رده بندی خدمات بانکی به شیوه استارتاپی

گاهی اوقات مشتریان برای دریافت خدمات بانکی دچار مشکلاتی می شوند که کم اطلاعاتی از قوانین و آیین نامه های بانکداری نیز به این مشکلات می افزاید اما استارتاپی با فعالیتش سعی در تلاش این مشکل می باشد.

رده بندی خدمات بانکی به شیوه استارتاپی

به گزارش کلیک ،ساده‌سازی مفاهیم بانکی، دسته‌بندی خدمات و مرور تجربه دیگران برای آشنایی بیشتر مشتریان با بهترین خدمت متناسب با نیاز آن‌ها از جمله گفته های استارتاپ رده در خصوص روند ارائه خدمت خود می باشد.

به بیان ساده تر استارتاپ رده به معرفی و مقایسه خدمات بانکی می پردازد تا مشتریان جواب سوالات خود را بدون نیاز به حضور در شعب بانک ها از این استارتاپ تازه نفس جویا شوند.

یکی از خدمات جالب استارتاپ رده،جستجو وام می باشد.کاربر در این بخش با وارد نمودن مبلغ درخواستی وام ،مبلغ اقساط ماهیانه،نیاز داشتن یا نداشتن سپرده گذاری و نوع ضامن مشخص می شود که چه نوع وامی با اطلاعات وارد شده متناسب کاربر می باشد و لیستی از بانک ها به همراه مدت زمان بازپرداخت ، سوددریافتی و همچنین دیگر شرایط آن برای کاربر به نمایش گذاشته می شود.

چهار بخشی که مستر والکو آن ها را در استارتاپ رده مورد بررسی قرار داد:

۱-مدل درآمدزایی:

مدل درآمد زایی جالبی را از این استارتاپ به چشم ندیدم تنها یک مورد و آن هم تبلیغات! طی صحبتی که با یکی از اعضا این تیم در رویداد فین استارز ۲۰۱۷ داشتم گویا فعلا نیازی به ارائه مدل درآمدزایی ندارند و تمایل به ارائه خدمت به صورت رایگان می باشند! مدعی برتربودن نسبت به سایر تیم ها از نظر نوآوری و خدمت نیز بودند!

۲-پشتیبانی:

بنده معمولا مناسبت ترین راه تماس با سرویس های ایرانی را تماس تلفنی می دانم که متاسفانه شماره تماسی در این خصوص در بخش پشتیبانی قرار نگرفته است و راه ارتباطی بایستی از طریق ایمیل باشد!این فرضیه را نیز می توان در نظر گرفت این استارتاپ هنوز دفتر کار مشخصی برای خود انتخاب نکرده چرا که آدرس خاصی درج نشده است.پیشنهاد می شود چنانچه تمایل ندارند تا شماره تلفن همراه خود را در سایت منتشر نمایند می توانند از شماره های ثابت مجازی استفاده نمایند.

۳-فنی:

در حال حاضر نسخه در دسترس استارتاپ رده در قالب وب سایت بوده که اخبار ها و دیگر خدمات از طریق این کانال ارائه می شود.از نظر ساختار فنی و تجربه کاربری تا حدودی پیاده سازی و طراحی مناسبی صورت گرفته است.

۴-بررسی مشتریان:

کامنت های ارسالی برای بخش های مختلف نشانگر بازدید و استفاده از این ابزار می باشد اما روند تحلیل مشتریان طبق گفته استارتاپ رده در بخش حریم خصوصی وب سایت، از طریق بازیدکنندگان سایت می باشد که چه صفحاتی بیشتر بازدید داشته یا اینکه از کدام ابزار و راه برای دسترسی به سایت استفاده شده تا از این طریق برنامه دقیق تری بر روی خدمات خود ارائه دهند .

در پایان فرصت های مناسبی را جهت توسعه این کسب و کار احساس نمودم اما هیچ کدام جزو خدمات استارتاپ رده به چشم نخورد.گویا با این شیوه فعالیت فرصت زیادی را از دست خواهد داد که البته بایستی منتظر بمانیم که برنامه آینده این استارتاپ چه می باشد و قصد پیاده سازی چه خدمات مفیدتری را به همراه پلن درآمدزایی در نظر دارد.

تصویر زیر یکی از اعضا تیم استارتاپ رده می باشد که در رویداد فین استارز۲۰۱۷ جزو استارتاپ های راه یافته حوزه فینتک به این رویداد بود.

استارتاپ رده

ارسال نظر