملکرد آن افزایش یافته است.

بهبود چشم‌گیر عملکرد Chrome 87 نسبت به سال‌های گذشته

زمان زیادی است که کروم به عنوان سریع‌ترین مرورگر معرفی می شود و در طول سال‌ها منابع بیشتر و بیشتری را به دست آورده است؛ اما حالا گوگل به دنبال تغییر مسیر خود است و گوگل Chrome 87 را به بازار ارائه داده است. در این نسخه عملکرد و سرعت مرورگر افزایش پیدا کرده است.

گوگل گفته است که Chrome 87 تب های فعال شما رو اولویت بندی می‌کند و با این کار باعث می شود مصرف پردازنده تا ۵ برابر کاهش پیدا کند. این شرکت در آزمایشی نشان داده است که Chrome 87 عمر باتری سیستم را تا یک ساعت خواهد بخشید.

Chrome 87 همچنین به انرژی و حافظه کمتری نسبت به گذشته نیاز خواهد داشت. گوگل ادعا کرده است که این مرورگر ۲۵ درصد پرسرعت تر شده و برگه‌ها ۷ درصد زودتر بارگیری خواهند شد. به گفته گوگل این تغییرات بزرگ ترین عملکرد کروم در سال‌های اخیر است. البته گوگل این بروزرسانی ‌ها را به تدریج در نسخه های Chrome 87 و Chrome 88 ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسخه اندروید کروم نیز تقویت شده است.

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید که در هر زمان ده ها تب باز شده دارید و پیدا کردن آن چیزی که می خواهید خیلی برایتان سخت است، گوگل به دنبال این است که با نشان دادن لیستی از برگه های باز کروم به شما کمک کند تا نام موردی را که دنبال آن هستید تایپ کنید و آن را پیدا کنید و با این راه حل، مشکل شما را حل کند. این ویژگی جست و جوی برگه ابتدا در کروم بوک ها قرار داده خواهد شد و به زودی در نسخه دسکتاپ کروم نیز قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر