امکان دسترسی سریع به ایموجی ها در نسخه Canary مرورگر کروم فراهم شد

رسانه کلیک - گوگل به تازگی امکان اضافه کردن ایموجی ها را به کمک راست کلیک در مرورگر کروم نسخه Canary در اختیار کاربران مک بوک و ویندوز قرار داده است.

امکان دسترسی سریع به ایموجی ها در نسخه Canary مرورگر کروم فراهم شد

زمانی که روی اسمارت فون خود مشغول تایپ کردن هستید، می توانید به راحتی با سوییچ کردن به کیبورد مخصوص ایموجی ها، شکلک مورد نظر را انتخاب و آن را به تعداد دلخواه در متن وارد کنید.

روی کامپیوتر قضیه به این سادگی ها نیست. هیچ دکمه اختصاصی و مشخصی برای آن روی کیبورد در نظر گرفته نشده است و مسلما تمامی کاربران نیز از مک بوک های دارای پنل تاچ بار استفاده نمی کنند.

خوشبختانه گوگل قصد دارد تا دسترسی به ایموجی ها را به مرورگر کروم اضافه کند. کاربران با راست کلیک کردن در کادرهای متنی قادر خواهند بود تا گزینه Emoji را از لیست انتخاب کرده و به این ترتیب به ایموجی ها دسترسی پیدا کنند.

اگر از نسخه Canary مرورگر کروم استفاده می کنید، می توانید این قابلیت را هم اینک تست کنید. در غیر این صورت می توانید اسکرین شات های زیر را برای درک بهتر موضوع مشاهده کنید.


  • مرورگر کروم

  • مرورگر کروم

اگر باور کنید یا نه، می توانید بدون نصب نسخه قناری مرورگر کروم از ایموجی ها استفاده کنید:

در سیستم عامل مک کافی است دکمه های ترکیبی Command + Control + Space را فشار دهید. به این ترتیب کادر ایموجی ها باز می شود. انجام چنین کاری فوق العاده آسان است، اما احتمالا همه کاربران سیستم عامل مک از وجود چنین قابلیتی باخبر نبودند.

در ویندوز اما به این سادگی نیست. در سیستم مدیریت وظیفه روی کیبورد کلیک کنید تا کیبورد لمسی فعال شود. حالا روی دکمه ایموجی کلیک کرده و شکلک مورد نظر خود را انتخاب کنید. متأسفانه هیچ دکمه میانبری برای دسترسی به ایموجی ها در نظر گرفته نشده است.

برای تست این قابلیت روی نسخه عمومی مرورگر کروم باید حدودا چند هفته منتظر بمانید.

ارسال نظر