متوقف کردن برنامه های اپل ارتباطی با طول عمر باتری ندارد

اگر شما هنوز هم تمام برنامه های خود را به امید حفظ کردن شارژ باتری اضافی از آی فون خود متوقف می کنید، باید بگویم که شما رسما باید این کار را متوقف کنید.

متوقف کردن برنامه های اپل ارتباطی با طول عمر باتری ندارد

به گزارش کلیک،رییس اپل کریگ فدریگی این افسانه که توقف اجباری برنامه های آی فون به حفظ شارژ باتری شما کمک خواهد کرد را رد کرد. برنامه های اجرایی تایید کرده اند که توقف برنامه ها برای نگهداری باتری لازم نیست.
فدریگی، مسئول نظارت بر iOS و OS X، در پاسخ به ایمیل یکی از مشتریان اپل که به مدیر عامل تیم کوک ارسال گردیده بود این طور پاسخ داد: در این ایمیل، که اول توسط ۹to5Mac منتشر شد، مشتری از کوک پرسیده بود، "آیا شما مکررا برنامه های چند عملکردی iOS خود را متوقف می کنید و آیا این کار برای عمر باتری لازم است؟"

اگرچه این نوشته در تاریخ ۶ مارس به کوک فرستاده شده بود، فدریگی در روز بعد فقط با یک پاسخ ساده جواب داد. "نه و نه".

صفحه پشتیبانی خود اپل نیز می گوید که "به طور کلی، نیاز به توقف اجباری برنامه ها نیست مگر اینکه برنامه پاسخ ندهد."

همانطور که ۹to5Mac و دیگران اشاره کرده اند، دلیلش این است که بسیاری از برنامه های چند عملکردی زمانی که شما دوبار دکمه خانه را فشار دهید در پس زمینه اجرا نمی شوند.

اپل می گوید: بعد از اینکه شما برنامه های دیگری را باز کنید، برخی از برنامه ها برای مدت کوتاهی قبل از اینکه به حالت تعلیق در آیند اجرا می شوند...

البته، ایده خوبی است همیشه تنظیمات برنامه های خود را هر چند وقت یکبار چک کنید تا مطمئن شوید برنامه هایی که از مکان شما استفاده می کنند را واقعا نیاز دارید یا خیر - زیرا خدمات مکان بیشترین باتری را استفاده می کنند. همچنین، غیر فعال کردن ریفرش پس زمینه در برنامه های که زیاد استفاده نمی کنید ایده خوبی است. برخی برنامه ها مانند فیس بوک، ممکن است بیشترین مصرف باتری را داشته باشد.

منبع: mashable

ارسال نظر