دوربین مداربسته بی سیم با ۲ سال دوام باتری؛ هدیه وب‌سایت CNET به کاربران

رسانه کلیک - وب‌سایت CNET دست به ابتکار جالبی زده است. این سایت به کاربران خود پرسشنامه‌ای می‌دهد و چنانچه کاربری به پرسشنامه پاسخ داده و ۱۰ امتیاز کسب کند ۱۰ دوربین مداربسته شرکت Blink دریافت می‌کند.

دوربین مداربسته بی سیم با ۲ سال دوام باتری؛ هدیه وب‌سایت CNET به کاربران

سال‌هاست که استفاده از دوربین‌های مداربسته در بین مردم رایج شده و هرکسی بنابر نیاز خود، این دوربین‌ها را خریداری می‌کند؛ اما یکی از اساسی‌ترین مشکلات این دوربین‌ها استفاده از سیم و کابل در نصب آن‌ها است که همین موضوع باعث می‌شود نصب این دوربین ها در هر مکانی با مشکلاتی همراه باشد. مشکل دیگر این دوربین‌ها، پرداخت ماهیانه مبلغی است که فضای کافی جهت ذخیره تصاویر در اختیار کاربر قرار گیرد.

حال شرکت Blink دوربین‌های مداربسته‌ای تولید کرده که با بلوتوث کار می‌کند و هیچ احتیاجی به سیم و کابل‌های اضافی نیست، بنابراین، محدودیت مکانی برای نصب دوربین وجود ندارد. همچنین از باتری‌های لیتیومی بسیار قوی در آن استفاده شده که تا دو سال دوربین احتیاج به شارژ ندارد. بد نیست بدانید، این دوربین‌ها برای حفظ تصاویر ثبت شده از حافظه ابری استفاده می‌کند و کاربران دیگر نیازی به پرداخت ماهیانه پول ندارند.

گفته می‌شود، دوربین مداربسته شرکت Blink تصاویر را به صورت زنده پخش می‌کند، دید در شب بسیار عالی دارد و مجهز به سنسور حرارتی است.

لازم به ذکر است؛ به نفر اول ۱۰ دوربین اهدا می‌شود که شامل ۵ دوربین داخل محیط، ۵ دوربین خارج از محیط و دستگاه همگام‌سازی دوربین‌ها است. به نفر دوم نیز ۵ دوربین داخلی و خارجی به همراه دستگاه همگام‌سازی اهدا می‌شود.

ارسال نظر