نسخه جدید Chrome OS با پوسته مشکی خیره‌کننده منتشر شد

رسانه کلیک - سیستم‌ عامل Chrome OS ۶۱ که به‌ تازگی منتشر شده است، دستخوش برخی تغییرات ظاهری بوده است که از جمله آن می‌توان به تم مشکی و لانچر فوق‎العاده‌اش اشاره کرد.

نسخه جدید Chrome OS با پوسته مشکی خیره‌کننده منتشر شد

سیستم‌ عامل Chrome 61 دستخوش برخی تغییرات شده است که این تغییرات بیشتر ظاهری بوده و برای طرفداران آن بسیار جالب است. از جمله این تغییرات می‌توان به‌ اضافه شدن نوار GoogleTranslate در قسمت پایین صفحه اشاره کرد.

اولین تغییر در نسخه Chrome OS 61 که با آن روبرو می‌شوید، مربوط به همان صفحه لاک اسکرین است. عکس پروفایل در نسخه جدید به‌ صورت دایره‌ای است، در حالی‌ که در نسخه قبلی مربعی بود.

کروم او اس61

لانچر Chrome OS نیز در نسخه قبلی به شکل مربع بود و در وسط صفحه نمایشگر نمایش داده می‌شد، اما در نسخه فعلی لانچر در پایین صفحه قرار دارد که با کلیک بر روی آن به سمت بالا می‌آید. نوار جستجو گوگل مانند قبل در وسط است و برخلاف قبل تم و پوسته مشکی موجب جذابیت بیشتر آن شده است.

تغییراتی که در نسخه Limited به چشم می‌خورد، شامل ابزار پیشرفته انتخاب عکس پروفایل، مدیریت باطری و غیره است، اما ظاهراً کروم قصد ندارد به همین تغییرات جزئی اکتفا کند و قرار است این تغییرات در به‌ روزرسانی‌های بعدی منتشر شود.

به نظر می‌رسد Chrome 62 پرچم‌دار بعدی این تغییرات باشد.

ارسال نظر