Cloudflare سرویس استریم ویدئو را راه اندازی می کند

رسانه کلیک - شرکت Cloudflare، قصد دارد پلتفرم نوپایی برای رفع مسائل فنی و تجاری که تا به امروز بازار استریم ویدئو  را مختل کرده ایجاد کند.

Cloudflare سرویس استریم ویدئو را راه اندازی می کند

به گزارش کلیک به نقل از وبگاه zdnet، روز چهارشنبه Cloudflare اعلام کرد که رسما وارد بازار ویدئوهای استریم با راه اندازی Cloud Stream می شود.

همانطور که از نام آن می توان حدس زد، استریم سرویسی برای میزبانی و پخش استریم ویدئوهای آنلاین است. هر فایل ویدئو دارای رشته هایی از صوت، تصویر و احتمالا زیر نویس و… است. استریمینگ یا استریم کردن ویدئوclo، به معنای دریافت و نمایش هم زمان این استریم ها، توسط کاربر نهایی می باشد. بر خلاف گذشته که پس از درخواست کاربر، در ابتدا ویدئو به طور کامل دریافت شده و سپس نمایش داده می شد، در فرآیند استریمینگ این دریافت و نمایش همزمان صورت می‌گیرد.

Clouflare هم اکنون با وی سایت هایی که در حال کار روی استریم ویدئو ها هستند همکاری می کند. اما این ویدئو ها معمولا توسط پلت فرم شخص ثالث میزبانی می شوند. Cloudflare به زودی شبکه تحویل محتوایی ارائه می دهد که کدگذاری، تحویل جهانی و پخش کننده رسانه را داخل یک پکیج گنجانده است.

این شرکت همچنین هدفش را بر مبنای ارائه راحت ویدئوهای یوتوب برای وب سایت ها با قدرت و کنترلی که از یک سیستم سفارشی انتظار می رود قرار داده است.

«Matthew Prince» مدیرعامل Cloudflare در پست وبلاگ خود گفت، هرچند ویدئو جز همه محصولات نیست اما امیدواریم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم. و هدف این شرکت گسترش تعداد شرکت هایی است که در حال استریم کردن ویدئوها از ۱۰۰۰ به ۱۰۰ هزار هستند.

در حال حاضر شرکت Clouflare جزئیات قیمت را منتشر نکرده است اما به گفته مدیرعامل این شرکت، احتمالا هزینه بر اساس مقدار زمانی که ویدئو استریم طول می کشد برآورد می شود.

گفتنی است این شرکت می خواهد ویدئوهای با کیفیت با کمترین هزینه ارائه دهد و برای این کار بازار تجاری را به راه اندازد.

ارسال نظر